Düzenleme de...
- ARYAAAAA "OKUL" diye seslendi Annem,
Ben ise duyuyordum ama kalkmak istemiyordum, gecesini iyi bir uykuyla geçirememiş olan biri için güzel bir güne merhaba diyemeyecektim.
Zoraki kalkıyorum anne!
- Tostun hazır
"Yiyelim ki günümüz iyi geçsin"
Geliyorum...
Annemin hazırladığı müthiş tadı olan tostumu aldım. Kardeşlerimin delice bağırışları arasında.
Ben çıkıyorum! Diye bağırdım.
Dış kapıya doğru yöneldiğimde Babamın yanıma gelip yanaklarımı sıkıp tatlı kızım benim deyişi mutlu etmişti beni.
Yürümek istiyordum okula kadar, otobüse binmeyeceğim. zira dün gecenin etkisi hala üzerimdeydi temiz hava almak ve olanları bir nebze de olsa unutmak istemiştim.
Evimiz iki katlıydı üst katta büyük balkonu girişinde ise ufak bir bahçesi vardı. tabi birde köpeğimiz SAM kardeşlerimi daha çok sevmesine alışmıştım çünkü eskisi gibi sıkı bir dost değildik artık.
Evden çıkar çıkmaz Enes ile karşılaştık. Enes benim hem okul arkadaşım hemde komşumuzdu. Kısa boylu, iyi giyimli, yuvarlak yüzlü sevecen biriydi. Okulum evime 20 dk uzaklıktaydı, yürüyerek gitmek istiyorum Enes dediğimde, o da beni yalnız bırakmamak için seninle geliyorum hem biraz laflarız demişti ?
ee nasılsın bugün?
Nasıl anlatabilirdim ki dün akşamın hayalini,
Eh işte biraz başım ağrıyor uykusuzum.
Uzun yolumuz olduğundan konuşa konuşa yürüyorduk.
Ta ki Enes..
- Duydun mu olanları?
Ne olmuş ki!
- Dün akşam sokağın başındaki evde cinayet işlenmiş baksana, polis evin etrafını çevirmiş.
Bir an donakaldım, dün akşam o evi hayal etmemiş miydim? Hayalimdeki gibi gördüğüm için huzursuzluğum artmıştı. Cinayet işlenmesi beni derin düşüncelere itmişti.
Enes'in Arya beni duyuyor musun? Dediğinde, tekrar hayal dünyamdan çıkıp, gerçek dünyaya dönmem için koluma vurması gerekti.
Ah! Evet
- Ölen bir erkek çocuk. Biliyor musun?
Bilmiyorum. Kimmiş ki bu çocuk
- Ahmet Mercan isminde bir çocuk, sabah babamlar konuşurken duymuştum, polisler bi kaç gün evde nöbet tutacaklar diye söylüyordu telefondakine, buralarda öyle bir isim tanımıyorum da her halde kimse tanımıyor. Aman öldürüp atmışlar işte, aklı başında biri çocuğu nasıl ve neden öldürür ki, kesin caninin biridir. Hadi gidelim.
Bilmiyorum Enes. Gidelim
- Daha sekiz yaşındaymış biliyor musun?
Hadi gidelim buradan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arya - Karanlık Saatler (Düzenleniyor)
ParanormalParanoyak bir kız, Gördüğü hayaller gerçek olabilir mi? İnsanlar, niçin birine inanmasını zorlaştırır. Hayalden Çıkamayan Bir Kızın Hikayesi... Korkuyla yüzleşmek zorun da kalan bir kız, ne kadar cesur olabilir. Size Göre Paranoyak, kendine göre n...