Bölümü Okuyanlar?
Sen Leonardo Dicaprio. Benim en sevdiğim aktör ve hayatımda wn sevdiğim insanlardan birisin. Seni görmeden ölmek istemeyen bir ben bir Kamelya.
❦
Leonardo Dicaprio ve Bijou Philips ayrıldı. Genç aktör Leonardo Dicaprio ayrılık ile ilgili bir açıklama yapmadı. Söylentilere göre ayrılık birkaç hafta önce olmuş. İki ünlü kişi de bu konu hakkındaki konuşmadı.
Haberi okurken gözlerim irileşti. Asya'nın ekine gazeteyi tutuştururken sevinçten nefes alamıyordum. Asya güldü. "Sen delisin."
"Ona Deliyim."
"Gerizekalı."
Hakaretini umursamadım ve Leonardo'nun gazetedeki resmini makas ile kesip odama koştum. Bir duvara komple onun fotoğrafları ile kaplıydı. Fotoğrafı aralarında yapıştırdım ve öptüm.
Eğer bir ünlüye aşıksanız onun sevgili hayatını takip ediyor olmalısınız. Şöyle ki o beni tanımadığı için ona laf etme hakkım yoktu. Şimdi ise, şimdi de sesimi çıkarma hakkım yoktu. Çünkü bizim aramızda hiçbir şey yoktu. Yine de onun ile konuşmam bile mükemmel bir şeydi. Olanlara inanmam zor geliyordu.
+ 0539 = Gözlerim seni gördüğünde, okyanus mavilerin kalbime girdap olduğunda senden vazgeçemedim.
+ 0539 = Günaydın Leonardo.
Leonardo = Günaydın Kamelya.
Leonardo = Bu nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum.
Leonardo = Seni tanımıyorum bile.
Leonardo = Nasıl davranacağımı bile kestiremiyorum.
+ 0539 = İçinden geldiği gibi konuş benim ile.
+ 0539 = Seni sevdiğim için bu kadar zor gelmesin sana kelimeler.
+ 0539 = Ben kelimeler ile dans ediyorum.
+ 0539 = Ritmime ayak uydur sevdiğim.
+ 0539 = Dansıma eşlik et.
Leonardo = Dansına eşlik etsem bile anlamı olacak mı?
+ 0539 = Denemeden karar verme.
+ 0539 = Hadi dans et kelimeler ile, benim ile.
+ 0539 = Kilometreler engel değil benim seni sevmeme.
+ 0539 = Sende beni sevebilecek misin yüzümü görmeden, gözlerime bakmadan?
Leonardo = Sende garip bir çekim var Kamelya.
Leonardo = Bana mesaj attığın günden beri seni düşünüyorum.
Leonardo = Tanımadığım, görmediğim bir insanı düşünebileceğimi hiç düşünmemiştim.
Sosyal Medya Hesaplarım
İnstagram : Mayneymisherahikayeleri
Kişisel Hesabım : NisaKufaci
Ask.Fm : Mayneymishera
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leonardo Dicaprio ❦ Texting
أدب الهواة❧ Tamamlandı :) Kamelya = Ah Leonardo bir rüyada gibiyim. Eğer öyle ise lütfen uyanmama izin verme senin varlığın ile yaşayayım olur mu? Leonardo = Bu bir rüya değil Kamelya. Leonardo = Bende bir hayal ürünü değilim. Leonardo = Ve sen. Leonardo = Se...