~6~

143 32 22
                                    

İyi okumalar 💕

Minel'in ağzından;
Minel × 5 yaşında
Jimin × 10 yaşında

Oflayıp, iki elimi çeneme yasladım. Abimi bekliyordum..1 saat olmuş gelmemişti.. zil çaldığında, hızla kalkıp kapıya koştum ve kapıyı açtım. Karşımda bana sevimli bir şekilde Gülen abime, kaşlarımı çatarak "neredeydin sen? Çok korktum!" Dedim ağlamaklı bir sesle. Cidden çok korkmuştum başına bir şey gelmesinden..abim diz çöküp iki elimi de tuttu ve ikisine de öpücük kondurdu. "Özür dilerim meleğim, sana sürpriz bir hediye almaya gitmiştim..cidden çok özür dilerim.." dedi ve başını yana eğip bana sevimli bir şekilde bakmaya başladı. Dolan gözlerime inat kocaman gülümsedim ve abimin yanağına eğilip minnak bir öpücük kondurdum. Yumuş, yumuş tu yanakları. Diğer yanağına da öpücük kondurup gülümsedim. Abim ellerini ellerimden çekip kucağına aldı. Ayakkabılarını çıkarıp ayakkabılığa koydu. Kendisine ait olan, terlikleri aldı ve giydi.

"Hediye mi aldın bana?" Dedim sakince.
Başını sallayıp "evet inci tanesi, sana hediye aldım.. beğenecek misin bilmiyorum..ama beğenirsin inşallah.." dedi gülümseyerek. Heyecanla paketi açmaya başladığım da abim beni kocaman gülümseyerek izliyordu. Paketi tamamen açınca gözlerim büyümüştü. Ama bu çok güzel!

"Ya abi! Bu çok güzel ya!" Dedim ve abimin boynuna sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ya abi! Bu çok güzel ya!" Dedim ve abimin boynuna sarıldım.

"Çok ama çok teşekkür ederim abi.."

Flashback son...

"Kim ya bu sabah sabah?" Söylene söylene aşağı inip kapıyı açtığım da karşımda 13 tane insan gördüm. Şaşkınlıkla gözlerimi sonuna kadar açıp "oha" dedim sessizce.

"Sende kimsin?"Diye sordu suga oppaya benzeyen biri.
"Ben mi? Ben Jimin'in kız kardeşiyim.." dedim.
"OMMO! JIMIN HYUNGUN KARDEŞİ SEN MİSİN?" Diye bağırdı şaşkınca.
"Dışarda kaldınız içeri gelsenize.." dedim gülümseyerek. Kapının önünden çıkıp kenara geçtim ve geçmeleri için daha çok yer açtım. Hepsi içeri geçtiğinde bir ohh çekip bende içeri girdim. Hepsi bütün yerleri kapladıkları için bende yere oturdum.

Içlerinden biri "tanışalım bence..ilk ben başlayayım. Ben vernon, tanıştığımıza memnun oldum.." dedi ve gülümseyerek elini uzattı. Ben gülümseyerek elimi uzattım. "Bende minel, park minel.."

Yanındaki da elini uzatıp gülümsedi. "Ben boo seungkwan..." elini tutup sıktım.
"Tanıştığımıza memnun oldum.." dedim ve bende gülümsedim.

Karşımda yerde oturan kişi de elini uzatıp gülümsedi. "Ben de yoon jeonghan..jeonghan diyebilirsin sadece.."
"Memnun oldum oppa~" dedim ve elini tutup sıktım.

Onun yanındaki da elini uzatıp gülümsedi.
"Bende lee seok-min..DK diyebilirsin.." dedi. Gülümseyip elini sıktım.

Hepsiyle tanışınca "şimdi hepiniz benden büyüksünüz dimi?*hepsi başını sallar* peki o zaman size oppa diyebiliy miyim~ meyak etmeyin Şadece abi anlamında~" diyince hepsi bir ağızdan "Kiaaaaaaaaaa~ (yumuşama sesi dnsjdne)" diyince ellerimle yüzümü kapatıp. Gülmeyi kestiklerin de ellerimi çektim. En büyükleri "tabiki de diyebilirsin..peki adının anlamı ne?" Diye sorduğunda gülümseyerek "cennetteki tek inci tanesi.." dediğimde hepsi "yiaaaaaaaaaa~ (buda yumuşama sesi xnskdns)"
"O zaman bizde sana inci tanesi diyelim mi?" Diye woozi oppaya gülümseyip "tabiki, istediğinizi de diyebilirsiniz.." dedim.

Abim Bir İdol (Pjm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin