~kesit~

133 44 20
                                    

"Sende kimsin?" Dedim korkuyla karşımdaki kişiye bakarken.
"Ben namjoon un kardeşiyim sen kimsin?" Dedi. Şaşkınlikla karşımdaki kişiye baktım.
Ilginç..namjoon oppanın kardeşi demek...

"Ben jiminin kardeşiyim.." dedim korkuyla. Ne? Bir kadından korkamaz mıyım? Vallah azrail bile çıkabilir kadın!

"Jiminin kardeşi mi? Wtf?" Dedi. Şaşkınlıkla gözlerimi büyütüp "asıl sana wtf!" Dedim sinirle. Anamı ne yapacaksın manyak! Lezbiyen misin ne?

"Ne diyorsun sen be? Küçük sürtük!" Dedi sinirle. Sinirle boynumu kıtlatıp anında gözlerimi açtım.
"Ne dedin sen? Sürtük mü dedin?" Dedim emin olmak istercesine.
"Evet dedim ne olmuş?" Dedi ve ellerini açtı.
"Abinin altına da giriyorsundur şimdi sen, ah canım ne yapsın senin gibi sürtüğü?" Dedi ve gevşekçe güldü.
Ellerimi de bir güzel kıtlatıp yandan güldüm ve sessizce "şimdi siktim belanı.." dedim ve kızın yakasına yapıştım.
"SEN NE HAKLA BANA SÜRTÜK DERSİN GÖT? SENİ ALIR ŞU GÖRDÜĞÜN AVIZEYI GÖZÜNÜN ÖNÜNDE PARÇALAR ORAYA ASARIM! BAK BUNU YAPARIM! SİNİRLERİMİ BOZMA BENİM GÖT!" Diye bağırdım ve yere bıraktım. Nefes alıp vermeye başladım..panik atak geçiriyordum kesinlikle..hayır! Hayır yapma! Olmaz lütfen! Şimdi değil..

"İlacım.." dedim sessizce duvarın dibine çökerken.
"İlacımı getir.." dedim sessizce.
"Ne diyorsun sen be?" Diye bağırdı boğazını ovarken.
"İlacımı g-getir.." dedim sonlara doğru kekeleyerek. Gözlerim dolmuştu..dizlerimi kendime çekip dirseklerimi de üzerine koydum ve kafamı gömdüm..

Sakin ol..geçti minel..geçti..Sakin..abin gelecek şimdi sakin ol..

¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤
Selaaaaaaaaaaaam!

Nabersiniz?

Eee yb tahminleri?

Hepinizi muahlıyorum ♡

Bu arada namjoon'un kız kardeşi;

Bu arada namjoon'un kız kardeşi;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Abim Bir İdol (Pjm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin