1.Bölüm

3K 169 167
                                    

Okuyanları Görelim!

1 Sene Sonra.

Bugün 1 Kasım 1998. Onu sevmememin üzerinden tam olarak bir yıl geçti. Ona tam anlamı ile hayrandım. Duruşu, bakışı, sevgisi, kalbi. Onu seviyordum. Dünya üzerinde ondan başka hangi aktörü sevebilirdim ki en iyisi oyken?

Ona her ay mektup yazıyordum. Lakin bunları hiçbir zaman göndermemiştim. Çünkü aramızda kilometreler vardı. O başka bir ülkedeydi, ben başka bir ülkedeydim. Onu görmek en büyük hayallerimden birisi olsa bile olmayacak birini hayal gibiydi.

Yazdığım kağıdı kutuya koyarken diğer mektuplar gezdirdim gözlerimi. Toplam 12 Mektup olmuştu.

Telefon numarasını varana kadar bulmuştum. Ciddiyim. Bunu yapmıştın. Doğruluğundan da emindim. Çünkü daha önceden o numarayı bir kere aramıştım. Konuşmuştu ve o muhteşem sesi kulaklarımı doldurmuştu.

Şimdi ise ona mesaj atacaktım. Bunu yapmalıydım.

Küçük aletin tuşlarına bastım. Bazı tuşları basılı tutup diğer harfleri yazdım. Ona ilk mesajımı attım.

+ 0539... = Sarı saçların altın gibi. Bir kadının en çok sevebileceği altın.

+ 0539 = En azından ben o altın saçların her bir telini seviyorum.

+ 0539 = Büyüleyicisin Leonardo.

+ 0539 = Çok Güzelsin.

Leo = Etkileyici.

Leo = Tanışıyor muyuz acaba hanım efendi?

+ 0539 = B Ben Kamelya.

Leo = Öyle birini tanımıyorum. Numaramı nereden bulduğunuzu öğrenebilir miyim?

+ 0539 = Ben ben buldum işte. Aman Tanrı'm. Şu an senin ike konuşuyorum.

Leo = Telefon numaram çok az kişide vardır Kamelya. Mesajlara her zaman bakarım. Daha önceden kimse numarama ulaşamamıştı.

+ 0539 = Kimse değilim.

+ 0539 = Hayranınım belki. Lakin hayranlıktan daha fazlasının benim için.

Leo = Ne diyeceğimi bilmiyorum.

Leo = Kadın hayranlarım var.

Leo = 30 Yaşında bile kadın hayranım var.

Leo = Lakin telefondan konuştuğum hiç yoktu.

+ 0539 = Seni Seviyorum Leonardo Dicaprio.

+ 0539 = Bir kadının yüreğine düşen en güzel, güzelliksin.

Leo = Gerçekten ne diyeceğimi biliyorum Kamelya.

+ 0539 = Ben çok heyecanlıyım. Bana cevap verdin. Bu benim için büyük mutluluk. Mesajlarımı gördüğünü biliyorum. Bir şey yazmasanda olur. Seni rahatsız ettiğim içinde çok özür dilerim. Bir senedir sen aklımdasın.

Leo = Titanik'in ilk çıktığı yıl.

+ 0539 = Evet.

+ 0539 = Jack'in de dediği gibi. Bir kadının kalbi sırlarla dolu bir okyanustur.

+ 0539 = Benim kalbim ise senin ile dolu.

+ 0539 = Seni hiç görmedim. Aramızda kilometreler var.

+ 0539 = Belki de hiç göremeyeceğim.

+ 0539 = Yine de seni seveceğim. Seviyorum.

+ 0539 = İyi Ki Varsın Leonardo.

Yazıyorum falan filan ama komik geliyor. Adamın hayranıyım ve garip geliyor ünlü ya bir de hajdjf.

Leonardo Dicaprio ❦ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin