Hun er ikke perfekt, men hun er alt hvad jeg ønsker

4.4K 74 6
                                    

She is not perfect, but she is all I want
Hun er ikke perfekt, men hun er alt hvad jeg ønsker

Dette er fiction - men husk... Du må gerne drømme :-) Enjoy.

Håber du vil nyde historien og give mig lidt feedback gennem kapitlerne

Prologue:

Mit navn er Isabella, og jeg er 22 år gammel. Jeg vil gerne være folkeskolelærer, så det arbejder jeg på i en lille by i Nordjylland. Jeg er næsten færdig uddannet, da er på mit 4. og sidste år - OG JEG ELSKER DET. Jeg har den naturfaglige linje med geografi, biologi og kemi. Der er 3 måneder til min sidste eksamen og det sidste af mit pensum skal læses.

Vi hare en lille ferie her i april, hvor jeg vil gerne rejse til København for at slappe af inden eksamensræset for alvor begynder. Min bedste ven og roommate kunne også godt tænke sig en ferie inden, så vi kunne hurtigt blive enige om at rejse snarest.

"Jeg ringer til min ven Daniel. Han vil elske at have vores selskab i nogle dage. Vi kan bo ved ham i stedet for alle de dyre hoteller" råbte Sandra ude fra badeværelset. Jeg bor med Sandra i en lejlighed i Aalborg. "Han vil også gerne tage med os på diskoteker eller pubs - Han kender alle de gode steder." Hun stoppede kort med at snakke "Vi skal ud for at have en drink eller to, ikke?" Jeg smilede for mig selv da jeg hørte hende sige det. "Ja, selvfølgelig! Lad os tage en snak med ham" råbte jeg tilbage meget spændt! Jeg var i øjeblikket blevet træt af alle vores lektier omkring danske istidslandskaber og bjergarter, så jeg ville elske, at denne tur kunne blive arrangeret så hurtig som muligt.

Der lød et stort bang fra badeværelset. "Hvad sker der Sandra?" Jeg skyndte mig derud for at se om hun var okay. "Jeg er bare lidt klumpet som altid. Jeg blev forskrækket da min telefon begyndte at ringe, så jeg tabte min makeup pung på badeværelsesgulvet." Hendes stemme lød trist og jeg kunne forstå hvorfor da jeg så gulvet.

Den næste dag lavede jeg bare lektier. Sandra var oppe på skolen for at mødes med hendes studiegruppe - og hun kom sent hjem fordi hun skulle spise hos sine forældre med hendes kæreste. Sandra var sammen med en dreng fra uddannelsen. Hans navn var Jonathan. Han var høj og muskuløs med brunt hår. De havde været sammen I 1½ år.

***

Der blev råbt "Jeg er hjemme" med et efterfølgende bang fra døren. Det var Sandra. "Jonathan sover her i nat, og jeg har snakket med Daniel omkring København denne weekend." Jeg kan egentlig ikke rigtig lide Jonathan, men jeg kan lide Sandra, og jeg vil støtte hende i alt. Han er meget egocenteret og det handler altid meget om træning samtidig praler han også med hans matematik skills HELE TIDEN. Han er dygtig, men sommetider kan det blive for meget.

"Kom ind og fortæl mig hvad han sagde. Please sig han sagde ja!" Mit humør ændrede sig fra at være sur og træt til at være hyper og glad. "Vi kan godt bo hos ham fra onsdag til søndag - og han vi mægtig gerne have os til at komme." Hun smilede til mig "Ferie og sjov i storbyen: Her kommer vi !!" jeg rakte en klørfem frem mod Sandra samtidig med mine ord. Sandra grinte, smækkede min hånd, og jeg grinte med hende. "Jeg starter med at pakke nu - og du burde nok gå ind til Jonathan. Jeg glæder mig til dig, mig og København."
Jeg er typen der forbereder mig i god tid, og ned til nederste deltalje. Jeg satte min Ed Sheeran cd på og dansede rundt i rummet, mens min kuffert blev fyldt op med ting.

Hvad synes du om første kapitel?


She is not perfect, but she is all I want - Oversat til danskWhere stories live. Discover now