Offff yok yok Durunun tüm hesapları kapatılmış.Görkemin hesaplarında fotoğraf yok.Yani ben olsam sevgilim olsa bende fotoğrafları kaldırırdım.Durumdan bahsetcek olursak kumral saçları vardı.Yeşilimsi gözleri ve güzel bir fiziği vardı ve Görkemle çok yakışıyolardı.Görkemi ilk gördüğüm an geldi de aklıma keşke hic tanışmasaydık.Olmayacak bir hayaldi bu.Benim gibi inatçıyı ne yapsın ki.Görkeme sorsam Duru'yu azıma sıçar.Napcam ben.Görkemin söylediğine göre onun hayatını değiştirmiş.Yani lise aşkı.Playboy ve saf bir kız.Ben istesemde Duru'nun yerini alamazdım.Bunu biliyordum.Zaten öyle bir isteğimde yoktu.Benim için sıradan bir yaz aşkı.Unutulur gider."Gaye hadi yarım saattir seni bekliyoruz" başladı yine Eylül ciyaklamaya.Onları bekletmeden indim.Babam gelmişti.İki hafta önce iş gezisine gitmişti.Muhtemelen yine gidicek.Annemle ayrıldığından beri bizimle hiç ilgilenmiyordu.Ve bu benim canımı fazla sıkıyordu.Bi teyzemle kocası var işte büyük olarak.Sessiz bir kahvaltının ardından Eylül ve teyzemle masayı toparladık.Salonda bir az oyalandıktan sonra Eylülle alışverişe gitmeye karar verdik.Hızlıca odama çıktım yeşil şortumla turuncu kısa kollumu giydim.Eylül ise sıradan bir spor elbise giymişti.Beyaz vanslarımıda giydikten sonra hazırdım.Eylülde benim ayakkabılarımın aynısını giydi.Bu ayakkabıları almak için Eylülle neler yapmamıştıkki.Buruk bir şekilde gülümsedim.
______________
Eylülle o mağaza senin bu mağaza benim derken zaman geçti.Ama doğru düzgün hiç bi şey almamıştık.Yemek yemeğe karar verdik ve Burger gittik.Ne zaman Emre konusunu açsam Eylül konuyu değiştiriyordu.Barışırlardı onlar.Olmadı ben barıştırım.
Eve geldiğimizde poşetleri bıraktık ve Borayla Emreyi aramaya başladık.Arka bahçenin kapısını açmamla kapamam bir oldu.Aaaaaaa!!Görkem?
WTF???
Nazik bir sesle " ne oldu " dedim.Yanında Bora,Emre,Can (Emrenin arkadaşı) ve Görkem.Sonradan öğrendimki Can ve Görkem arkadaşmış.Görkem Canlara gitmiş Emreler çağırınca gelmişler.
Emre ve Eylül bakışıyo.Bora telefonuyla ilgileniyor.Can ve Görkem konuşuyor.Bense sap gibi burada bakınıyorum.
Sessizliği Bora bozdu."Şişe çevirmece oynayalım" dedi.Herkez kabul etti ama ben Boraya "seni sikerim" bakışları atıyorum.Zor zar kabul ettim.Biraz oynadıktan sonra Can Görkeme can alıcı soruyu sordu.
"Birine aşıkmısın?"
Görkem hiç tereddüt etmeden " hayır" dedim.Biraz daha oynadıktan sonra Eylül bana "hiç birine aşık oldunmu" soruya bak.Bende " hayır"dedim.Görkem bana hayretle baktı ve "senmi inanmam,aynı anda dört beş kişiyi yürüttüğünü düşünmüştüm" şok süresi geçtikten sonra " bana sürtükmü demek istedin"dedim.Ukalaca sırıtıp "ne anlarsan".Ne anlarsınmış bir anda sinirlendim ve " sen ne anlarsın aşktan be pis egoist" Bir anda gözleri koyulaştı lanet olsun yine Duru'yu hatırlattım dimi ben.
Biraz daha oynadıktan sonra gitmeye karar verdiler tutan yok zaten.Onları yolcu bile ettmedim.Odama çıktım ve en büyük hobimden birisi olan güzel sözler okudum.
