2.BÖLÜM : TAKİPÇİ

94 15 2
                                    

Hayatta tesadüflere yer yoktur. Tesadüf sandığımız herşey aslında beklenmiyendir.

○●○●○●○●○●○●○●○

Ders çıkışı eve doğru giderken tekrar takip edildiğimi hissettim. Arkamı dönmeden hızlıca eve doğru yürümeye başladım eve grip tam kapıyı kapatıcakken bir elin engellemesiyle korku bedenimi sardı. Tam bağıracaktım ki elini ağzıma koyup beni engelledi ve beni içeri soktu. Ardımdan kapıyı kilitledi iyice kormaya başladım elini ağzımdan çekince onun yüzüne baktım gece mavisi gözleriyle gerçekten nefes kesici görünüyordu. Ve bir sapık veya katil gibi durmuyordu ama neden beni takip edip evime girdiğini anlamadım. Cesaretimi toplayıp konuşmaya başladım. " Ne istiyorsun benden?" yüzüme baktığında gerçekten gerilmiştim. " Beni saklaman gerek ."dedi. Sesini duyduğumda gerçekten hoş bir sesi olduğuna kanaat getirdim . Aişş ne diyorum ben eğer yanımda olmasaydı kafamı duvarlara sürterdim. Sinirle soluyup yüzüne baktım." Neden seni saklamam gerekiyor!" dedim. "Canını seviyorsan saklarsın." dedi. " Canımı sevdiğim pek söylenmez." diye mırıldandım. Fark ettirmeden telefonumu aramaya başladım. Telefonu bulduğumda tam polisi arayacaktım ki telefonun çekilmesiyle gözlerimi büyüterek ona baktım. Bana gece mavisi gözleriyle o kadar korkunç bakıyordu ki korkudan yerime sindim. "Beni sadece bir günlüğüne sakla zaten bir daha beni görmeyeceksin." dedi. Onu kalması için bir odaya götürdüm. O odaya girdiği gibi kapıyı üstüne kilitledim. Hızlıca salona gidip telefonumu aradım ama farkettim ki telefonumu almıştı odama girip kapıyı kilitledim uyumak için yatağa yattım .

●○●○●○●○●○●○●

Sabah 1 saatlik uykuyla uyandığımda gerçekten berbat hissediyordum. Yataktan kalkıp aynaya baktığımda gerçekten berbat durumdaydım. Aklıma dün gece olanlar geldiğin de hızlıca odadan çıktım dün onu kilitlediğim odaya geldim. Ama kapı açıktı içeri girdiğimde gayet toplu bırakmıştı. Koltuğun yanındaki sehpanın üstünde telefonun evin anahtarı ve bir kağıt duruyordu hızlıca kağıdı elime aldım kağıtta " Teşekkür ederim herşey için." yazıyordu.
Onun evden gitmesiyle rahatça duşa girdim duştan sonra üstümü giyinip evden çıktım. Yarım saat sonra ders başlayacağı için hızlıca durağa gittim. Ders yabancı dildi gerçekten bu ders kabusum olmuştu. Ders çıkışı polis karakoluna gittim aslında şikayetçi olucaktım ama karakola gidince vazgeçtim.

Eveet ikinci bölüm geldi hikayem hakkında ne düşünüyorsunuz lütfen yorumlara yazın .😊😊😊

İçimdeki SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin