İyi okumalar ♡
Minel'in ağzından:
Yer:güney kore/seul"Çemberimde gül oya..gülmedim doya, doya..dertleri kariyorum, günleri saya saya al beni kıyamam seni..dertleri kariyorum, günleri saya saya al beni kıyamam senii.." hem bir yandan şarkı söylüyor hemde bir yandan saçımı ev topuzu yapıyordum. Bugün temizlik günüydü! Üyeler pratiğe gitmişti benimde canım sıkıldığı için temizlik yapacaktım.
Saçlarımı güzelce dağınık topuz yapıp odamdan çıkıp merdivenleri inmeye başladım.
İlk önce üyelerin ortak kullandığı banyodan mofu ve mof kovasını aldım ve salona tekrar döndüm.
Elimdekileri yere bırakıp cebimden telefonu çıkardım ve kulaklığı da takıp en sevdiğim şarkıyı açtım.
Abimin şarkısı. Dün youtube dan arama motoruna 'park jimin' yazdım ve bütün slow şarkılarını dinledim ama en beğendiğim şarkısı buydu.
Hem abimin şarkısına eşlik ediyor hemde elimdeki mof ile yerleri siliyordum.
¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤
Yerleri sildikten sonra mutfağa geçmiş mutfağı da toplamıştım.
Mutfağı da topladıktan sonra üyelerin de odalarını toplamıştım.Son olarak salonda ki silinecek aksesuarlar kalmıştı.
Mutfaktan bir bez alıp ıslattım ve mutfaktan çıktım. Tam salonun ortasında ki masayı silecekken' ding, dong, ding, dong' kapı çalıyordu. Bezi masaya bırakıp kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kolumu kapı kulpuna uzatıp kapıyı açtım. Karşımda bana anlamsız bir şekilde bakan kıza baktım.
"Buyurun?"
"Ay sende kimsin be? Çekil şuradan!" Diyip sol eliyle sağa doğru atmıştı. Ben şimdi senin var yaa! Neyse sakinim.." Sende kimsin?" Dedim içeri bodoslama dalan kızın arkasından ilerlerken.
"Ben namjoon un kardeşiyim sen kimsin?" Dedi. Şaşkınlikla karşımdaki kişiye baktım."Ben jiminin kardeşiyim.." dedim korkuyla. Ne? Bir kadından korkamaz mıyım? Vallah azrail bile çıkabilir kadın!
"Jiminin kardeşi mi? Wtf?" Dedi. Şaşkınlıkla gözlerimi büyütüp "asıl sana wtf!" Dedim sinirle. Anamı ne yapacaksın manyak! Lezbiyen misin ne?
" Ne diyorsun sen be? Küçük sürtük!" Dedi sinirle. Sinirle boynumu kıtlatıp anında gözlerimi açtım.
"Ne dedin sen? Sürtük mü
dedin?" Dedim emin olmak istercesine.
"Evet dedim ne olmuş?" Dedi ve ellerini açtı.
"Abinin altına da giriyorsundur
şimdi sen, ah canım ne yapsın senin gibi sürtüğü?" Dedi ve gevşekçe güldü.
Ellerimi de bir güzel kıtlatıp yandan güldüm ve sessizce
"Şimdi siktim belanı.." dedim ve kızın yakasına yapıştım.
"SEN NE HAKLA BANA SÜRTÜK DERSİN GÖT? SENİ ALIR ŞU
GÖRDÜĞÜN AVIZEYI GÖZÜNÜN ÖNÜNDE PARÇALAR ORAYA ASARIM! BAK BUNU YAPARIM! SINIRLERIMI BOZMA BENİM GÖT!" Diye bağırdım ve yere bıraktım. Nefes alıp vermeye başladım..panik atak geçiriyordum kesinlikle..hayır! Hayır yapma! Olmaz lütfen! Şimdi değil..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abim Bir İdol (Pjm)
ChickLitsonra büyüyeceksin küçüğüm! mutsuz da olsan, canın da yansa gülümseyeceksin.. gitsen kötü kalacak, kalsan eziyet gelecek! Yo-ru-la-cak-sın... inancın için sebredecek, ve her şeye rağmen; "ben bunu aşarım" umuduyla direneceksin.. diren küçüğüm; diren...