16.01.2015 Bölüm şarkısı Cem özkan Seni kırmayı Hiç istemedim :(((((
22.01.2015 Bugün bok gibi bir gündü o yüzden moralsizim ve bugün bize destek çıkan herkese çok teşekkürler - 7/B'yi çok seviyoruz.İyiki varsınız ne kadar kötü bir gün olsada.23.01.2015Okul bitti hepinize hayırlı olsunnn:)))
3 Gün sonraO günden sonra hiç birşey olmadı.Sadece kimse bizi ayıramıycak dedi ve GİTTİ.Üç gün boyunca kursa gittim.Görkem gelmiyor artık sanırım kursu bana bıraktı aman be bana ne!
Teyzoşş ben gidiyorum.Tamağğm diye seslendi içerden.Bende sandeletlerimi giyip çıktım dışarı.Kursa daha bir saat vardı.En iyisi sahile gitmekti.Kulaklığımı taktım ve dünyayı boşladım.Gerizekalının teki kulaklığımı çıkardı.Rüzgar?? dedim soran gözlerle.Yanıma oturdu ve konuşmaya başladık.Havadan sudan en sonunda konu çıkma teklifine gelince kursa geç kalmışım gibi yaptım.Tabii Rüzgar yemedi.Bana yaw he he bakışı attı.Bende hemen oradan uzaklaştım.Kesin yüzüm kızardı.
___________
Teyzoşşummmm yardım ettt ben oldum diye bağırdım odamdan.Nerdeyse üç saattir ders çalışıyorum.Azıcık ara versem iyi olur.
-Yaaa anne bu kız çok çirkin
-Öyle deme oğlum bu kız şirinKesin teyzem Boraya manita bakıyodur.Evde ikisinin sesleri yankılanıyo.Hemen teyzemin yanına gittim ve onu destekledim.Borada dayanamayıp odasına kaçtı.
Benim için küçük bir alışveriş iyi olabilirdi.Teyzeme haber verdim ve en yakın alışveriş merkezine yürümeye başladım.Kimseyi çağırmadım çünkü yanlız kalmaya ihtiyacım var.Telfonumuda kapattım.Kimse rahatsız etmez inşallah.
Alışveriş merkezinin altını üstüne getirdim ama iki poşet birşey aldım koca alışveriş merkezinde.Burger'e gidip yemek yedim ve erkekleri dikizledim.Erkek dikizlemek önemli sonuçta.Ücretinide ödedikten sonra rastgele yürümeye başladım.Şu an biri sırtımı tövbe ya.Arkamı döndüm ve gözlerim dondu.Görkem?.Kolumdan çekiştirerek beni ünlü bir erkek giyim mağazasına geldik.
-Ne yapcaz lan burada
-Çok değişik şeyler GayeTövbe lan.
Tekrar kolumdan sürüklemeye başladı.Nerdeyse tüm mağazayı denedi be lacivertimsi bir takım elbise aldı.Ne yalan söyliyim yakıştı.Tekrar beni sürüklemeye başladı.Ne istiyo acaba kolumdan.Çok merak ettim.Şimdi ise bir bayan mağazasının önündeyiz.Zorla bana kıyafet seçtirdi.Manyak.Elimde nerdeyse on kilo bir kıyafetle dolaşıyoz mağazada.Mal nereye gittiğimizide söylemiyo.Ee havalı jojuk.Napacan?.İlk önce götümü zor kapatan bir kıyafet demedim ki bunu beğenmedim.Kabinden çıktığımda Görkem bu mu ciddimisin der gibi bakıyo.Aynen şöyle dedi:
Hayırdır nereye? Baramı? Seni böyle s*kerler lan tövbe değiştir şunu hadi.Zaten bende beyenmemiştim.Bir sürü kıyafet denedim yok çok açıkmış baramı gidiyomuşum rahibe gibi olmuşum.En sonunda kırmızı vücuduma tam oturan bir elbise aldım ki bunu bile zorla beyendirdim o mala.Akşam sekizde kapının önünde olacakmışım allahtan işim yokta
İç ses:
Heee heee zaten bizim köyde inekler ucuyi
Mal iç ses geber.Nereye gitcez acaba?
Bölüm sonu hepinize iyi okumalar tavsiye edilen şarkı fundyy kopardılar seni benden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM OLURMUSUN?
ChickLitHerşey kardeşimi kaçırmasıyla başlamıştı.Saçma ve imkansız bir aşktı.Onun sevgilisi vardı Duru ama o öldü.Görkemi hayatta tutan tek şey di Duru .şimdi ise hayatında kimse yoktu.Ve olmayıcaktı.Öyle demişti Görkem.Bir anda Gaye giridi hayatına.Gaye on...