Giriş

4.8K 186 282
                                    

Leonardo Dicaprio Aşığım Sana.

Dayanamıyorum arkadaş yazıyorum bu fan kurguyu...

ÖNEMLİ NOT : Bana Leonardo'yu sevdiğinizi söylemeyin. En çok ben seviyorum ulan. Kıskancım bakın benim ile aşık atmayınız hajdjfjf.

"Bir kadının kalbi sırlarla dolu bir okyanustur." Bu cümleyi söylediği andan, hatta onu ilk gördüğüm andan beri büyülenmiş gibi seyrediyordum onu. Onun gözüktüğü her sahne de kalbim deli gibi çarpıyor, gözlerim ışıl ışıl parlıyordu. Elimdeki mısırı bile unutmuştum. Filmin bazı yerlerinde güler iken, gözlerimin dolduğu yerlerde oluyordu.

Ve beni yıkan final sahnesiydi.

Jack öldü.

Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım resmen. Asya beni susturmaya çalışıyordu. "Onun yerinde Brad Pitt Olsa bu kadar üzülmezdim Asya. O ölmeseydi." Gerçek olmadığını biliyordum. Lakin o kadar mücadele ettikten sonra Jack ölmüştü. Kalbimde taht kurmuşken nasıl ölebilirdi ki?

"Bu sadece bir film."

"Hayatımın filmi." Burnumu çektim ve mısır kovasını onun eline tutuşturdum. "Daha çok genç ama müthiş başarılı." Gözlerim siyah ekranda geçen yazılara bakıyordu. İnsanlar gidiyordu. Ben öylece bakıyordum. "Daha önce onu hiçbir filmde görmemiştim. O mükemmel bir oyuncu."

"Adı neydi?" Diye sordu Asya. Gözlerimi ona diktim ve gülümsedim. "Leonardo Dicaprio." Adı bile güzeldi.

Oturduğumuz yerden kalktık ve yürüdük. Bu çok saçmaydı ama resmen ona âşık olmuştum. Aklımdan filmi çıkmıyordu ve sürekli yüzü gözümün önüne geliyordu.

Eve gittiğim zaman çantamı bir köşeye attım ve yatağıma uzandım. Hâlâ film aklımdaydı. O tahtanın üzerine o da çıkabilirdi. O kadar mücadele ettikten sonra ölmesine çok üzülmüştüm. En azından ölmemiş olsaydı ve sonradan yaşlanınca ortaya çıksaydı... Sanırsam müthiş etkilenmiştim filmden. 20 yıllık hayatımda izlediğim en iyi filmdi. Kesinlike 1997 Yılının izlediğim en iyi filmiydi.

Gözlerim uykuya teslim olacağı sırada aklımda bir fikir belirdi. Ona mektup yazacaktım. Telefon alana kadar ona mektup yazacaktım. Belki onun çok hayranı vardır lakin ben yine de şansımı deneyecektim. Çünkü hiçbir şey imkansız değildir. Onun görmek istiyordum. Onu çok sevmiştim ve bu ilk görüşte aşk gibi bir şeydi...

Sosyal Medya Hesaplarım
İnstagram : Mayneymisherahikayeleri
Kişisel Hesabım : NisaKufaci
Ask.Fm : Mayneymishera

Titanik'i ilk izleyen ben bu. Gerçekten. Bu bölüm benden esinlenilmiştir hajdjdj. Jack o tahtanın üzerine binebilirdi. Uyuyamamıştım resmen hajfjfjf.

Leonardo Dicaprio ❦ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin