7.BÖLÜM : HATA

44 13 1
                                    

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

İnsan neden hata yapmaktan korkar veya neden hep yapmaktan korktuğu hatayı yapar ya da bu hata sayılır mı?

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

Birlikte motora doğru yürüdük motorun yanına gelince eline aldığı kaskı bana uzattı kaskı kafama geçirip motora oturdum o da kaskını takıp önüme oturunca elimi geçen günkü koyduğum yere yani beline sardım ona sarılırken motoru hareket ettirdi mecburen ona doğru yaslandığımda sigara koktuğunu anladım ne yani sigara mı içiyordu. Gerçekten nefret ederdim sigara ve alkol kullanan insanlardan. Sırtına sert bir şekilde vurmamla şaşırmış ve bana doğru kafasıni döndürmüştü anlamaz bir ifadeyle bana bakarken karşıdan gelen aracı görmemle kafasına vurmuş önüne döndürmüştüm. O da karşıdan gelen aracı fark etmiş sağa kırmıştı motoru şükür ki kaza yapmadan aracın yanından geçmiştik aniden gelen rahatlamayla derin bir nefes verdim. Okula geldiğimizde motordan inmeden kafasına bir daha vurdum. "Ne yapıyorsun Asel?" dedi." Sigara içtikten sonra parfüm sık lütfen burnumun direğini kırdın." dedim."Kızım senin yüzünden az daha ölüyorduk farkında mısın?"dedi  ben de cevap vermeden dururmuyum tabikide hayır hemen cevabımı yapıştırdım " Ama yine benim sayemde ölmedik."dedim. Benimle laf dalaşına girmek istemediği çok belliydi bende dersi kaçırmamak için konuşmadan okula doğru yürüdüm arkamdan Barış'ın seslenmesiyle ona döndüm. "Arkadaş edinmeye çalış bücür yanlızlık nereye kadar." diye bağırdı. Bende ona "Bücürmüş sen kendine bak asıl deve." dedim. O da bana sırıtarak bakıp motora binip gitti. Ben de sırıtarak sınıfa doğru giderken bizim bölümden gıcık bir çocuk yanıma geldi."Ne o sen gülmezdin. Ne oldu aşık mı oldun." dedi bende ona bakıp "Evet aşık oldum veya olmadım bu seni ilgilendirmez ayy dur yoksa bana mı aşık olmuştun." dedim. Bana aşık olduğunu biliyordum çünkü bakışları dikkatimi çekiyordu sorduğum soruyla eli ayağı birbirine girmiş bir telaşla beni yalanlamaya başladı " Ben senin neyine aşık olucam bücür." "BANA BİR DAHA SAKIN BÜCÜR DEME ." diye bağırmamla yüzüne yumruk çakmam bir oldu. Sonrasında kendime geldiğimde rektörün odasında olduğumu anladım rektör başarılı ve çoğu zaman sakin olduğum için bana bir uyarı verdi ben de bu uyarıyi tabikide ciddiye almadım. Odadan çıktıktan sonra dersi kaçırdığım için eve gitmek için durağa gittim. Aslında kıyafet alsam iyi olurdu ani bir kararla kendimi okulun yanındaki avm'ye attım. Gözüme ilk kestirdiğim mağzadan rasgele birkaç parça birşey alıp kasaya gittim. Ödemeyi yaptıktan sonra durağa geldim.Otobüsü beklerken her zamanki gibi kulaklılarımı taktıp ve kendimi Emre Aydın'ın güzel sesine teslim ettim. Ben şarkının sözlerini düşünürken kulağımdan kulaklığin teki çekildi. Kimin çektiğini görmek için başımı yana çevirdim gelen tabikide Barış'tı ben onu sallamayıp tekrar şarkıya döndüğümde "Güzel şarkı seçimi." dedi Barış. "Güzeldir." dedim. Barış'ın mırıldanmasıyla ona dönüp " Gerçekten berbat bir sesin var Barış." dedim. Aslında ortalama bir ses tonuna sahipti ama ben onu sinir etmek için öyle demiştim. "Benim en azından bir boyum var Bücür." "Bugün birini bana bücür dedi diye dövdüm seni de mi döveyim ha." dedim.Bana bücür denmesini sevmiyordun ama nerden bile bilirdimki bu nefret ettiğim sözün en sevdiğim söz olacağını...

