3. Stíhačka?

1.1K 58 12
                                    

...Sonya Lestrangeová! ( áno viem, zasa Lestrangeová, no čo už, ona je taká😂 nie, žeby som ju nemala rada )

,,Na niekoho, kto sa bozkáva
s Malfoyom? To radšej pobozkám dementora!'' radšej som pokračovala
v ceste na obed. Sadla som si a všetkých pozdravila.

,,Ahojte!'' Rose sa zaškľabila.

,,Čo sa tak usmievaš, ako slniečko na hnoj?'' zasmiala som sa.

,,Počula som, že sa niekomu páčiš dievča!'' zasmiala sa teraz ona.

,,Hej? A komu? Snáď nie Malfoyovi!'' vyprskla som do smiechu.

,,Je zo Slizolinu, ale Scorpius to nie je.'' tak, to nevyzerá na úplne zlú situáciu.

,,Volá sa David Colins.'' ( neviem, či je toto meno z Harryho Pottera, ale dakde som to počula😅 )prekvapene som sa na ňu pozrela. Ten chlapec je moc pekný. Neviem, či môžem Rose veriť.

,,Naozaj?'' kývla hlavou k Slizolinskemu stolu. David sa na mňa pozeral. Zahanbene som sa začervenala. Aj Malfoy bol červený, ale od hnevu.

,,Čo to tomu Malfoyovi sadlo na nos?'' odvrátila som zrak.

,,Možno ty!'' vyprskli sme do smiechu. Dojedli sme a ja som si práve uvedomila, že dnes je nábor do tímu a ja by som chcela byť v ňom.

,,Dobre, takže na začiatok si dáte dve kolečká okolo ihriska!'' vyhlásil James
a, tak sme začali. Až sa neskôr nábor skončil.

,,Takže, stíhačkou sa stáva Lily Potterová, obrancami sú Rose a Fred Weaslyovci. Samozrejme, ja som triafačom, so mnou aj Henry MacMillan
a Lucy Kysleyová.'' veľmi som sa potešila. Rozbehla som sa k Jamesovi
a objala ho.

,,Dobre, dobre sestrička, ale snáď ti nevadí, že som ťa postavil proti Scorpovi.'' zasmial sa. Tak na toto som nemyslela. Fakt, ja idem proti Malfoyovi, tomu namyslenému idiotovi!

,,Ehmm, aspoň mu nakopem riť!'' zasmiala som sa.

,,Ale, nech sa ti nič nestane!'' upozornil na a postrapatil mi vlasy.

Neskôr som šla na večeru a potom som s dobrým pocitom zaspala.

Pozrela som si ôsmaci neplačú a ja som sa proste rozrevala na celý dom😭

Taktiež som si pozrela K-12 od Melanie🥰

V poslednej dobe som si ju nejako obľúbila😅❤️

Snáď sa vám kapitola páči❤️

,,Pripravená Na Prehru?" ,,S Tebou? Nikdy!"Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt