5. Ďalší zápas a...

1K 60 2
                                    

*o niekoľko mesiacov neskôr (konkrétne 13. decembra)*

,,Vstávaj!'' budila ma Rose.

,,Hmm?'' v polospánku som sa ozvala.

,,Dnes je zápas proti Bystrohlavu!'' Hneď, čo to povedala som sa zobudila.

Posledný zápas sezóny. Proti Bifľomoru sme vyhrali 190:30, nie sú dobrí v metlobale. Ale Bystrohlavčania sú lepší. Myslím, že skoro takí, ako my.

No nič. Narýchlo som sa obliekla, učesala som si vlasy a šla som na raňajky. Hneď potom sme mali mať zápas.

Natlačila som do seba vajco, lebo som si ho dala aj minule aj predminule. Asi mi to nosí šťastie.

Dokonca som niečo dostala aj do Jamesa, ktorý bol nervózny.

,,James! Nabila som Malfoya, nabijem aj Hendersona! (Neviem, aké meno mu mám dať xD) Nemusíš sa báť! Naozaj.'' snažila som sa ho upokojiť.

,,Dobre, dobre...'' povedal.

Keď už sme dojedli, tak sme šli na zápas.

,,A na ihrisko prilietajú členovia Chrabromilského tímu!'' ani nás nemusel predstavovať.

,,A taktiež členovia Bystrohlavského tímu!'' ktorých mená tiež nemusel hovoriť.

Začali sme hrať. Stav bol veľmi vyrovnaný.

Bolo to 10:10. Ja som sa len obzerala po zlatej strele.

Po dvadsiatich minútach sa stav zmenil na 40:30 pre nás. Strela niekde bola, ale ja neviem kde.

Po desiatich minútach bol stav 50:50 a ja som bola nervózna. Vtom sa mi zdalo, že vidím zlaté šmuhy.

Rozletela som sa za zlatou strelou. Henderson mi doslova dýchal na krk.

Už som ju mala na špičkách prstov. Keď vtom ma Henderson obletel a strčil do mňa.

Podarilo sa mi chytiť strelu, no padala som. Už som len videla rozmazaných ľudí, ktorí okolo mňa stály. Moc som ich hlasy nepočula.

Už som počula len tie hlasy, nič som nevydela.

Už som nepočula ani tie...

Po sto rokoch je konečne kapitola. 😂🥳
Viem, nič moc, ale hlavne, že je.

Mimochodom, ako sa vám páčia výsledky volieb?

Mne sa moc nepáčia. Chcela som Kisku.

😭😂

,,Pripravená Na Prehru?" ,,S Tebou? Nikdy!"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora