Hâla Duru yu mu seviyo

96 2 1
                                    


7-B ye sevgilerle...:)))
Yazım yanlışları için şimdiden özür dileriz.Yorumlarınızı bekliyoruz.
İyi okumalar... :))) ;)))
Sonra yoluma devam ettim.Ben zaten niye Görkemle böyle bir yere geldimki?Şimdi bir de eve nasıl gircem korkusu var.Bir yandan hatçe bunu gitmeden önce düşüncektin diyo.Bi sus ya bali sen konuşma offf.Yok on.Biliyom espiriyi anlamadınız.İngilizce de off un tersi on ya ha işte o mesele.Ama bunun konuyla bi alakası varmı hayır yok.Neyse konuya dönelim.Bunları düşünürken yanıma Görkem geldi.

-Evin yolunu biliyomusunda atarlı atarlı kalkıp gidiyorsun?

-Ben bakarım başımın çaresine bi şekilde.
Görkemden

İçimden nah bakarsın demek gelmişti.Ama yapmadım.Tekrar kalbini kırmak istemiyordum.Zaten ona niye Duru dan bahsettim ki?Evet Duru yu seviyodum ki halada seviyorum.Ama artık hayatımda Duru diye biri yok.Hayatta da Duru diye biri yok.:(( Bunları düşünürken şunu fark ettim.Galiba ben Duru yu unutmak için Gaye yi kullanıyodum.Yok yaa ben öyle biri değilim.Ben Gaye yi kullanmam.O zaten benden daha iyilerine layıkken ona böyle bir şey yapmam.Ben iç ses alemindeyken Gaye nin sesiyle uyandım.

-Hayır yolu bulamazsın seni eve ben götürücem.Gece gece senin gibi bir kızı dışarıda tek başına bırakmam.

-Gerek yok.

-Hayır var.

-İnatından vazgeçmiyceksin dimi ?

-Pek düşünmüyorum.

-İyi tamam o zaman.
Gayeden

Bu çocuk galiba gerçekten seviyo beni.Yoksa umrunda olmazdım.Ama boşver hatçe ya.Hem o hala Duru yu seviyor.Yoksa hangi erkek sevdiği kıza eski sevgilisini nasıl unutacağını sorarki?GÖRKEM..

Ya bu çocuk beni sevmiyosa.Boşveeer.Sonuçta eskiden de yoktu şimdi de olmasa ölmem heralde.Yani.Galiba.İnşallah.Aminn.
Görkemden

Eve yaklaştık ama hala kız konuşmuyor.Bi insan niye bu kadar inatçı olurki.Tabii Gaye olmak bunu gerektirir.Bence ben biran önce Duruyu unutmalıyım.Yoksa Gaye yi üzmemek için ona yaklaşmamaya çalışırım.Ama aslında niye üzülsünki.Sonuçta beni sevmiyo.Bu yüzden üzülmez.
Gayeden

Odun ya insan bi iki kelime söyler.

-Tamam artık devamını kendim giderim.

-Tamam iyi geceler.

-İyi geceler.

Şimdi eve girme zamanı allahım sen yardım et sübühaneke dinimiz amin.Hemen sessiz adımlarla odama çıktım.Tam kapıyı açıyodumki özgenin hayran olduğu sesli ördeklere bastım.Be şuan ajdarın şarkısı çalıyoo şah şah dam dam ar ar şahdamar.....Öf bee .Yandaki kapı açıldı.Ohh açılan eylüldü.Benim ağladığımı gördü ve bende olayı anlatmaya başladım.Azcık ekşın istiyorum.Ablamla boranın odasına gittik bu arada hala gece yani.Boranın yanına geldim ve Boracayı açtım ve şarkı başlar.Salık memuru boracay .Biz bunları düşünürken gülmekten kırılıyoruz.Puhahaha .Derken tüm ev halkı uyandı bize üç gün ceza verdiler dışarı çıkmak yokk.

-Ama anne yaaa

+Eylül ve Gaye cezalısınız.Hemen odalarınıza!!.

-Öff! Tamam yaaa

Hemen odama girdim.Anneme sinir olmuştum ama haklıda biraz abartmıstık.Borada bana çok kızdı ve küstü.Bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.

-Hadi Gaye kahvaltı hazırr.

+Tamam anne

Bugün hiç neşem yokk.Öfff.Boracay yamo Bora böyle diyince kızıyoda.Ama ben evden kaşcamm.

-Merve kankiii gelsene.

-Ne var gayee.?

+Sen anamı oyalıcan bende kaşcam tamamı?

-İmkanı yokk

+Ama rüzgar onunla konuşcam.

-iyi hadi.

+Çok sağoll.

Kahvaltıyı yapıp Rüzgara mesaj attım.Oda kabul etti buluşmayı.

Hazırlandım tabii ablamıda unutmadım.Oda Rüzgarla tanışcakk.

Kapıyı yavaşca açtım ve görev tamam.Hemen kafeye gittik.Ablam Rüzgarla tanıştı.Rüzgara neden fotoyu faceye attın diye sordum.Oda bilmem güzel çıkmıstık dedi.Yalan söyleme diye bağırdım.Sonra çantamıda ablamıda alıp çıktım.Eve vardığımızda annem kapıdaydı.

-Nerdesiniz siz?!?

+B-biz biraz gezdik dedi ablam.

-Şimdi eşyalarınızı topluyosunuz ve İzmir'e dönüyoruz.Yarım saatiniz var çabuk!!!

Bişey diyemedik buna mecburdukk.

İLK AŞKIM OLURMUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin