+0559*******: Merhaba...
Lavin: Merhaba
+0559*******: Şey... Sanırım Berk sana anlattı.
Lavin: Aslında Berk bana tam birşey anlatmadı. Sadece seni terslememem gerektiğini söyledi. Ayrıca senin gelecekte ki eniştesi olacağına inanıyor.
+0559*******: Nerden bilebilirsin belki de öyle olur :)
Lavin: Sanmıyorum canım...
+0559*******: S-en bana canım dedin...
Lavin: Hey! Yanlış anlama sadece lafın gelişi söyledim!
+0559*******: Peki...
Lavin: Eee Berk'e anlatmışsın birşeyler ama ben hala amacının ne olduğunu bilmiyorum.
+0559*******: Aslında amacım çok açık. B-ben seni seviyorum... Ve seni çok sevecek kadar iyi tanıyorum.
Lavin: Çok merak ediyorum beni ne kadar tanıyorsun?
+0559*******: Seni 1 yıldır tanıyorum. Hmm... En sevdiğin renk siyah, bütün meyveleri seviyorsun, en sevdiğin çikolata markaları; karam, caramio, popstar, gofret, uğurlu sayın 1, en sevmediği renk sarı çünkü sana göre biraz fazla temiz bir renk, hatta ilk okulda ailen sana pastel boya alldığı zaman içlerinden her zaman sarı rengi çıkartıp atıyordun, sırf güneş sarı diye siyaha boyamayı tercih ediyordun, en sevdiğin arkadaşların Selin ve Berk...
Lavin: B-bunlar herkesin bildiği şeyler...
+0559*******: Herkesin bilmediği şeyleride biliyorum Lavin. Babandan nefret ettiğini biliyorum, anne ne kadar nefret besliyorsan aynı zamanda sevgi de besliyorusun bu yüzden onu o evde bırakmak istemiyorsun. Babanın annene şiddet uyguladığını biliyorum Babanın anneni hergün aldattığını, sırf itibarı bozulmasın diye boşanmadıklarını biliyorum.
Lavin: Tamam... Beni yeterince tanıyorsun, peki bana acıdığın için mi aşık oldun.
+0559*******: Asla! Sana acımıyorum! Sana aşık oldum ben... 1 yıl önce yaşadığım kötü şeylere rağmen beni bir gülüşüyle hayata bağlayan kişiyi sevdim. Ailevi olayını sonra öğrendim. Senin ne kadar güçlü bir kız olduğunu öğrendim ve sana daha çok bağlandım. İşte o zaman kendime söz verdim 'ben bu kızı asla bırakmamalıyım'
Lavin: Seni anlıyorum. Ya ben sana aşık olmazsam ne yapacaksın?
+0559*******: Aslında öyle birşey olmayacak sen beni seveceksin!
Lavin: Kendinden bu kadar emin olma istersen. Beni tanıyorsan kişilere kolay bağlanamadığımı da biliyorsundur.
+0559*******: Evet biliyorum... Ve ben kendimden eminim. Hatta seni etkilemeye başladım bile :)
Lavin: Hey! Ben asla tanımadığım kişiden etkilenmem! Artık kendini tanıtırmısın! Tanımadığım kişiye aşık olacağımı sanıyorsan yanılıyorsun!
+0559*******: Pekala... Adım Çınar , 22 yaşındayım. Yılmaz Holding'in sahibiyim. Aslında babama aitti ama vefat edince işler bana kaldı. Annem zaten bizi ben 5 yaşındayken bırakıp gitmiş. Şuan tek başıma yaşıyorum. Akrabalarım yok. Varsa da ben tanımıyorum. En sevdiğim renk siyah, sevmediğim renk beyaz, yemek ayırt etmem hepsini yerim. Ama bu düşünce sana şişman olduğumu düşündürmesin. Spor yapıyorum. Öylece geçinip gidiyorudum. Seni görene dek. Sen benim hayatımı değiştirdin.
Lavin: Tamam o zaman ne zaman buluşuyoruz?
+0559*******: NE?! S-sen kabul ettin mi? Y-yani bana bir şans verecek misin?
Lavin: Evet!
+0559*******: Şey... Bilmediğin birşey var...
Lavin: Ne gibi?
+0559*******: Benim bir hastalığım var...
Lavin: Hastalık mı?! Sen iyi misin?
+0559*******: Önemli bir şey değil sadece küçükken bir kaza geçirdim ve beynimin altında bir tümör oluştu. Heyecanlandığım, üzüldüğüm ve korktuğum zaman vücüdum titreme reaksiyona giriyor. Ama ilaçlarım var ve ölümcül birşey değil...
Lavin: Tedavisi falan yok mu?
+0559*******: Hayır,yok...
Lavin: Tamam o zaman. Ne zaman buluşuyoruz?
+0559*******: O zaman yarın akşam saat 8'de alırım seni...
Lavin: Tamam, görüşürüz.
+0559*******: Görüşürüz
'+0559*******' numarasını 'Çınar' olarak değiştirdiniz'
Yorum ve Oy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Arıza ve Saplantılı
Chick-Lit-TAMAMLANDI- Genç asi bir kız ve onun sadece gülüşüne saplanan ganç adam... Birbirlerini her türlü zorluğa karşı sevebilecekler mi? Kapak Tasarımı Bana Aittir. -Kapak resmi 'Senin Adın' adlı Japon bir anime sinema filminden alınmıştır. -Ayrıca bir T...