Bu neydi şimdi? Kim bu akşam akşam!? Numaraya ve bana gelen mesaja uzun uzun baktım. Ağzımda ki sigarayı söndürdüm ve mesaj yazmaya başladım.
Lavin: Kimsin sen!?
Mesajım anında görüldü oldu. Hayır anlamıyorum telefonun başında mı bekliyorsunuz? Bekledim, bekledim ama cevap gelmedi...
Lavin: Hey! Sana diyorum! Kimsin sen!?
Bune ya!? Sürekli görüldü atıyor ama cevap vermiyor! Deli midir nedir!?
Lavin: Cevap versene oğlum!
Artık sinirlenmiştim. Bu olanlar üstüne birde böyle salak saçma şeylerle uğraşıyorum! Fazla takmamak için numarayı her yerden engelldim. Telefonu geri masanın üsütüne bıraktım. Sigara kutusunu elime aldığımda bitmiş olduğunu fark ettim. Ayağa kalkıp balkondan odama geçtim. Annem kaşına ve dudağına yara bandı yapıştırmış uyuyordu. Çekmecemden başka bir sigara paketi aldım. Yine balkona geçtim. Tekrar eski pozisyonumu aldığımda telefonuma gelen mesajla oflayıp telefonu elime aldım. Farklı bir bilinmeyen numaradandı.
+0552*******: Benden bu kadar kolay kurtulamazsın...
Telefona mal mal bakıyordum. Aniden başka bir mesaj...
+0552*******: Hadi ama kendini zehirliyorsun! Bırak şu sigarayı içmeyi!
Çok geçmeden bende mesaj yazmaya çalıştım.
Lavin: Kimsin sen!? Ve nerdesin?
Bu yazdığımla tekrar başımı balkondan sarkıtıp yollara bakmaya başladım. Ama görünürde kimse yoktu.
+0552*******: Dikkat et düşeceksin...
Lavin: Nerdesin sen?! Amacın ne!?
+0552*******: Sakin ol güzelim. Titrediğini burdan görebiliyorum :)
Lavin: Ben sakinim! Kimsin sen!
+0552*******: Bunu öğrenmek için daha erken.
Daha fazla bu saçmalığa dayanamayıp engelledim.Telefonu masaya attım. Arkamı döndüm. Tam oday girecektim. Telefonuma tekrar mesaj geldi. Sinirle elime aldım.
+0553*******: Benden bu kadar kolay kurtulamazsın :)
Sinirden yine engelldim. Biliyordum yine aynı kişi ama numaralar farkı. Amacı ne bunun?
+0556*******: Ne laf anlamaz bir kızsın?!
Lavin: Asıl sen ne laf anlamaz bir insansın!? Bak sana insan diyorum çünkü KİM OLDUĞUNU BİLMİYORUM APTAL! Erkek mi, kız mı, iyi mi yoksa kötü niyetli olduğunu bilmiyorum! Her ne olusan ol bana uzak ol! Yoksa senin ecdadını s*kerim anladın mı?!
Gönder tuşuna bastıktan sonra numarayı tekrar engelldim. Telefonumu sessize alıp içeri geçtim. Annemin yanına kıvrldım. Farklı bir yerde yatmak isterdim ama yok! Yatağa uzanıp anneme arkamı döndüm. Annemim arkası ban dönükken, yüzünü sırtıma döndürdü. Yüzünü göremessem yataktaki hareketlenmeden anlamıştı. Saçlarımda hissettiğim elle titredim. Biraz da irkildim tabi. Alışık değildim böyle şeylere. Her ne kadar saçımdaki ellerle rahatsız olsamda o elleri kafamdan çekmeye gücüm yetmedi. Huzursuz bir uykuya daldım...
Yorum ve Oy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Arıza ve Saplantılı
Romanzi rosa / ChickLit-TAMAMLANDI- Genç asi bir kız ve onun sadece gülüşüne saplanan ganç adam... Birbirlerini her türlü zorluğa karşı sevebilecekler mi? Kapak Tasarımı Bana Aittir. -Kapak resmi 'Senin Adın' adlı Japon bir anime sinema filminden alınmıştır. -Ayrıca bir T...