Bölüm 6

455 32 0
                                    

"Birşey içer misin?"

Evet, olanlardan sonra en mantıklısı bu geldi ne yapayım?! Berk bana kaşlarını kaldırarak baktı. "Birşey içmek istemiyorum. Nereden başlayacağını düşünüyorsan şu hastalığından başlayabilirsin."

"Ha hastalık, önemli birşey değil sadece heyecanlanınca, üzülünce ve korkunca vücüdüm titremeli reaksiyona giriyor. İlaçlarımı alınca geçiyor. Küçüklüğümden kalan kazanın beynimde kalıcı olarak kalan bir hastalık. Dediğim gibi önemli değil."

"Peki... Sanırım asıl sebebimize gelme zamanımız geldi."

"Bencede. Telefonda dediğim gibi ben Lavin'ni gerçekten seviyorum ve ciddi düşünüyorum"

"Peki nasıl emin olabilirim? Benim hayattımda değerli sadece üç kişi var. Selin, babannem ve Lavin. Ona zarar gelmesin diye elimden geleni yaparım canımı bile veririm."

"Biliyorum. İnan bana bende bunları söyleyebilirim. Tek farkımız benim hayattımda ki tek değerli kişi Lavin..."

"Onun ne zaman gördün, gördüğün zaman onun hakkındaki düşüncelerin neydi?"

"Peki anlatayım... Onu ilk 1 yıl önce gördüm... Üzerinde ki siyah renkleri kıyafetleri sokakta bütün dikkatleri üzerine toplamıştı. Ama asıl dikkatimi çeken giydiği kıyafetler değildi. Onu yaşlı bir teyzeyle gülerek konuşurken gördüm. Gülüşü içimi ısıttı. Ailemi kaybetmişken, hayatımda ki bütün zorluklar üzerime gelirken onun tek bir gülüşü beni tekrar hayata bağladı. Onu gördüğüm zaman hemen arabayı durdurdum. Uzaktan herbir hareketini izlemeye başladım. Bütün acılarımı unutturdu bana. Daha sonra Lavin'ni araştırdım. Bilmiyordum o koca gülümsemesinin altında yatan küçük kız çocuğunu. Bu kadar zor bir hayatı varken güçlü görünmeye çalışması beni daha çok aşık etti kendisine... Her kötü hissetiğimde; gözlerimi kapatıyorum, kafamı gökyüzüne çeviriyorum ve onun ilk gördüğümdeki gülümsemesini aklıma getiriyorum. Daha sonra benimde yüzümde bir gülümseme oluşuyor. Ben o zamanlar da anladım onu ne kadar çok sevdiğimi... Şimdi senden izin istiyorum kendimi ona göstermek istiyorum"

"İzin veriyorum"

"Hayır dersen anla- NE?! S-sen izin verdin mi gerçekten?"

"İzin verdim dedim ya" dedi

"Ben çok teşekkür ederim..." dedim

"Bence bana teşekkür edeceğine onu kendine nasıl bağlayacaksın onu düşün?" dedi

"Ben kendimden eminim... O BENİM!" dedim

"Peki... Bence şimdi birşeyler içebilirim." dedi

"Tamam ben söyleyim getirsinler" dedim

...

Yorum ve Oy...

❃Arıza ve SaplantılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin