Sıradan gün mod :on

326 11 10
                                    

Bu gün analarımızın en yakın kankisi terlikle uyandım.Ama atan annem değil ablamdı.Nefret ediyom şu kızdan.Anam niye doğurdu,niye benim ablam oldu ve niye bu gün okul var?Tamam saçmalıyorum.

''Noldu Eylüüülll''

''Kalk lan okul var bu gün''

''Sanki bi bana var okul.''

''Ben çok hastayım karşim öhö öhö.''

''Ben de yedim.''

"İyi hadi gel." dedi ve odadan çıktı.Bende pantalonumu ve üstüme salaş T-shirtimi giydim saçımıda topuz yapıp aşağıya indim.Annem diye söylemiyorum yine döktürmüş.

"Naber anişkoşkoşkomm.Ve naber hastaların en hastası gıcık kardeşim."

"Gaye kapa çenenide masaya otur.Geç kalcaksın kızım."

"Tamam anneğ."dedim ve masaya oturdum.Bu gün okulun son gününe son 5 hafta kaldığı gündü ve çok mutsuzdum.Çünkü daha koskoca 5 hafta var.Bu haftalar nasıl geçicek ya offf.

"Kızım hadi servis geldiiiii."

"Tamam anneeeeğ."dedim ve aşağıya indim.Servisin içinden Merve bana el salladı.Bende ona sallayıp servise bindim.Okula geldiğimizde bizim grup çoktan ordaydı.Bizde yanlarına gittik.

"Naber kızlar."

"İyilik senden naber?"

"Bende iyiyim."dedim ve zil çaldı.Yine sıraya sırtımdaki çantayla girmek zorunda kaldım.Müdür yine her zamanki konuşmalarını yaptı.

"Çocuklar okulların kapanmasına yaklaşık bir ay kaldı.Sizde öğretmenlerinizden not dilenmemek için son sınavlarınıza çok iyi çalışın...bla bla bla...."Sonunda konuşması bitmişti.Müdürün konuşmasını sadece bir yönden beğeniyorum.O da dersin yarısını götürmesi.

"Merve ders ne?"

"Matematik."

"Ya ilk ders matematik mi olur?"

"Sen üzülme hoca değişik bir şey yaptırcakmış."dedi.Sonra derse girdik.Biraz sonrada hoca geldi.Hoca

"Bu gün değişik bir şey yapıcaktık.Bu yüzden bilgisayarımı getirdim." deyince sınıfta bir çığlık koptu.Tuna"Oleyy şarkı dinliycez." diyince hoca gülümseyip"Hayır bilgisayardan problem çözücez." deyince ben iptal

ben şok

ben vefat.

Hatta sınıftaki herkes öyle ama bir tek bizim inek Ece öyle değildi.Kız aslında güzel ama çok ders çalıştığı için kendine önem vermiyor.Hocanın bağırmasıyla iç sesime son verdim ve derse başladık.Bu arada iç sesimin adı hatçe.Neden bilmiyorum ama bu isim beni rahatlatıyor ve enerjimi yükseltiyor.Neyse ders bitti.Biz de teneffüse çıktık.Müdür tüm öğrencileri toplayıp yarın bilgi yarışması olacağını söyledi.Ve tüm öğretmenlerle birlikte soruları hazırlayacakları için okul bu günlük tatilllllll!!!!!!
Özür dileriz kısa bir bölüm oldu.Ama bu ilk kitabımız.Bizi affedin... :)))))Biz derken kitabı iki kişi yazıyoruz.Bu yüzden bölümler hemen gelmeyebilir.

İLK AŞKIM OLURMUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin