İyi okumalar vote ve yorumlarınızı bekliyoruz.Prenses__38'e itafen :)))
Hemen hazırlanmam gerekiyo.Yoksa bu Görkem beni yer.Hızlıca bir duş aldım.Kıyafetimide nazikçe giydim.Saçımada hafif dalga verdim.Hafif bir makyaj ve hazırım.Ayakkabılarımıda giydikten sonra beş dakika sonra Görkem geldi.Çok yakışıklı lan.
Sessiz bir yolculuk bu yüzden radyoyu açtım.Seksendört Fahili Meçhul çalıyordu.Zevkle şarkıyı mırıldandım.Görkem hala nereye geldiğimizle ilgili açıklama yapmamıştı.En sonunda şık bir restorantın önünde durduk.Koluna girmemi işaret etti ve hiç bi şey çaktırma seni sevgilim biliyorlar itiraz etmeden masaya geldi.
Yavaş bir şekilde yemeğimizi yiyiruz.Çok sıkıcı Görkemde sıkılmıştı.İyide neden beni sevgilisi olarak gösterdi.Muhtemelen diğer sürtüklerin işi vardır.Bi tek ben kalmışımdır.Olay çözülmüştür.
Yemeğin ardından Görkem bir bahane uydurup masadan kalktık.Sıkıcı bir yolculuktu.Hey! Görkem bizim eve gitmiyoki.Kesin ırzıma geşcek tövbe bismillah.On dakika gibi bir süreden sonra sahile geldik.Sadece bir masa vardı ve süslenmişti.Beyaz tüller kırmızı güller çok hoştu.Görkem masanın tersine gitti.İyide o masa bizim değilmiydi.Görkem'e baktığımda sırıtıyodu."hadi masaya gel"
Masada enfes yemekler vardı.Şimdi siz dicekdiniz daha demin yemedinmi.Resim ama doymadım zaten kus b*ku büyüklüğündeydi yemekler.Ne kadar öküz olsada eğlenceli biriydi.Yani öyle umuyorum.Tatlı tatlı sohbet ettik.Sahil kenarına iki çift gelmişti.Birbirlerinin beline sarılmışlar yürüyolardı.Onları öyle görünce buruk bir şekilde gülümsedim.Görekm böyle gülümsediğimi görmüş olmalı ki
-Hiç sevgilin oldu mu?
Diye sordu kısa ve net bir cevap verdim hayır Aynı soruyu ben ona sordum ama kaç tane sevgilin oldu diye.Oda anlatmaya başladı:
Annem babamı aldatmıştı bunu kendi gözlerimle görmüştüm.Zaten sonra anne ve babam ayrı yaşamaya başladılar.Babam beni hiç umursamıyodu.Hayatına yeni bir kadın girmişti.Ve onunda bir kızı vardı sana benziyor.Bu yüzden sana soğuk davranıyo olabilirim.İşte o zamanlar babam o kıza çok ilgi göstermeye başladı.Bunları görünce hep sinir krizleri geçirmeye başladım.O zamanlar bir kızı seviyodum.Ama oda beni terk etti.Bir yıl gibi bir süre sonrasında Duru girdi hayatıma o yakın bir arkadaşımın sevgilisiydi.Eğer o ölmeseydi Bir yıl sonra nişanlanıcaktık.dedi.Kısa bir sessizlikten sonra Görkem hadi kalkalım artık dedi.Ve şu an onun ağladığını farkettim.
________
Heyy ben geldim diye çığırdım.İçeriden sesler geliyordu.Hemen üstümü değiştirdim ve aşşağı indim.
-Eylül nasıl eski sevgilinin bilinmeyen numara olarak kaydedersin.Hahha salak bilinmeye diye kaydetmiş.Eylül yalavaran sesle:
-Yaa Emre yemin ederim unutmuşum.Haberim olsa valla silerdim.
-Senin yalanlarını duymak istemiyorum!!! Oha kükredi amk.Ve Emre evi terk eder.Hemen Eylülün yanına koştum.O narin bir kızdı ve duygularından emin olmadan biriyle çıkmazdı.Emreye çok seviyordu.Bunu biliyordum.Emreder biliyordu.Karşımda bir adet gözleri şişmiş Eylül Sinirden gözlerinden alev topu çıkan Emre ve burda ne oluyo amk bakışı atan Bora herkez mal mal etrafına bakıyo.Yakışıyodu lan bunlar.Hemen devreye girdim.Emre kamki gelsene bi dedim.Oda beni takip ederek terasa çıktık.
-Ne oldu? Emre
-Eylül eski sevgilisini bilinmiyor olarak kaydetmiş.Orasını bende biliyom.
-Pekii barışmayı düşünüyomusun?
-BilmiyorumKeçi inatçı keçi!!Ama ben Eylülümün üzülmesine dayanamamki.Bir yolunu bulup bunları barıştırmam lazım ve şu Duruyu araştırsam iyi olcak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM OLURMUSUN?
ChickLitHerşey kardeşimi kaçırmasıyla başlamıştı.Saçma ve imkansız bir aşktı.Onun sevgilisi vardı Duru ama o öldü.Görkemi hayatta tutan tek şey di Duru .şimdi ise hayatında kimse yoktu.Ve olmayıcaktı.Öyle demişti Görkem.Bir anda Gaye giridi hayatına.Gaye on...