~3~

232 47 121
                                    

iyi okumalar meleklerim ♡

Minel'in ağzından;
"Yaa bogum oppa! Bu kolye çok güzel.." dedim elimde tuttuğum kolyeye bakarken. O kadar güzeldi ki bakmaya doyamıyordum.

"Çok çok çok teşekkür ederim..takar mısın bunu bana?" Dedim ve gülümsedim. Bogum oppa başını sallayıp arkamı dönmemi söyledi. Gülümseyerek arkamı döndüm ve saçlarımı yukarı kaldırdım. Bogum oppa kolyeyi taktı ve omzumdan öptü.

Gülümseyip arkamı döndüm ve sımsıkı sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gülümseyip arkamı döndüm ve sımsıkı sarıldım.

"Binlerce kez iyiki, binlerce kezzz.." dedim ve huzurla gözlerimi kapattım. bogum oppa saçlarımın arasına öpücük kondurup "sende, sende iyiki varsın..♡" dedi ve gülümsedi.

"Minel, bogum hadi gidiyoruz!"

"Geldik baba! Hadi bakalım prenses.." dedi ve ayağa kalktı. Elini uzattı. Elini tuttum ve beni kaldırmasına izin verdim.

Koridordan kahkaha sesleri gelmeye başladı. Bogum oppa yandan sırıtıp önden gitmeye başladı.

"Ne gülüşüyorsunuz siz öyle?" Diye sordu bogum oppa. Annem ve babam birbirine bakıp "hiiç öylesine.." dedi babam. Tek kaşımı kaldırıp "inanmalı mıyız?" Diye sordum. Bogum oppa bana bakıp "haklısın. *ardından anneme bakıp* Evet inanmalı mıyız?" Annem gülümseyip "tamam tamam inanmayın hadi çıkıyoruz dışarıya.." dedi ve bizi ayakkabılığa kışkışladı.

"Yaaa neden anne?" Diye mızmızlandım.

"Eee bugün 31 aralık..yeni yıla gireceğiz!"
"Yaaaa unuttum ben onu.." dedim ve beyaz spor ayakkabılarımı alıp taktım.

Kapıyı açıp arkası dönük jimin oppaya doğru koşmaya başladı.

"Oppa!!" Diye bağırıp sırtına atladım.
"Minel..yavaş ol!" Dedi gülerek.
"Yavaş olsam ne olur ki sen beni tutarsın.." dedim ve gülümsedim. "Tutarım tabiki de!" Dedi gülerek.

Jimin oppanın yanağını öpüp "seni seviyorum oppa..♡"
"Bende seni çok seviyorum inci tanesi..♡"

Gülümseyip belinden indim ve önden gitmeye başladım.

♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡

  Tae oppa "hadi bir restoranda girelimm.." dedi heyecanla. Annem ve babam birbirine bakıp "girelim mi?" Diye sordu babam. Annem "olur, çocuklarda acıkmıştır zaten.." dedi gülümseyerek. Bogum oppa, ben ve jimin oppa "biz aç değiliz.." dedik aynı anda..

"Nedenmiş o bakalım?" Diye sordu annem.
"Çünkü, biz yedik.." dedim.
"Aynen annecim biz yedik.." dedi bogum oppa bir kolunu omzuma atarken. Jimin oppa da bir kolunu omzuma atıp "izninizle bizim bir işimiz var dimi gençler?" Dedi ve ikimize baktı. Bogum oppa ile başımı sallayıp "evet bizim bir işimiz var, izninizle gideceğiz.." dedim gülümserken.

Abim Bir İdol (Pjm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin