Anam Ben Naptım :))

178 4 0
                                    

Arkamı döndüğümde kolumu tutan kişinin yaşlı bir teyze olduğunu gördüm.Beni görünce

"Pardon yavrum‚birine benzetmişim." dedi.Teyzenin arkasından Görkem koşarak bana doğru geliyordu.Sonra teyze gitti.Bende arkama bakmamaya çalışarak yürüyordum.Ama en sonunda Görkem önüme geçti ve iki kolumdan tuttu.

"Niye böyle yapıyosun.?"

"Ya sen kim oluyosun?Hangi hakla kollarımdan tutuyosun?"

"Benmi? Doğru ya kim oluyorum ki?" dedi ve gitti.

Kalbim ağlıyordu resmen.Ama yapıcak bir şey yoktu.Gitmişti.Aramızda hiç birşey yoktu ve kardeşimi kaçırmıştı ama yine de sanki ondan hoşlanıyor gibiydim.Bende Merveyi çağırmadan eve gittim.
5 hafta sonra

Okullar kapanmıştı ve canım çok sıkılıyodu.Faceyi açtığımda Görkem bana en az on defa özür dilerim yazmıştı.Bitanem yaaa.Şu an seni seviyom açem kollarımı gel diyem sende gelen kaçak buralardan falan yazasım var.Ama bunların hepsi hayal derken bir tek benim iç sesim hatçe değil ellerimde konuşmuştu ve mesajı çoktan yollamıştım.WHAT THE FAKE!!!!Şimdi ben ne yapcam lan.Hemen faceyi kapattım.Zaten bişey olmuycak hem onun sevgilisi vardır yani (allam inşallah yoktur).Sus iç ses sus.

Tabii zaten ece söylemiştir

Ece deyince aklima ece geldi hımmm çok ilginç.Ecişkommmm tatlımm naber diye indiğimde annem bana direkman sen gorkemlemi konişiyorsin dedi.Ece piç simile yapıyordu.Eceden büyük bir darbe almistim.Ece bana böyle bizey yapamazdi.

Anneme. kekeleyerek h-hayır dedim.Annem:

Yalan atmaaaa!!

Niye gorusuyosun o senin kardeşini kaçırdı hayatın dalgasındasın Gaye .Hayatın farkına var artık.Çok sorumsuzsun.

Annemin bu laflarina dayanamadim.Gözyaşlarım yavaş yavaş suzuldü.Annenin bana dedikleri kulağında yankılaniyordu.Durmadan ağlıyorum.Bide Görkem konusu var .Neyse ona bir yalan uydururum ondan önemli bir işim var ECE bana bunu yapamazdı.Hemen ecenin odasına gittim.Kapıyı kapattım vr konuşmaya başladım:

Sen ne yaptiğinin farkindamisin!?

Sen nasıl bir kardeşsin

Ece:

O çocuk beni kaçırdı farkında değilsin.!!!Ben bir daha yaninizda olmayabilirdim.Tabii senin için hava hoş herşeyi geçiştir ama senin Görkemden başkada bir hayatın var anla bunuuu!!

Kapıyı sertçe kapatıp odama gittim.Gerçekten hayatin farkında degilmiyim ben.Hemen Merveyi aradım ama işi varmış.Bi işsiz benim zaten öff.Hade faceye girmek görkemden cevap

Anlamadım

Ben:

O sana değildi isimler alt altaydı pardon.

İç ses- poh yeeeee sen Gaye Hatçeee sus kız!

İç sesten de kurtulduktan sonra dışarı çıktım.Sahilde boş boş dolaşıyodum.Ne göreyim görkemin agzini yüzünü dagitmislar.Hemen yanina gidip ne oldu sana dedim. Görkem bağırmaya başladı

" Oçocuk kim Gaye senin sevgilin olan"

Ona sinir olmuştum.Bende bağırmıştım

"Sana ne be?!"

"Hem seviyorum dedin hem de sevgilin var !!"

"O sana değildi ooo!"

"Bana bağlanma Gaye"

"Ne bağlanması bee"

"İkimizde biliyoruz ben seni sevmiyorum ben Durumu seviyorum."

Hemen oradan gittim

İstemeden ağlıyordum Duruda kimdi ve bana bağlanma dediii

Kimse bana boyle bisey diyemez.

Görkemden::

Ben Gayeye ne demiştim nasıl yapardım bunu ben ama bu Duru sevdiğimi değiştirmez.Ama bu kiz farklı. Giderken ağladığını farkettim.Ve şuan içim içimi yiyiyo.En iyisi aramak.

Gayeden::

Görkem arıyoo.Ama açmiycaktim o sözlerden sonra onunla asla konuşmiyacaktim.Telefonu sessize aldım ve ağlamaya devam ettim. Sanırım istemeden aşık oluyorum.Bu olamazdı Görkem benim için yanlış zamanda yanlış kişiydi.

