,,Fajn, tak se ptej!" Zavrčel a opřel se o ohořelý rám dveří.
Změřil jsem si ho pohledem.,,Kde je tvůj sourozenec a ten, koho vytáhli z toho domu?" Má první otázka snad není tak složitá.
,,Mojí sestru, Lauru, která semnou ten den byla ve škole, zabil můj strýc Peter, kterého vytáhli z toho hořícího domu." Odpověděl.
,,Jakože kdyby tvého strýce nezachránili, tvá sestra by žila? Proč jí zabil?" Nechápal jsem.
Falešně se usmál. ,,Tři otázky tři odpovědi. Tak si pořádně vybírej, na co se ptáš." Tak takhle teda ne, Dereku Halee.,,Ne, ne, ne....tahle otázka, proč jí zabil, patří k otázce kde je tvůj sourozenec a ten, koho vytáhli z toho domu. Tak se to počítá." Řekla jsem naštvaně. ,,Máš blbý podmínky....ale tak dobrá." Pokrčil rameny. To se mi zdálo až moc lehké, ani se semnou nehádal.
,,Zabil jí, protože moje sestra byla alfa...." Odmlčel se a já nechápal, jak myslí alfa. ,,Vlkodlaci jsou alfy, bety, nebo omegy. Můj strýc byl beta a chtěl být alfa, protože alfy mají větší moc a sílu. A jediná možnost, jak se beta může stát alfou, je zabití alfy." Vysvětlil.
,,Tak jí zabil." Dodal. ,,On zabil svou neteř?" Tak to je moc.,,Poslední dvě otázky." Řekl nevrle. ,,A ptej se rychle, nudím se." Najednou jsem nevěděl, na co se zeptat. Ale potřeboval jsem něco vědět.
,,Co je alfa, beta a omega?" Zeptal jsem se. ,,Jako bych čekal jinou otázku." Protočil očima.,,Alfa je u vlkodlaků vůdce smečky. Vlkodlaci mají smečky, jako vlci. Základní smečka má alfu a tři beta. Alfa je nejsilnější a všichni ostatní v jeho smečce, jsou bety a ti jsou slabší. A omega...." Odmlčel se, na dlouhou dobu, jakoby se zamyslel.
,,Omegy jsou sami, nemají smečky. Alfa má oči rudé a beta a omega zlaté." Dodal.Ne! Teď mi to zničil! A já mu idiot naběhl! Chci vědět, proč tady žije tak sám, proč nežije jinde, místo v ohořelém domě. Ale teď potřebuju znát odpověď i na to, proč když alfa má oči rudé a beta s omegou zlaté, proč on je má modré, když se mu rozzáří. Ale otázku už mám jen jednu.
,,To není fér! Chci se zeptat ještě na dvě věci!" Zvýšil jsem hlas. ,,Stilesi....tři otázky, tři odpovědi. Taková byla dohoda." Pokrčil rameny. ,,Tak dohodu změníme. Chci znát ještě dvě odpovědi." Znovu se falešně uchechtl a pak do mě zabodl pohled. ,,Ne." Dodal. ,,Ano!" Odsekl jsem a znovu ruce zaťal v pěsti.
,,Dereku, prosím." Zatínal jsem ruce tak, až mi zbělaly klouby. ,,Ne!" Zavrčel a oči se mu na chvíli rozzářily do modra.,,Chci dvě odpovědi." ,,Dostaneš jen jednu." Řekl a pokrčil rameny. Pomalu jsem vydechl a uvolnil pěsti.
,,Jestli má alfa oči rudé a beta s omegou žluté, nebo zlaté to je jedno....proč ty máš oči modré, když se ti rozzáří?" Zeptal jsem se.
Zahleděl se do prázdna a najednou jeho grimasa nebyla tak tvrdá.
,,Dereku?" Vyslovil jsem potichu.Podíval se mi do očí, ale jeho pohled najednou nebyl tak ledový. ,,Modré oči má beta, nebo omega, který zabil nevinného." Řekl a mé srdce poskočilo. On zabil....nevinného. Neměl jsem slov. Cítil jsem, jak se mé srdce rozbušilo rychleji. Podíval se na mě, jako by změnu rychlosti mého tepu mohl slyšet. Znovu jeho grimasa nabrala na vážnosti a jeho pohled byl opět tak ledový a bezcitný.
,,Tři otázky. Můžeš jít." Spustil ruce podél těla a otáčel se k odchodu. ,,Proč a koho, jsi zabil?" Dostal jsem ze sebe hlasem plným strachu. Zastavil a otočil se mým směrem.
,,Myslíš si, že máš právo mě tady vyslíchat?!" Pomalu se ke mě rozešel. ,,Nemáš právo se mě na nic ptát. Dovolil jsem ti tři otázky a dal ti na ně tři odpovědi. Nemusel jsem to dělat a přesto udělal. Tak se otoč a vypadni odtud, než toho budeš litovat! Vypadni!" Zatímco se ke mě přibližoval, já couval.Rychle jsem ho obešel. ,,A už se zamnou nevracej! Nejsi tady výtanej!" Zavrčel a já vyšel z domu. Dveře se zabouchly. Pomalu jsem se rozešel lesem.
Ale ještě jsem zastavil a otočil se. V okně v prvním patře, jsem ho spatřil. Sotva se naše pohledy střetly, odvrátil zrak a zmizel ve tmě.
Pohled Dereka
Nechápal jsem, proč se potom všem vůbec vracel.
Proč se vracel, když ví, že jsem vlkodlak. Když jsem mu ublížil. Když viděl, co jsem za zvíře. Proč se tedy i přes ten strach vracel? To chtěl tolik znát odpovědi na své otázky, že ten strach a odpor ke mě překonal?I přes to, že se mě bál a že jsem mu ublížil, se vrátil, abych mu odpověděl, kde je má sestra a ten, kterého vytáhli z ohně? Proč kvůli těmhle otázkám překonal svůj strach? Vždyť to byly jenom otázky týkající se..... A pak mi to došlo. Byly to otázky týkající se mé rodiny. Chtěl přeci vědět, proč tady žiju sám. Proto se na ty otázky chtěl zeptat.
Ale proč kvůli otázkám na mou rodinu překonal strach, který ke mě chová? Nechápal jsem toho mladého kluka, který se právě vzdaloval od mého domu.
____________________
Vypadá to, že Derek Stilese ve svém domě nechce. A nebo se jen bojí, že by mu znovu ublížil?
A zdá se, že Derek nemá chuť mluvit o tom, co mu změnilo barvu očí na chladně modrou. I když.... pokud si to pamatujete ze seriálu, víte proč má Derek modré oči. Ale Stiles to zatím neví😉❤️
ČTEŠ
Love you werewolf //ff sterek
WerewolfLáska je zvláštní věc a umí si najít naše slabiny. Láska může najedou udeřit tam, kde to nikdo nečeká...ani vy sami. --- ,,Protože je to nebezpečný. Přece jenom nejsem tak úplně člověk." ,,Možná jsi nepříčetný, ale proč kvůli tomu skrývat to, co cít...