6. Nie až tak vážny úraz, ale...

1K 54 3
                                    

Zobudila som sa s bolesťami ruky. Okolo mňa boli Rose, James, Al, Lexi
a spoluhráči s tímu.

,,Čo... Čo sa deje?'' spýtala som sa prekvapene.

,,Zlomila si si ruku, ale zajtra to už bude
v pohode, neboj sa.'' povedala Pomfreyová.

,,A... Vyhrali sme?'' spýtala som sa prvý otázku, ktorými napadla.

,,To sa pýtaš teraz?'' povedala Rose.

,,Áno, vyhrali sme.'' povedala bez mojej odpovede na predošlú otázku.

,,Super.'' Usmiala som sa.

,,No nemala by si sa usmievať, máš zlomenú ruku a skoro deň si preležala
v nemocničnej posteli.'' zahriakol ma Albus.

,,Ale zajtra už budem fit!'' odfrkla som.

,,Možno! Báli sme sa o teba!'' podráždene povedal James.

,,Spadla si a omdlela. Mohla si byť mŕtva, keby si spadla na betón. Navyše Henderson je von z tímu,'' oznámil mi.

,,O-kay?'' zmätene som povedala.

,,Však ťa celou silou zhodil! Mohlo sa ti stať aj niečo horšie,'' stále mi dohováral James.

,,Takže, mi teraz pôjdeme a ty sa vyspi. Musíš byť v poriadku,'' nariadila mi Rose
a odišli.

Prečo tu je taká nuda?

Prečoa dúha len 7 farieb? Hlúposť.

Prečo majú cicavce väčšinou práve 4 končatiny? Prečo práve na toto myslím?

Prečo nemilujem Scorpiusa? Pane Bože!!! Asi som mám aj otras mozgu! Však ten sprostý Malfoy sa teraz určite na niečom náramne zábava!

Zaspala som.

Zobudila som sa až za tmi, na to, že tu niekto prišiel.

Limetky?

Škorica?

Čo tu preboha robí?!

,,Čo tu ro..?'' neodpovedala som, lebo mi dal cez pery svoj prst.

,,Ššš!'' pokynul mi, aby som stíchla. Vtom na mňa prilepil svoje pery a ja som sa cítila ako v nebi.

,,Vstávaj!'' zobudila som sa v nejakej izbe. Boli tu nejaké tri dievčatá.

,,Kto ste?'' prekvapene som sa spýtala. Ony sa len zazubili.

,,To nerieš. Každopádne ti povieme len jednu vec: Nie si doma.'' Začali sa rehotať.

Až vtedy som si všimla, že som zviazaná. Aj ruky aj nohy.

,,Čo sa deje?'' spýtala som sa, keď ma niekam ťahali.

,,Ideš na jedno miesto, budeš tu... Chvíľu.'' A zasa sa začali smiať.

Odviedli ma pred nejakú miestnosť, čo vyzerala ako cela. Som vo väzení?

Hodili ma tam, zviazali a odišli.

Ostala som sama, na pospas životu.

O polhodinu sem niekto prišiel.

,,Asi chceš vedieť, čo sa deje, však?'' Prikývla som.

,,Spadla si z metly, pri metlobale samozrejme, tak ako si to pamätáš, mi 'doktory' sme si ťa zobrali. Ale už sa nevrátiš, teda pokým jedna špeciálna osoba nepríde. Áno, hádaš správne, je to 'Malfoy', '' vysvetlila mi osoba.

,,Cez deň budeš trpieť a v noci spať.'' dokončila. Teda bol to on. Smrtožrút.

,,Čo-čo mám teraz r-r-robiť?'' spýtala som sa zmätene.

,,Keďže si tu len prvý deň, tak ťa na dnes necháme tak, neboj sa, prútik máš u nás, aj, keď neviem, čo ho ešte niekedy dostaneš!'' začal sa smiať.

,,Nieeeeeeeeeeee!'' zvrieskla som. Dal mi facku.

,,Nerev, lebo uvidíš zelené svetielko, ale nie na semafore, ale z môjho prútika.''(čo som to práve vymyslela😂)  Začal ma škrtiť jednou rukou, no potom ju dal preč.

,,A keďže je už dosť neskoro, tak ideš spať!'' pričaroval ma k posteli a odišiel. Som v riti, Malfoy nikdy nepríde. Je to ignorant.

Kvôli nemu teraz budem trpieť, kým neurobím samovraždu alebo má nezabijú.

Keby prišiel, tak by som ho mala rada. Ukázal by, že na mňa nekašle.

S hlavou plnou myšlienok som zaspala.

,,Vstávaj! Ideš s nami!''...

Ľudia, ľudí, ľudia.

Chcem vám poďakovať za to, že táto kniha je #2 v #hate.

Ako druhé van ďakujem za #1 v #harrypotterfanfiction.

Ako tretie, tento týždeň nebudem mať školu kvôli Corona vírusu.

Ako štvrté, vzhľadom k tomu budú kapitolu častejšie, lebo nemôžem chodiť von. Ale mne to nevadí, lebo však #introvert.😂

Ako piate, neviem ako mi napadol takýto koncept.😂 Ale bude to ešte viac komplikované, tak sa pripravte, že táto kniha nebude mať len dajakých 30 kapitol, ale way more.😂

Tak zatiaľ zdar.

𓆉𓆉𓆉

,,Pripravená Na Prehru?" ,,S Tebou? Nikdy!"Where stories live. Discover now