"Aşk öyle haindir ki nerde imkansız var gider onu sever-Özdemir Asaf"
"Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine dönüp dolaşıp değmesin gözlerime -Cemal Süreya-
Biraz daha okuduktan sonra bilgisayarı kapaytım ve salona indim.
Görkem'in Ağızından
Gayelerin evinden ayrıldığımızdan beri içiyorum.O salak kız bana Duru'yu hatırlatmıştı.Benim en hassas noktam olan Duru'dan bahsetmişti.Benim meleğimden.O öldükten sonra bende yaşayan bir ölüydüm.Benim diğer yarım gitmişti.Ve ben her saniye onu hatırlıyorum ve özlüyordum.O ölse bile benim kalbimde hala daha yaşıyo.Çok klişe bir laf ama tüm sinir krizlerimde annem babam ayrılınca beni terk ettiklerinde ben birtek Duru'ya tutunmuştum.O öldükten sonra bende zaten ölmüştüm.
Gaye'nin Ağazından
Emrenin yoğun istedeği üzere plaj partisine gidiyoruz.Kısa bir duştan sonra hazırlandım ve aşşağı indim.
Plaja geldiğimizde çok kişi yoktu.Ve ve yine Görkem burdaydı.
'Yaaaaa hadiiii Gayeee şarkıı söyleeee hadiğğğ "İyi lan -Hadise -Yaz Günü-
Kapımı çal hadi kapımı çal
Hazır ettim ben beni geçir kendimden
Hadi hadi nefesim ol zehirlendim,zehirlendim
Turuncu bir ateş gibi sıcaksın
Aşkı kalbime tutuşturan tek sen olacaksın
Yaz günü yakar bu güneş kavururya
Kalbimi çalar bu deniz tadı aşk ya
Geceye düşer yakamoz ışığında
Beni al kollarına sar bırakmaa
Yaz günü yakar bu güneş kavuruya
Kalbimi çalar bu deniz tadı aşk ya
Geceye düşer yakamoz ışığı
Beni al kollarına sar bırakma
Beni al kollarına sar bırakama
Tüm şarkı boyunca Görkemden gözlerimi kaçırdım.Onun gözlerine bakınca yüzündeki sert ifadeyi görüyordum.Bu ondan korkmama sebep oluyor.Bir anda hayatıma girmişti.Şimdide çıkmak bilmiyordu.Acaba ben onun hayatında nasıl bir yere sahiptim veya bana hayatına yer veriyomudur.Boranın dürtüklemesiyle kendime geldim."Hayde gidiyoz" onaylarcasına başımı salladım.
Off ayaklarım şişti Elyül.Sanki gittikte ne oldu al işte ayaklarım şişti.Mızmızlanarak odama çıktım.Sağa dön sola dön yok uykum yok.Televizyon izliyim bali.Napak.Televizyonda gezinirken en sonunda güzel bir çizgi film buldum.Ne yapıyim seviyorum çizgi film seyretmeyi.
Yarım saat kadar bir süre çizgi film izledim.Sonra uykum geldi.Kıvrıldım hemen bir köşeye.
____________
-Olmaz Eylül
-Hadi ama Görkemde gelecek.
-HayırEylül hanım bu seferde bir havuz partisine gidicekmiş.Hemde Görkem düzenliyomuş.En son gittiğinde Buse ile sevgili olduğu öğrendim.
Evet Eylül beni ikna etti.hızlıca hazırlandık.Tabii Bora ve Emrde var.Taksiye Eylül adresi söylerken anılarım tepişti.
"Sonunda" dedi.Bora oda zorla gelmişti zaten.
Buse?Görkem in yanına gidiyo.Hayır bunu yaşamak istemiyorum.Tekrarını istemiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM OLURMUSUN?
ChickLitHerşey kardeşimi kaçırmasıyla başlamıştı.Saçma ve imkansız bir aşktı.Onun sevgilisi vardı Duru ama o öldü.Görkemi hayatta tutan tek şey di Duru .şimdi ise hayatında kimse yoktu.Ve olmayıcaktı.Öyle demişti Görkem.Bir anda Gaye giridi hayatına.Gaye on...