Hemen oraya koştum.Görkemin durumu çok kötüydü.Hele Duru onları öyle görünce ağlamaya başladım.Şuan ikisinde yoğun bakımda.O bu halde olmasaydı da onları öyle görmeye razıyım.Halamlarıda unutmuştum.Halamın odasına girdiğimde herkes burdaydı.Annem haberi almıştı ve benle sert bir şekilde konuştu
Şu çocukla görüsmiyceksin ölürse ölsün sana nee?!?!Çok acımazıssın anne.
Sen benim kızımsın ve ben senden sorumluyum.
Kızın olduğum şimdimi aklına geldi anne?!?dedim ve odadan çıktım.
Eve geldim ve yemek sipariş ettim.Bi yandan tıkınıyorum bi yandan televizyon izliyordum.Rastgele açtığımda haberlerde Görkem ve Durunun yaptığı kaza vardı.Ayrıntı yoktu.Sadece birbuçuk yıldır sevgili olduklarını öğrendim.Telefonumun zili çaldı.Arayan Rüzgardı bizim eve gelmesini söyledim.Annemler yoktu olsa bile Bora için geldi derim.Hemen Rüzgara sarıldım.Ve ağlamaya başladım.Ona sarılırken kendimi rahat ve huzurlu hissediyordum.Ama ona karşı bir şeyekr hissetmiyordum.Bana ne oldu diye cevap verdi ama ben Anlatmadım.Çünkü duysa üzülürdü.Bana karşı birşeyler hissettiği belli.Ama ben onu mutlu edemem çünkü ben mutlu değildim.Kaç defa sordu ama anlatmadım.Onun halinden belliydi bişey vardı Rüzgarda.Telefonu çaldı ve gitti.İşi çıkmış.Görkemi çok merak ediyordum.Eğlence hayattım bok olmuştu.Bunları düşünürken hamamlar geldi.Hemen ona sarıldım.Çok özlemiştim halamı canım yaa.Eniştem ise İstanbul işe döndü.Başta ablamdan bahsettim oda Kıbrısta okunmaya başlıycak.Oyüzden burada yok.Ama yarın gelecek.Eylülüm benim.Onla iyi anlaşırız ama bazen kötü anlaşırız oda görkemi biliyor.Bunları düşünürke uyuya kaldım.Sabah uyandığımda Eylül gelmişti.
-Ablaaaaağğğğ
+Karşimmmmm
Ablam hiç değişmemişti.Yine salaktı yine gıcıktı.Ama olsun obenim Eylülüm.Bana aranızı yapcam dedii.Bugün anlamla kız günü yapcaz.Ama Ece yok.Ablam toz pembe bir askılı elbise giymişti.Ona çok Yakışmış.Bende saks mavisi şortumla üzerinde New York yazan beyaz kazağımı giydim.Hafif makyaj tamamdırrr.Ablamla bir avm'nin önüne geldik.Sırasıyla heryeri gezdim.Ben açık kot renginde kısa kot bir tulum ve bir babet aldım.Ablam ise onu saymak istemiyorum.Ne bulursa aldı.Sonra Mc Donald 'a gittik.Siparişleri verdikten sonra Görkem aklıma geldi ben onu nasılda unuttum ya.Hemen ablamla hastahaneye gittik.Bu ilişkiyi sadece ablam ve merve destekliyor.Merve ne yaptı acaba o bugün Boracayla evde kaldı bak ben diyom bunların arasında birşey var he.Durunun olduğu yere gittim.Görkem onun elini tutuyordu ve ağlıyordu.
Yarım saat sonraDuru öldüü.Şuan herkes burada ve ben dahil her kez ağlıyor ama ben ona değil Görkeme üzülyordum.Daha fazla dayanamadım ve hastahaneden çıktık.Tüm hevesim kaçtı.Eve geldik annem magazinden öğrenmiş ve oda üzülmüstü.Kimse o kızı tanımadan sevmişti.Televizyonda her yerde bu haber varr.Bende odama çıktım.Müzik dinledim.Ve uyuya kaldım.
Bu ses ne be telefon çalıyo lan Görkem arıyo.Saat02:42 oha
Efendim görkem
+Çabuk evin önüne gel dedi.
Biraz yürüdük.Sonra eski bir mahallede eski bir eve girdik.Görkemin durumu çok kötüydü.Rüzgarla fotoğrafımızı sordu.Neden benim öyle bir foto dan haberim yokki.Tabii yaa salak Rüzgar ona faceye koymamasını söylemiştim.Bana Duruyu nasıl unutabileceğini sordu bana .Benim de hemen yüzüm düştü tabii.Sadece bilmem diyebildim ve bir sessizlik oluştu ardından görkem
İstesem benim olurmusun Gaye ?dedi.Görkem bana dedi bunu inanmam.Gözleri bana bakıyordu hem de çok derin bakıyordu.Ama asla böyle bir şey olamazdı.Sonuçta kardeşimi kaçırmıştı.Evet evet öyleydi ya.Görkem e baktım ve
-Sen Duru yu seviyosun dedim.Ve kalktım.Tam giderken kolumdan tuttu.Ve Görkem in üstüne düştüm.Ve Görkem beni belimden tuttu.Onu itip giderken.Ben seni seviyorum dedi.Bi an duraksadım.Dizi de gibiyiz ya.Neyse devam ediyorum.Sonra yoluma devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM OLURMUSUN?
ChickLitHerşey kardeşimi kaçırmasıyla başlamıştı.Saçma ve imkansız bir aşktı.Onun sevgilisi vardı Duru ama o öldü.Görkemi hayatta tutan tek şey di Duru .şimdi ise hayatında kimse yoktu.Ve olmayıcaktı.Öyle demişti Görkem.Bir anda Gaye giridi hayatına.Gaye on...