İnsan geçmişinden saklanamaz ne kadar saklanmak istesede geçmiş
bir yerlerde durup onu bekler...○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Asel'in anlatımı:
Karakoldan çıkıp eve doğru giderken aklım binbir düşünceyle doluydu neden onu şikayet etmemiştim neden içimde hiç tanımadığım bu adama karşı bir güven oluşmuştu karakoldayken ve dersteyken onun gece mavisi gözleri aklıma gelmişti neydi bu. Bunu düşündükçe anlam veremiyordum. Boğuluyormuş gibi hissediyordum. Biraz daha yürüdükten sonra bir kadının çığlık seslerini duydum korkuyla seslerin geldiği yöne doğru yürüdüm. Sesin geldiği yere geldiğim de bir adam kadını dövüyordu aklıma gelen görüntülerle birden ağzımdan küçük sayılmayacak bir çığlık firar etti. Adam beni görünce kadını bırakıp benim üzerime doğru yürüdü ben şok içinde adama bakarken adam tam bana vuracakken yüzüne yumruğu yedi arkamı döndüğüm de onu gördüm olduğum yere çakılmış gibiydim kadının varlığını hatırlayınca hızla kadının yanına gittim. Kadının bayıldığını gördüm ambulansı aradım. Ambulans geldiğinde ihbar sayıldığı için polis de gelmişti. Polis bizim ifademizi alırken kadını ambulansa bindiriyorlardı ifadem alınınca ambulansa kadının yanına bindim. Hastaneye geldikten sonra durumunun iyi olduğunu öğrenince içim rahatlamıştı o kadın bana annemi hatırlatmıştı. O adam kimdi de kendinde bir kadını dövme hakkı buluyordu. Nasıl bir adam kadına el kaldırırdı ki ya da ona adam denir miydi? Ülkemiz kanunlarınca kadın erkek eşitti. Ama kadınlar ve erkekler fiziksel olarak eşit değildi ve erkeklerin bu üstünlüklerini bilerek kadınları dövmeleri ne kadar alçakça birşeydi. Babam olucak adam ben küçükken annemi sürekli döverdi. Bir keresinde o annemi döverken evden kaçıp karakola gitmiştim polislere babamın annemi dövdüğünü söylemiştim ama kimse bana inanmamıştı. Eve geldiğimde annem dövülmeketen bayılmış salonun ortasında yatıyordu. Öldüğünü sanmıştım ben ağlarken komşumuz Nazlı teyze gelip annemin yaşadığını söyleyince çok mutlu olmuştum. Anılarla gözlerim dolarken. Düşüncelerimi bölen hemşirenin sesiydi "Hasta uyandı birazdan hastane polisi ifadesini alıcak konuşmak isterseniz içeri girebilirsiniz." dedi. İçeri girdiğim de yatakta yatıyordu beni görünce gözlerime minnetle baktı. Kadına çok üzülmüştüm. " Sizi neden dövdüyordu ya da sürekli şiddet görürmüydünüz?" tam cevap vereceği sırada kapının çalmasıyla kadın "Gir." dedi. Kapıdan onun girmesiyle şaşkınca yüzüne baktım. Neden oradaydı neden bizi kurtarmıştı. Kadın bize gülümseyerek teşekkür etti. Hala neden bugün orada olduğuna anlam verememiştim. Garip bir tipti bir daha onu görmeyeceğimi söylemişti ama aradan daha birgün bile geçmeden karşımdaydı. Ben onun sözlerine güvenmemiş miydim? Onun içib onu şikayet etmemiştim ama yine karşımdaydı. Nedense yanımda olması benu rahatsız etmemişti. O da benim sorularımı kadına tekrarlayınca kadın gözlerini bir yere sabitleyerek konuşmaya başladı " Babam küçükken beni zorla onunla evlendirmişti evlendiğimiz süre boyunca eve hergün içip gelirdi içince beni dövmeye başlardı şirketleri batmıştı o da çalışmazdı mecburen ben evi geçindirmeye çalışırdım sonra birgün hamile olduğumu öğrendim en azından etrafımda beni koşulsuz sevecek bir canlı olucaktı çok mutlu olmuştum eve yine içkili gelmişti şirket battıktan sonra kumar oynamayada başlamıştı benden para istemişti ben de o gün bu haberi öğrendiğimden işe gidememiştim elimde para yoktu ona param olmadığı söyleyince beni bayıltana kadar dövmüştü uyandığımda bebeğim ölmüştü o günden sonra ona yaklaşmamıştım sadece parasını veriyor başka bir odada yatıyordum o da sabaha kadar kumar oynuyordu bugün yine para istedi ama işten çıkarıldığım için para veremedim ondan dövdü." dedi kadın onu dinlerken gözlerim dolmuştu. O ne kadar güçlüydü ona hayran kalmıştım. " Teyzem senin adın ne?" ona seslendiğimi anlayınca bana baktı ve " Reyhan" dedi. Çok güzel bir adı vardı. Yan tarafıma dönünce onun da Reyhan teyzeye hayranlıkla baktığını gördüm benimle aynı düşünüyor olmalıydı. Hastane polisi gelince biz odadan çıktık ona dönüp " Hani bir daha seni görmeyecektim?" dedim o da bana bakıp"Görmeyecektin zaten oradan geçerken çıglık seslerini duydum oraya gelince sizi o halde görünce yardım etmek istedim bu kadar." Dün beni tehdit eden adamla bugün ki aynı değildi. Çift karakterli miydi bu adam?
Evet yeni bölüm bu kadar lütfen bölümü nasıl bulduysanız yorumlara yazın.💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Savaş
Romanzi rosa / ChickLitSavaşın barışı olmaz derler çıkan savaş barışla son bulmaz dökülen kanlar geri gelmez . Peki benim savaşım ne olucak . Barışım kim olucak içimdeki bu yangını söndüren hayata döndüren kim olucak işte bu kitapta size bunu anlatıcam . Savaşla barışı öl...