Арим үнэхээр айсан бололтой нулимс дуслуулсаар
- Мэдрэл муутай новш минь холд
Гэж тэнхээ баран орилж байлаа.Гэхдээ энэ Жунинд үйлчилсэнгүй өмнө нь хадгалж байсан маш их хүсэл тачаалалдаа автан түүнийгээ нөхөх гэж улайран Аримын хувцсыг тайлав. Ихэнхийг нь урж байлаа.
Жунин Аримын үсийг илэх үед Арим гарыг нь хазчихав.
Жунин уурласан бололтой чөтгөрийн инээдээр инээгээд
- Ингээд хатуурхаад байвал би ч бас адилхан хандаж чадна шүү
Гэж анхааруулах сүрдүүлэх 2 ын хооронд хэлчихээд үйлдлээ үргэлжлүүлэв.Аримыг энхрийлэн уруулыг нь шуналтай нь аргагүй үнсэж байлаа.
~~~~~~~~~
Энэ үеэр :
Бэкхён орноосоо шууд босоод гарт тааралдсан хувцсаа өмсөөд өрөөнөөсөө гарч аавынхаа машиныг түр аваад шууд Чанёолын байшинруу явлаа.
Өмнө нь Чанёол гэх залуутай найз байсан болохоор хаана ямар байшинтай байдгийг нь мэддэж билээ.Галзуу хурдтай явсаар иртэл үнэхээр л байшинд нь үдэшлэг болж байв.
Бэкхёныг ирэхэд Чанёол угтаж аваад
- Би чамайг уриагүй гэхдээ зорьж ирсэн хүнийг яаж хөөх билээ дээ тавтай морил хуучны анд минь гээд шилтэй шар айраг өгөв.
Бэкхён : Би энд наргих гэж ирээгүй харин Арим хаана байна?Чанёол : Тэд дээд давхарт хөгжилдөж байгаа
Бэзхён үүнийг сонсоод шууд дээшээ шатаар гүйх шахам өгсөв
Чанёол : Чи хэтэрхий оройтсон байхаа гэж доогтой нь аргагүй инээсээр үлдэв.Бэкхён өрөөнүүдийн хаалгыг нээж явсаар үлдсэн нэг өрөөны урд ирэд зогслоо .Дотроос нь Аримын орилох чимээ гарч байв
* Хараал ид хаалгаа түгжчихэж *
Гэж бодоод Бэкхён нүдээ анин хаалгыг мөрөөрөө түлхэж байв. Энгийн хүн харвал мэдрэл муутай гэж бодохоор үйлдэл
* Одоо л хийх хэрэгтэй аливээ би чадна алив миний хүч одоо л хэрэгтэй байна *
Түүний нүд цагаан өнгөөр нэг гэрэлтээд хаалгыг шууд нэвтлээд орчихов.Ороход Арим хагас нүцгэн Жуниныг түлхэх бөгөөд Жунинд тоглоом шиг л санагдаж байгаа бололтой инээсээр Түүний хаана ч хамаагүй үнсэж байв.
Арим : Бэкхёнааа гээд нулимстай нүдээр түүнрүү харав.
Жунин Бэкхёнрүү муухай хараад
- Чи яаж орж ирсэн юм Ер нь энд чи илүү байх шиг ..Бэкхён шууд л цохиод унагаачихав.
Жунин : Новш гэж гэсээр амнаасаа гарсан цусыг арчингаа босож ирээд зөрүүлээд цохьлоо.Бэкхён уурсан гараа зангидахад Жунин ханаруу шидэгдээд ухаан алдчихав.
Аримд Гадуурх цуваа нөмрүүлээд өрөөнөөс гарлаа.
Доошоо буухад Чанёол том нүдлэн хараад
- Жунин хаана байна?Бэкхён уурласан байсан учраас шууд түүнийг түлхэн тэр новшийн газраас хурдан холдов.
Арим машинд суугаад шууд л уйлаад эхлэв.Тэр үнэхээр их айсан шүүдээ
Бэкхён : Бүх зүйл болоод дуусчихсан бүх муухай зүйл болоод өнгөрсөн одоо тайвширдаа гээд Аримын гарыг атгасаар машинаа барин гэртээ ирлээ.
Машинаас буугаад Аримын хаалгыг нээх үед Тэр бууж ирээд шууд л түүнийг тэврээд авлаа.Арим : Чи байхгүй байсан бол би үхэх байлаа. Үнэхээр их баярлалаа хийсэн бүх зүйлд чинь гэхдээ би би Маш их айлаа . гэсээр ихэр татан уйлав.
Бэкхён : Одоо бид гэрийнхээ ойролцоо байна Арим бид аюулгүй би үргэлж чамайг хамгаалах болно . Ийм эгдүүтэй хүүхэд уйлж болохгүй ээ царай муутай харагдаад байна гээд зөрүүлэн тэвэрлээ.
Аримыг тайвширтал гадаа байж байгаад гэртээ орохоор болоход
Арим : Бэкхён би одоо гэртээ орж болохгүй байх ээжид нилээд оройтно гээд хэлчихсэн эрт очих юм бол яасан гээд асуугаад эхлэх байх би дахиад уйлчихаж магадгүй яахвэ? Би Машинд чинь унтчихуу өглөө түлхүүрийг чинь өгий
Бэкхён бодож байснаа
- Чамайг гадаа хонуулаад яаж өөрөө гэртээ тайван унтах вэ дээ мм?Манайд орцгооё Аав л байгаа чамд сайн байдагшдээ.
Арим : Би гэхдээ
Бэкхён шууд л хөтлөөд гэрлүүгээ авч ороод өрөөндөө орууллаа.
- Би угаалгын өрөө орчихоод ирье чи энэ фудволкийг өмсөөд миний орон дээр унтаарай.
Арим Фудволкыг өмсөх үед маш том бөгөөд Бэкхёны үнэр үнэртэнэ.Удсан ч үгүй Хён угаалгын өрөөнөөс гарч ирээд газар гудас дэвсээд Харин Арим Бэкхёны орон дээр унтахаар болов.
2 уул хэвтээд нилээд удав. Учир нь тэр хоёр 2 уулаа битүүхэндээ ичиж байлаа.
Арим : Бэкхён чи унтаж байна уу ? Хён : Үгүй ээ яасан?
Арим : Би бага зэрэг айгаад байна аа
Хён : чамд зүгээр гэвэл тусдаа хөнжилтэй хамт хэвтэхүү?
Арим : За хүрээд ирБэкхён хөнжилөө нөмөрсөөр Аримын хажууд ирж хэвтээд
За одоо айхгүй биз дээ
Арим хурган улайгаад толгой дохив.
Удсанчгүй тэр 2 элдвийг ярьж инээлдсээр ядарсан бололтой зүүдний ертөнцөд зочиллоо.