Main Characters
Melody, a lány akinek szerető családja van, mégis egyedül érzi magát. A lány aki kopott tornacipőben jár, és inkább meghúzza magát a háttérben. A vörös hajú, kék szemű teremtés akit már óvodában csúfoltak, hogy más. A lány aki soha többet nem akar csalódni.
Alec a fekete hajú srác, aki bár tudná hol a helye a világban. Angyalvér csörgedezik az ereiben, de néha gonoszabbnak érzi magát mint a legelveteműltebb Alvilági. Utál az érzelmeinek helyet adni. Szerinte azok csak arra valók, hogy elterljék a figyelmünket egy olyan dologról amit nem akarunk látni.
Izzy, aki Alvilági lényekkel is szívesen keresi a kontaktust. A lány aki utálja a Törvényeket és néha meg is szegi őket. Ha nem tenné, nem is lenne móka. A lány aki tudja magáról, hogy gyönyörű, de egy vérbeli harcos. Alec húgaként kötelességének érzi helyrerázni bátyját, de fiú még őt se avatja be semmibe.Jace, az Árnyvadászok egyik legkíválóbb harcosa. Érzelmek nélkül akar élni, mert így senki nem bánthatja. Gyűlöli, ha valaki anélkül mondana róla véleményt, hogy egyáltalán beszéltek volna. Sokat várnak tőle, és ő ennek eleget is tesz. Erre esküdött fel, ha már csinálja, csinálja rendesen.
__________________________
Melody mindig is félt a sötétben. Ki tudja milyen lények ólalkodnak ilyenkor, akik csak arra várnak, hogy rávessék magukat. Mindig felkapcsolt kislámpánál aludt, és az ágya alá is dobozokat tolt.
Ez most sem volt másképp, ahogy este hét órakor még kutyát sétáltatott. Anyja mondta, hogy ne induljon el, de a lány nem hallgatott rá és mégis elvitte Cookie-t sétálni. Csak kissé elhúzódott az idő, ahogy a parkban futkároztak és meg is álltak apja munkatársával cseverészni.
Most pedig hét óra van, és sebesen szedik a lábukat New York egyik legijesztőbb utcájában. Mert persze pont ilyen környéken kell lakniuk, ahol egy elhagyatott templomkert tele van konténerekkel.
Melody a kezében tartva zsemleszínű francia bulldogját fordult ki az egyik mögül. Amikor hangos csoszorgás ütötte meg a fülét közvetlenül a templom fala mellől. Melody ledermedt és a zsebébe nyúlt a telefonjáért. Kapkodva és kutyáját egyensúlyozva felkapcsolta a lámpát és a hang forrása felé irányította. De nem látott semmit. Csak a templom egykori fehérre meszelt fala verte vissza a gyenge fényt. Hirtelen újra hallotta hangot. Viszont ehez halk zihálás is kapcsolódott. Mintha valaki csikorgatná a fogát. Aztán megint a súrlódás, amikor egy hosszú ruhát húznak a földön. Melody megpördült a tengelye körül, de ekkor Cookie felvonyított és belekapott a kezébe. Melody tompa sikítással ejtette el a kutyát. Még soha nem harapta meg. Cookie eliramodott egyenesen előre a sötétbe. Melody még látta, ahogy kikerül egy nagy konténert és aztán szem elől vesztette.
Utána kiáltott, de hiába. A kutyát elnyelte a sötétség. Nagyot nyelt és felemelte a telefonját. Nem hagyhatta itt a kutyáját. Így hát a kezét tördelve indult el a sötétben, és csak remélni tudta, hogy nem ma járkál itt egy elvetemült gyilkos, vagy egy feltámadt 15. századi grófnő.
Túl akarta élni ezt az éjszakát...Continues...
___________________
Először is meg szeretném köszönni Laufeya001 hogy megcsinálta nekem a remek borítót, és a szereplőkollázsokat😍💕
Amiket remélem berakott a drága wattpad 😒
Ha nem akkor szóljatok, és berakom a kövibe!!!
És igen feltettem a kérdést egy másik könyvemben, hogy az Otherwhence-t alakítsam-e át, de végül arra jutottam, hogy inkább belekezdek egy teljesen ennek szentelt könyvbe😊
Ha szerinted kezdetnek jó, nyomj a kis csillagocskára a bal alsó sarokban ⭐❤️
Találkozunk az 1. részben
Goodbye😇😘
By:
Taurielgirl25
YOU ARE READING
° Rune of Tears ° - Shadowhunters ff.
FanfictionVan, hogy teljes egészében le kell zárnunk életünk egy-egy lényeges fejezetét, ahhoz, hogy valami új felé lapozhassunk. Azt mondják a múltat el kell engedni. De mi van akkor, ha a múlt a személyiségünk szilárd alapja, a rossz gondolatok táptalaja? E...