18

209 24 0
                                    

Бид тэндээс гараад багахан уухаар болов.
Бэкхён: За, бүгдэнд нь сургуулиа амжилттай төгссөнд чинь баяр хүргэе.

Тэр гартаа хундага барьчихсан байгаа нь бүр нэг хөгширсөн гэдгийг нь харуулж байлаа.Нэ хүнээс олон зүйл харахнээ . Яахав дөнгөж их сургуулиа л төгсөж байгаа юм байна.

Суми: Яана даа. Саяхан л ахлах сургуулиа төгсөж байсан санагдах юм. Ийм хурдан ажилчин ангид орчих гэж.

Арим: Харин тийм ээ. Тэр яахав одоо би л энийг тэжээх байх даа.

Би Бэкхён руу харахад тэр юу ч болоогүй мэт уугаад сууж байх нь тэр. Яана даа, ер нь яаж сургуулиа төгсчихсөн юм бэ?

Суми: Харин тэгэх л байх. Хэдэн жил ноцолдлоо доо сурсан юм байхгүй. Ер нь яаж ахлах сургуулиа төгсөөд, чамтай нэг сургуульд оронгуутаа бүр тэр их сургуулиа төгсчихсөн юм бол оо?

Арим: Мэдэхгүй юм даа. Би хүртэл гайхаж байна.

Бэкхён: ХАЙРАА, УУНА ШҮҮ УУНА. ӨНӨӨДӨР ЧИНЬ БАЯРТ ӨДӨР. МАЯГЛАХГҮЙ УУНА.

Яаж амьдрана аа? Хэдхэн хундагыг уугаад л ингээд согтож байгаа хүн. Ядаж байхад надад аяга дүүрэнг шахаад байх юм. Одоо энийг нь уудаг л байх даа.

...

Арим: Бэкхён аа, амьдрал байна шдээ? Чиний бодсон шиг тийм хөөрхөн амархан рубик шоо шиг биш байхгүй юу. Миний хайр бод, бод, бод.

Бэкхён: Заа, хайраа. Би мэдэж байгаа. Тийн, тхх.

Суми: Энэ хоёр ийм хурдан согтох байсан юм уу?

Суми Сэүн рүү хачин харахад тэр мөрөө хавчин сууна.

Сэүн: Одоо тэгээд гэр рүү хүргэж өгдөг л байх даа?

Суми: Ямар азаар та 2 нэг гэрт амьдардаг болчихсон юм. За миний хайр Бэкхёнийг, би Аримыг авъя.



Өглөө Арим бид 2 ыг босоход орон дээр эв хавгүй шидэгдсэн байлаа.Бодвол Сэүн Суми 2 ын хийсэн ажил ямар хөлдүү мах шидэж байгаа бишдээ.
Арим гараа эвгүй дараад унтчихсан байсан тул түүнийг нь засах гэж байгаад сэрээчихэв.
Арим: Өглөөний мэнд Бюн   пөөх энэ үнэрийг *ярвайв* Би эхлээд усанд ороотхы

Аримыг усанд орж байх зуур гэрийнхээ цонхыг онгойлгож салхи оруулаад гэрээ цэвэрлэв.

Арим : Залуу минь усандаа ороорой би болчихлоо гэв.

~~~~~

Бэкхёнийг усанд орж байх зуур дотуур хувцсаа өмсөж байлаа.
Би чинь одоо төгсчихсөн шүү дээ хүүхэд шиг энгийн даавуун зүйлс өмсөөд хэрэггүй байх
Ээжийн авч өгсөн даавуун  хөх өнгөтэй торон хувцсыг өмсөөд толинд өөрийгөө харж байв.

- Ахх Аримаа чи юу хийгээд байна аа

Хойшоо хартал Бэкхён үснээсээ ус дуслуулсаар над руу алхаж байлаа. Түүний бие ч тоглоом биш юмаа

 Түүний бие ч тоглоом биш юмаа

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



~~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~

Арим нуруугаа хотойлгоход Бэкхён улам л түүнд шунав.
Түүний анд үнэхээр их чилж байгааг мэдрэнэ
Арим гараа түүний анд дээр аваачин гаднаас нь илэх шиг болов.
Бэкхён Аримын уруулнаас салж эгэмний ясан дээр нь үнсээд доошилж хөхөн дээр нь ирээд хөхөвчийг нь тайлж толгойг нь энхрийлэн үнсэнэ.

Арим Түүний алчуурыг татахад түүнийх бэлэн болчихсон байв.
Бэкхён Аримын уруул дээр нэг үнсээд түүнийгээ  нууцхан газарт нь багтааж ядан оруулав.

Арим орны даавуунаас зуурч тачаадаж эхлэв.
Бэкхёнийх хорсоод тэр бага зэрэг ярвайн хөдлөнө. Тэд 2 уул шинэлэг мэдрэмжийг мэдрэх ба үүнийг улам ихээр хүсэж байлаа.
Арим : Аа-Ахх Бэкхён улам хурдан чи миний цэгийг олчихлоо ахх
Арим Бэкхёний үсийг илэв.
Бэкхён улам хурдлан өрөөнд хоёр хүний арьс цохилцох чимээ гарна.
Арим : Би тавихнээ хонгор минь
Бэкхён : за хамт хийцгээе

Тэр бага зэрэг хурдан хийж байгаад зэрэг шингэнээ гаргав.

Бэкхён Аримын уруул дээр үнсээд
-Хайртай шүү Арим
Арим: Чамд би бүр их хайртай

MindWhere stories live. Discover now