~2~

193 52 32
                                    

Multimedia: ÇEMENŞE ♡

Nabıyonuz lan?
Eveeeet kitap nasıl bakalım?

İyi mi?

Muhtişim mi?

Harikulademükemmelfevkalade mi?

Hadi bahüm oy verin birine kdkekrk

Neyse bölüme geçmeden önce sizeee minel'i göstermek istiyorum!

Neyse bölüme geçmeden önce sizeee minel'i göstermek istiyorum!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşte MİNEL!

Çok güzel digil mi?
Eh ben buldum tabekisi müQ olacak xkdkkdkodk

Neyse fazla bokunu çıkarmadan bölüme geciyoz!

Minel'in ağzından:
Doğduğum da, annem ve babam tarafından sevileceğim sanıyordum. Ama ben hiç annesi ve babası tarafından sevilmiş bir kız değilim ki. Aksine sevgiye aç bir kızım..meğerse jimin abimle bizi kaçırmışlar..

Bir yanımda gerçek babam, diğer yanımda gerçek annem ve karşımda diz çökmüş abilerim. Onların arkasında 3'lü koltuğa oturmuş bangtan..

"Inci tanesi ne oldu?" Diye sordu jimin abim. Etrafa bakmayı kesip jimin abime baktım.

"Hiiç şaşkınım da ondan yani.." dedim gülmeye çalışarak.

"Kızım?" Yanımdaki güzel kadına döndüm.

"Kızım?" Yanımdaki güzel kadına döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Minel'in annesi ♡)

"Efendim anneciğim?" Dedim gülümseyerek. Ben ne anneme ne de yoldan geçen birine anne dedim..şuan karşımdaki beni doğuran kadına anne diyordum.. önceler de beni kaçıran aileye 'anne' 'baba' diyordum ama şimdi gerçek ailemi bulmuştum. Mutluydum ailemi bulmuştum.

"Yemek yedin mi? Aç mısın?"

"Yok aç değilim anneciğim.." dedim gülümseyerek.

"Gözlerin gerçek değildir ya, lens olması gerek!" Dedi bogum abim. (Minel'in 2.abisi)

"Ya hayır abi! Gözlerim gerçek!" Dedim sinirle. Bogum abim şaşırmış olmalı ki "abi demek yakışıyor sana" dedi ve yanağımı sıktı. Bende onun yanağını sıktım. Ah tabiki jimin oppanın sinirle bogum abime baktığını görmüştüm.

Hemen ellerimi bogum abimin yanağından çekip jimin abimin yanağını sıkmaya başladım.

"Yaaa! Dursana! Ahhhh acıyor!"

"Kıskanma sende! Ben hepinizi eşit seviyorum bir kerem!" Dedim ve abimin yanağını sıkmayı bırakıp bu sefer bir elimle bogum abimin yanağını tutup diğer elimle de jimin abimin yanağını tutup çekmeye başladım.

"AYHHHHHHH! YA SIKMA! ACIYOR YA!" her ikisinin yanağını sıkmayı bırakıp ikisine de sarıldım hemen.

Onlarda bana sarıldı tabiki de..

¤♡¤♡¤

"Yaaa...jin oppa!" Dedim ve hemen boynuna sarıldım.

"Çok çok çok çok teşekkür ederim!" Dedim ve daha da çok sımsıkı sarıldım.

"Rica ederim inci tanesi..yavaş kız ciğerimi söktün!" Dedi ve kendini çekmeye çalıştı. Kollarımı biraz gevşetip sıkı gibi sarılmaya devam ettim.

"İyiki varsınız..iyiki ama iyiki ♡"

¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤

"Babaaaaa! Yardım et! Yaaaa abi! Ya yapmasanıza!" Deminden beri babama sesleniyordum ama beyfendimiz duymuyordu. Yarın güney Kore ye gidecektik.

"OPPA! SUGA OPPA YARDIM ET!" Diye bağırdım son gücümle. Hızla suga oppanın arkasına saklandım ve abilerim suga oppaya su tutuyordu.

"YA!" Diye bağırdı suga oppa ve sudan kaçmaya çalıştı. Bakın çalıştı diyorum çünkü kollarım izin vermiyordu.

"Minel! Çek kollarını ıslanıyorum bak!"

"Ya oppa! Ben daha çok ıslanıyorum!" Diye bağırdım ve çığlık attım.

"AAAAAAAAAAAA! BUNU ASLA YANINIZA BIRAKAYACAĞIM! *yoongi ile birlikte bağırarak* BIRAKMAYACAĞIZ!" Diye bağırdık suga oppa ile aynı anda..

¤♡¤♡¤♡¤♡¤

"Senin odan burası küçük hanım.." abim kapıyı açınca gözlerim büyüdü resmen. OHA!
BURASI BENİM ODAM MI?

"Yok artık! Ciddi olamazsınız! Burası benim odam olamaz!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yok artık! Ciddi olamazsınız! Burası benim odam olamaz!"

"Neden olamazmış bakalım?"

"Çünkü....çok güzel!" Dedim ve büyülü gözler ile odayı incelemeye başladım. Simsiyahtı fakat yukarıda yıldızlar vardı. Parlıyordu... o kadar güzeldi ki, eski odam gelmişti aklıma...

Yıkık dökük duvarlar, eskimiş dolaplar, kirli yatak..gözlerim dolmuştu. Ah hayır! Ağlamamalıyım!

"Burası cidden çok güzel bir oda...buraya her geldiğim de, türkiye ye her geldiğim de burada kalacak olmam..ne bilim şaşırtıcı...hiç bir kız benim kadar şanslı değil..hiç bir kızın benim kadar güzel abileri yok.." dedim ve bogum abime sarıldım.

"İyiki ama iyiki varsın, varsınız.." dedim ve sağ gözümden bir damla yaş düştü.

¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤

"İnci tanem?" Jimin başımı yastıktan kaldırıp "Efendim abicim?" Dedim. Abim gülümseyip "geleyim mi kız yanına?" Dedi. Hemen "tabiki de!" Dedim ve yatakta oturur pozisyona geldim.

Jimin abim hızlı adımlar ile hemen yanıma geldi ve yanıma uzandı. Bende gülümseyerek yatağa uzandım ve kollarımı abimin beline doladım.
Burnumu abimin göğsüne koyup o cennet kokusunu içime çektim.
Ohhh mis gibi...

"Kokun neden bu kadar güzel ya?"

"Asıl senin kokun mis gibi...ay Dur bir daha koklayacağım!"

"İstediğin kadar kokla bundan sonra ayrılmak yok.."

"Asla! Asla ayrılmam ki ben senden!" Dedi ve saçlarımın arasına öpücük kondurdu.

"Cennet kokulu abim.."

"Lavanta kokulu inci tanem.." dedi ve yanağımı okşamaya başladı..

Gözlerim kapanmaya başlıyordu.
Bende uykusuzluğu kovup kollarımı abimin beline daha çok sardım ve abimin o cennet kokusu ile kendimi karanlığa teslim ettim.

¤♡¤♡¤♡¤♡¤

Bölüm sonu ♡

Nasıldı bakalım bölüm?

Begendiyseniz oy vermeyi unutmayın ♡ seviyorum hepinizi ♡

Abim Bir İdol (Pjm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin