Anonim: Yürüyüşünü sevdiğim (10.30)
Anonim: Aşağı kata inde boyunu posunu görelim (10.30)
Son yazdığım mesajı anında sildim. Yeni mesaj atmak için elimi klavyeye götürmüştüm ki çok geç kaldığımı belli eden mesaj sesi geldi.
Slmbenekin: Owndjendienisneodjr (10.30)
Slmbenekin:Geç kaldın bildirim panelinden mesajı okumuştum (10.30)
Anonim: Hassssssiktir (10.31)
Slmbenekin: Demek ki ya 9 ya da 10. sınıfsın (10.31)
Anonim: Yok canım ben kantine in oralardayım diye şey ettim (10.31)
Slmbenekin: Güzel güzel aferin kendini mükemmel gizliyorsun sevgili anonim (10.32)
Slmbenekin: Böyle devam edersen seni bu hafta bitmeden bulurum (10.32)
Görüldü
Slmbenekin: Görüldü? (10.33)
Görüldü
Slmbenelin: pki (10.33)
Görüldü
Elimi hırsla saçlarıma götürdüm. Çok büyük bi aptallık yapmıştım. Önemli olan kaçıncı sınıf olduğumu öğrenmemesiydi ve artık seçenekleri yarıya indirmiştim. Sonuçta yolda ki 11 ve 12 sınıfları eleyecekti. 9. sınıf sadece 3 kişiydi. 10' lardan da az kişi vardı beni bulmaması için dikkat etmeliydim.
Slmbenekin: Cevap versene (10.36)
Anonim: Ne dememi bekliyorsun ki (10.36)
Anonim: Sana gelmenin zevkini yaşamak istiyordum ama bu gidişle senin de dediğin gibi bu hafta bitmeden bulursun beni (10.37)
Slmbenekin: Böyle diyince kötü hissettim (10.37)
Slmbenekin: Yine gelirsin bana (10.37)
Slmbenekin: Burdayım ayol kaçmıyorum bi yere (10.38)
Anonim: :')) (10.38)
Anonim: Seneye aynı okulda olmıycaz (10.38)
Anonim: Düşüncesi bile kötü (10.39)
Aonim: Seneye sensiz bi yolu tek başıma yürümek zorunda kalacağım (10.39)
Anonim: Seneye kendimi geç çıkmak için ayarlamayacağım çünkü görmek istediğim kişi yolda yürüyor olmayacak (10.40)
Görüldü
Slmbenekin: Şakaya vurmak isterdim ama sen cidden seviyorsun beni (10.58)
Slmbenekin: Anonim üzgünüm ama benden her hangi bi beklentin varsa eğer yol yakınken vazgeç (10.58)
Anonim: Yol yakınken mi (10.58)
Anonim: :')) (10.59)
Anonim: Yolun sonu sevgilim (10.59)
Görüldü
Anonim: Evet tam senden beklediğim cevap... (11.00)
*
Yazarken bile evine gidip kapısına dayanmamak için çok zor tuttum kendimi kwndowjdiwnsnAralara yorum atarsanız çok mutlu olurum :)
Baayssssssssssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonimm (Texting)
Short StoryYatağa girdim ve telefonumu açtım gelen bir kaç wp ve twitter bildirimlerini yok sayarak instagrama girdim. Bir kaç gündür açmış olduğum fake hesaptan Ekin'e yazdım. Saat geçti ama uyumadığını bilecek kadar tanıyordum onu. Bir kaç dakika sonra gelen...