Otobüs geldiğinde Barış yürüyelim mi dedi bende tamam dedikten sonra yürümeye başladık. Mağzaların arasından geçerken bir elbise gözüme çarptı mağzanın içinde en dipteydi birden mağzaya girdiğimde bu tek duran elbisenin yanına gittim. Gerçekten mükemmeldi. Barış'ı yanımda gördüğümde onunla buraya geldiğmi hatırladım elbiseyi incelerken Barış "Vay be senin normal kızlar gibi bir elbise beğeneceğini düşünmezdim." "Bu elbise sıradan değil ki bu elbisede acı var."
"Nasıl?"
" Yani diyorumki bu elbisede yaşanmışlık var sanırım sen ikinci el bir mağzada olduğumuzun farkında değilsin."dedim. O sırada yaşlı bir amaca yanımıza yaklaştı "Buyrun gençler." dedi. "Amca bu elbise satılık mı." dedim. Amca gözlerindeki hüzünle bana bakıp "Satlık kızım." dedi. Sonra devam etti "Bu benim sevdiğim kadının elbisesi." dedi. " Kendi elleriyle düğünümüz için dikmişti niye siyah derseniz siyah onun hayatının simgesiydi." İşte gözündeki acıyi şimdi görmüştüm tam olarak. "Ama giymek nasip olmadı." dedi.Sanki kelimeler boğazına dizilmiş giydi.Barış neden diye sormak için ağzını açmıştıki onu susturdum. Amca sözlerine devam etti. "Bu zamana kadar sakladım ama yaşım ilerledi saklamanın bir anlamı kalmadığını anladım kimse giymeyeceğine değer veren özenen biri giysin dedim." dedi. Bu elbiseyi almayı çok istemiştim ama yanımda yeterli miktar para olmadığı ve  amcayıda zora sokmak istemediğim için elbiseyi almadan mağzadan çıktım.Barış beni eve bıraktan sonra aceleyle evden çıktı Reyhan teyzenin hazırladığı yemekleri yiyip biraz onunla konuştuktan sonra yatmak için odaya gittim. Yatağa yattığım gibi o kusursuz elbise gözümün önüne geldi gerçekten çok beğenmiştim.

Sabah Reyhan teyze sayesinde yine güzel kokularla uyandım. Bugün sabah dersim vardı hızla giyinip işlerimi hallettim. Sofraya oturduğumda Reyhan teyzenin kıyafetleri ilgimi çekmişti normalde böyle giyinmezdi "Reyhan teyze hayırdır ne bu giyim kuşam." dedim." İş başvurusunda bulunucam bugün."dedi.Ah benim aptal kafam iş başvurusu yaptığım bir şirketten geri dönüş gelmişti ve bugün görüşme olcaktı Reyhan teyze söylemeseydi aklıma bile gelmiycekti hızla Reyhan teyzeye olanları anlatıp iş görüşmesine uygun bir elbise giyinip evden çıktım ilk olarak okula gidip derse girip ordanda iş görüşmesine gitmeliydim.

Okuldan çıkıp iş görüşmesinin yapılacağı yere geldim kafe gibi biryerdi içeri girdiğimde reservasyon yapılan masaya doğru yürüdüm. Masada oturan adama merhaba dedikten sonra masaya oturdum. Bu adamdan daha şimdiden nefret etmiştim. Elini  uzatıp adamı afişlerden gazetelerden tanıyordum ve anladığim kadarıyla patronum o olucaktı.
"

Merhaba Asel tanıştığımıza memnun oldum. "pis pis  sırıtıyordu "Ben hiç memnun olmadım Berkay bey." demiştim beyin üstüne vurgu yaparak. Daha yeni tanışmıştık  hatta daha tanışmamıştık ama fazla yakın davranıyordu ve bu beni deli ediyordu. Gerçekten insanlardan neden nefret ettiğimi bir daha anlamış oldum. " Biraz soğuk değil misin Asel ?" Ah bu erkekler gerçekten anlaması gıttı."Sizden rahatsız olduğum için olabilir mi ?" "Aa neden ama Aselcim güzel güzel konuşuyorduk." Ayy tutmasın biri beni ben bu adamı boğucam. Mal  görende sanki bir şey konuşuyoruz sanar. Gerizekalı  şeytan kılıklı yaratık. Sinirimden yere vura vura kafeden çıktım. Yürürken gördüğüm kişiyle hırsla o tarafa doğru yürüdüm Barış'ın bana dönmesiyle yüzüne tokadı basmam bir oldu. Karşısına geçip öfkeden kızarmış yüzümle konuşmaya başladım "Sen beni mi takip ediyorsun?Hani bir daha seni görmeyecektim?Etrafımda dolanmakla hata yapıyorsun." dedim. O da yere bakıp  "Ben o hatayı daha küçükken yaptım şimdi kim alıkoyucak tekrar aynı hatayı  yapmamı kim önlüycek sen mi?" diye mırıldandı sanırım benim duymadığımı düşünüyordu. Asıl sorun ise bu adam şimdi niye böyle birşey söylemişti. Artık yaptığı her hareket dikkatimi çekiyordu ve ben gerçekten ne yapıcağımı bilmiyorum.Sanki bir labirentteydim ve çıkıkmaya çalıştıkça kayboluyodum.

Selam millet yeni bölüm geldi ve bu sanırim attığım en uzun bölüm kitabım 425 civarında bir okumaya sahip umarım eğleniyorsunizdur. Gelecek bölüm görüşürüz bye bye . 💙💙💗💗💗💚💚💚

İçimdeki SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin