Antalya ya vardığımda burayı ne kadar özlediğimi farkettim.Eve geldiğimizde baya bi sarılma töreni yaptık.Bende Buseyle Ceren yanına gittim.Tabii Mervenin ailesini ikna ettim oda burada güzel tatil olacak.İlk gün alışveriş merkezine gittik.Baya alışveriş yaptık.Eve gidince boks maçı var kredi kartı limitini doldurmaya niyetim varda.Biraz daha gezdikten sonra Rüzgarı gördük bunun burada ne işi var lan.Rüzgar yanımıza geldı.Vayy Gaye hanım.siz buraya gelirmiydiniz peki kaç tane sevgiliyi bi arada yürütüyosunuz.??Ne Dijon lan senin
HOPP sakin Ol.Gaye burada herkez senin nasıl bir sürtük olduğunu biliyoruz yani.Sen kime sürtük diyom lafını bil zaten ondan sonra Rüzgara bi güzel giriştim.Bu arada .Rüzgar gerizekalının teki bana sataşıyo kuzenimle beni yan yana gördü yanlış anladı salak.Kuzenim seçimde adı Bora öküzün tekidir ama severim iyi kuzenidir.Ben şimdi ona tüm meseleyi anlatırım.
-Borağğ napıyonlan mal?
-Sensin lan mal
-Gayee manitan varmı lan
-Hayır
-Atma lan sen boş kalmazsın
-Öküze bak benim hiç sevgilimim olmadı tamamı?
-Biliyoz zaten
-Plan ne ne yapıyoz
-Hiç bi bok
-Asosyal heriff
-Öfff Bora
-Tamam hadi
Yemek yedik ve dışarı çıktık tabii cerenle buseyi almayoda unutmadok sonra Borann kankisi Burak ve Buğra (kardeşler).Boraya Görkemi gösterdim faceden.Ben salakmışım bu bana bakarmıymış.Baklmadı zaten.Cümbür cemaat bir kafeye gittik.Saat onbir gibi döndük eve.Sonra yatağa cumburlopp.Sabah muhteşem bugün olucağını düşünüyodum ama içimde kötü hisler vardı.Beraber plaja gittik.Denizde keyif yaparken bi gürültü geldi.Bora kavga ediyordu.Hemen yanlarına gittim olaya karıştım ama ben bir kızım. Salağın teki kolumu büktü.Acıyla kıvrandım .Bana sonra görüşcez dediler.Bora olayı anlattı.Boranın kız mevzusuymuş işte.Bende yaw he he bakışı attım ve mini bara gittim.O gerizekalı çocuklar".Ooo erkek fatmayada bak kavgalarda karışırmış "dediler.Ama sende Sürtük tipi var yani bek erkek fatmaya benzemiyon sen.
-Hastamısınız lan s*ktirin gidin şurdan.
+Sana hastayız
Hemen oradan çıkıyordumki kolundan çekti ve yere yapıştım .Sonrası boşluk.
3 saat sonraNerdeyim ben ve burası neresi!?!.Ellerimi,ayaklarımı ve ağzımı bantlamışlardı.Yani KAÇIRILMIŞTIM.Bak benim altıncı hislerim kuvvetli.Saat17:45
Şimdi bunlar beni arıyodur.Nasıl gitcem ben buradan .Bağırdım içeri birisi girdi ve beni kurtaracağını söyledi.Ama ben böyle bir hikaye biliyorum yaa.Hayır diye cırladım.Ve UYANDIM .Ohh rüyaymış sonunda.Bak ben diyorum bu işin sonu hayra alamet değil.Biraz daha yüzdükten sonra eve geldik.Benim kolum mosmordu.İlk önce teyzemle eniştemin elini öptüm.Halamlar yoktu neredeler acaba?
-anne halamlar nerde
+bilmem yoldadırlar herhalde
-Hmmm ok
+one kız öyle ok mok
Araya Boranın sesi karıştı
-Elif teyze sana bok dedide.Gaye söyleyeyim dedim.Hemen telefona saldırdım.4 tane mesaj hepside rüzgardan.
Gaye
Gaye ordamısın
Yarın buluşalımmı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM OLURMUSUN?
ChickLitHerşey kardeşimi kaçırmasıyla başlamıştı.Saçma ve imkansız bir aşktı.Onun sevgilisi vardı Duru ama o öldü.Görkemi hayatta tutan tek şey di Duru .şimdi ise hayatında kimse yoktu.Ve olmayıcaktı.Öyle demişti Görkem.Bir anda Gaye giridi hayatına.Gaye on...