"Kanka biraz daha geç çıkalım. Nolur bak kaç gündür görmüyorum. Psikolojim berbat durumda." Dudaklarımı büküp gözlerimi hızlı hızlı kırpıştırdım.
"Yapma şöyle yavru köpeklere benzemiyorsun. Aksine çarpılmış iguanaya benziyorsun." Beline kadar uzanan saçlarını çektim.
"Bak sana diyorum ki bu günde görmezsem ölürüm valla bak hatta şuralara falan ölürüm. " Elimle yerleri işaret ettim. "Bak şurası ya da şu tarafa ölürüm." Elini alnına vurdu.
"Tamam. Tamam. Tamam. Tam-" elimi duduklarına bastırdım. Ona erkeklerin attıkları etkileyici bakışı attım.
"Seni anlıyorum. Aynı dili konuşuyoruz bebeğim. Bir defa söylemen yeterli."
Sesim ne kadar çekici çıkmıştı. Tanrı aşkına...
"Kanka bakışlar tamam da o ses ne ya midem kalktı."
Sandığım kadar da çekici değilmiş demek ki. Koltukta yayılıp oturdum. Zamanın geçmesini beklerken şarkı dinlemeye başladım.
7.56 geçe kurduğum alarm çaldı. Oturduğum yerden Ekin'i görmüşcesine hızla ayağa kalktım.
"Kaaaankaaaaaağğ" tuvaletin kapısına hızla vurdum.
"Açsana şu kapıyı a-" kapının açılmasıyla sustum. Boğazımı temizledim.
"Şöyle ilerleyelim. Hanımefendi çıkış sol tarafta. " Bana korkutucu olduğunu sandığı bir bakış attı. Kısa bir asansör macerasının sonunda yoldayık.
Titreyen ellerimi saçlarıma götürüp düzelttim. Az ilerimizde yanında ki kankasıyla yürüyordu. Bir elinde de sigarası...
Kankamın koluma girmesiyle ondan destek almaya başladım. Titremekten adım atmıyordum.
"Kanka üşüyor musun sen? Bana mı öyle geldi?" Gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu. Benim üşümem mor kar yağması gibi bir şeydi. Kışın ortasında hırkayla dışarı çıkan bir kızdım. Üşüdüğüm zamanlar nadir olduğu için beni tanıyanlar böyle garip tepkiler verebiliyordu.
"Yok kanka ne üşümesi titriyorum." Koluna biraz daha sıkı girdim.
"Bende onu diyorum. Titriyorsun. Hemde zangır zangır." Ekin'e bakıp bana döndü. İnanmamak ister gibi kafasını iki yana salladı.
"Kanka ciddi olamazsın. Onun yüzünden mi bu kadar titriyorsun?" Omuz silktim. Ne yani hiç mj sevdiği çocuğu görünce karın içinde 3 saat boyunca durmuş gibi titreyen birini görmemişti. Telefonumu çıkarıp sevdiceğime mesaj attım.
Anonim: Günaaaaaydınn (08.05)
Anonim: Sen daha uyanamamışsın belli ki (08.05)
Anonim: Gece bekçisi gibi uyumuyorsun ki (08.05)
Slmbenekin: Soylarimda vampirlik var (08.06)
Anonim: Belli gece 12'den sabah 5'e kadar çevrimiçisin 2 saatlik uykuyla duruyorsun. (08.06)
Slmbenekin: Sen çevrimiçi oluşumu mu izledin (08.06)
Slmbenekin: Niye yazmadın ki bende konuşacak birini arıyordum (08.06)
Slmbenekin: Ve çevrimiçi oluşumu izlediysen sende iki saatlik uykuyla duruyorsun tststststs (08.07)
Anonim: O nasıl random Allah aşkına (08.07)
Anonim: Gel sana random atmayı öğreteyim (08.08)
Slmbenekin: Derste öğretirsin bekliyorum (08.09)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonimm (Texting)
NouvellesYatağa girdim ve telefonumu açtım gelen bir kaç wp ve twitter bildirimlerini yok sayarak instagrama girdim. Bir kaç gündür açmış olduğum fake hesaptan Ekin'e yazdım. Saat geçti ama uyumadığını bilecek kadar tanıyordum onu. Bir kaç dakika sonra gelen...