14. Už ste to robili?

806 45 5
                                    

(Viem, fakt blbý názov kapitoly😂)

...rýchlo sme sa od seba odtiahli.

,,Poviete mi čo má toto znamenať?'' spýtal sa... Albus?!

,,My- Nikomu to nepovieš!'' povedal Scorp.

,,Najprv mi to vysvetlite! Ako to, že vy, čo sa tu neznášate sa tu teraz spolu bozkávate?'' spýtal sa prekvapene.

,,Tak nejak sme sa zblížili,'' poviem.

,,Dobre, teraz najdôležitejšia vec - už ste to robili?'' znova sa spýtal.

,,Ešte nie! Albus! Ako môžeš teraz myslieť na takéto veci?'' spýtala som sa ho.

,,Neviem, asi by som bol naštvaný, keby môj najlepší kamarát ošukal moju sestru!'' povedal.

,,Neboj sa, raz sa to stane,'' povedal Scorp a žmurkol naňho.

,,O tom snaď rozhodujem aj ja,'' povedala som si založenými rukami, no neubránila som a zasmiala sa.

,,Dobre, nikomu to nepoviem. Ale vy to nebudete robiť pokým to nebudú vedieť všetci,'' povedal Albus.

,,Nie,'' povedala som.

,,No dobre, už vidím ako sa mama a oco budú radovať, že chodíš so Scorpiusom Malfoyom, synom ich nepriateľa z detstva,'' povedal Albus.

,,Dobre! Však aj tak sme to nemali
v pláne,'' povedala som a on sa usmial. Mohol nás v podstate ovládať.

,,Dobre, nechám vás tu,'' povedal
a odišiel.

,,Kde sme to prestali?'' spýtala som sa.

,,Tu,'' povedal a pobozkal ma.

O niekoľko minút sme šli spať. Rozhodli sme sa, že to zatiaľ nikomu nepovieme.

Bude to naše najkrajšie tajomstvo. Budeme spolu, ale nikto to nebude vedieť. 

Sorry, že je táto kapitola taká krátka, ale nejak ma to už nebaví. Už chcem písať knihu o Finnovi Wolfhardovj, že mi je
z toho do plaču.

Inak už som začala písať Max, tak potaji. Ale tá výjde na svet až po Finnínkovi.

🥰

Alebo radšej píšte, čo chcete. Chcete Finníka alebo Max?

(Už som chcela napísať 'spýtala som sa' xD)

Bye bye
      
   -Heidelbeere

,,Pripravená Na Prehru?" ,,S Tebou? Nikdy!"Where stories live. Discover now