İç ses: tabii yanlış zaman afedersinde ne zaman aşkık olacan

Gaye: He bok te sen zaten.Sen hep kötüye yönelt.

İç ses:Sen bizin Gazım ( kazım)'dan ayırdınya

Gaye :yakışmiyodunuz.Hep o yavşaktı yaa.

öff kapa konuyu.Facebook facebook bu oğlanı oradan buldum hergun yavşadım durdum hadee.Bende yavşadığim cocuğa bakıyım adı bu arada Emree.Beni buluşmaya cağırıyorr.Kabul kabulll

Zaman vırst geçti tırst geçti şaka lan hala aynıyız.Napak uyuyak.

Tam anne diye anırcaktimki dun olanlar aklima geldi.sessizce kahvaltımı yaptım.hazırlandım ve buluşmaya gidiyomm.Oraya vardığında Emre yoktu. Böyle olacağını tahmin etmeliydim.Yarımsaat sonra emre geldi yüzü gözü dağılmiştı.Sana bunu kim yapti diye sordum.Görkemin fotosunu gösterdi.Peki neden kavga ettiler??Bu soruyu sordum ama cevap vermedi.Görkemde bu haldeydi peki neden görkemin bu haline üzülüyorum ki benn.aranızda ne var gaye görkemle!!?!?!?!?Hiçbirşey dedim ama inanmadı onu yaklaşık uç aydır tanıyorum ve bana güvenmiyo.Ne yaptığınin farkında değilsin gaye ikimizlede oynuyosun.Ben mi oynuyordum Emre sen kızlarla Fink atıyon ama !!Sana ne Gaye sana ne .Emre siktir git bi yaa.Hızla oradan çıktım ve salak salak yürüdüm.Üzülmüştüm ama ne anlamda üzüldüm bilmiyorum.Bir saat kadar sahilde oturdum.Emre benden özür diledi .Bende onun omzuna kafamı koydum.Kulağıma eğilip:özür dilerim cadı bi an sinirlendim de.Emreden bunu duymak değişikti.Mutlu olmuştum.Ama heycanlanmamıştım.Ben gidmeliyim Emre görüşürüz .Hemen oradan uzaklaştım.Ne yapıyon dikkat etsene diye bi anda cırladım yüzüne baktığımda .GÖRKEM.Senin ne işin var burada .Yolda yürümekde mi suç Gaye.Öff tamam be.Ayy Ayağım yaâa öff biraz dikkat et Görkem .ben ne yaptım akıllı.Zaten ben salağım kendi ayağıma kendim başarım.Boş zamanalarımda kendimi çimdiklerim zaten ben piskopatım.Tamam.hadi daha fazla konuşma yürü gidiyoz deyiverdi gayri Görkem.Görkemciğim nereye gidiyoz biz.Görkemciğimmi gaye boş zamanlarında kendini dövüp dövmediğinden emin değilim.Dalga geçme yaa.Nereye gidiyoz.bana ohaa lan olmaz nereye gidelim pekii?Yemek yemeğe bu halinlemi evet hadi ne olursun?? Tama.hadi Gidekk.Yemek yemeğe gittiğimizde bana sevgilisinden bahsettim.Bi ara bi garip oldum bana niye böyle.oldu fotoğraflarını gösterdi .Beraber selfilerini...Daha bir sürü şey kızda çok güzel .Görkeme annemeler çağırıyor dedim ve masadan kalktım.Eve geldiğimde hemen odama kapandım ve merveyi çağırdım.Durmadan deli gibi ağlıyorum.Neden bilmiyorum ama sanki içimdeki acı göz yaşlarımla beraber süzülüyor.Merve geldiğinde olanları anlattım.Seni ilk defa böyle görüyorum.Görkem.senin için yanlış kişi.Belki seviyodur dedi ama inanmadım.

Ben emreyi aradım merve de gitti emrelye ailelerimiz yakın olduğu için rahatça görüşebiliyoruz.Emreye olanları anlatmadım.Başta sevgilim gibi dursada o benim kankam diğer kızlardan biraz kıskanıyom ama olsun.Öğrense Görkemi gebertir

Ama ben çenemi kapalı tutamadım boşattım içimi.Bana kızdı.Niye ona inaışım.Bir sessizlikten sonra Emre bişeyelr mırıldandı aman seni seviyom dedi boşver ne?!??! Seni seviyorummu dedi bana ?Zorlukla efendim diyebildim.Sonra bu konuyu unutmamız gerektiğine karar verdik.ama ben unutamazdım.Emrese gitti mal mal bakıyom heee.
1 hafta sonra

Tatile gidiyozzz.Antalyaya anneanelerin yanına oley bee kurtuluyom buradan.

Yazım hatası olabilir telefondan yazıyoruz.Yazım hataları için özür dileriz.

İLK AŞKIM OLURMUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin