,,Malfoy!''
Ak sa pýtate, čo sa stalo, tak vám niečo poviem.
Za tých šesť rokov za z nás stali tí najväčší NEpriatelia.
S Lexou sme naopak najlepšie kamarátky.
Dnes ma Malfoy prišiel zobudiť jeho špeciálnym budíčkom alá aquamenti.
Vybehla som z izby a rozbehla a za ním. Keď som bola pred jeho izbou zabuchol mi dvere pred nosom.
Zrútila som sa na zem. Otvoril tie dvere
a začal sa smiať. Rýchlo som sa postavila na nohy.,,Aquamenti!'' oplatila som mu ráno. Teraz som sa začala smiať aj ja. Malfoy sa spamätal, no ja som si to neuvedomila.
,,Expelliaurmus!'' a mal môj prútik v ruke.
,,Malfoy! Daj mi ten prútik!'' snažila som sa ho dostať, no keďže som bola o hlavu nižšia, nešlo mi to.
,,No, čo, Potterka? Nejaká si malá, nemyslíš?'' začal sa smiať, ešte viac ako predtým.
,,To len ty si veľký, Malfoy!'' vyskočila som a zobrala si svoj prútik.
,,Ale, žeby sa z teba stala žaba?'' stále sa smial. Ten idiot ma neustále provokuje! Radšej som od neho odišla.
Keď som bola v našej izbe, tak sa baby začali smiať na plné pľúca. Asi som ešte bola mokrá.
,,Viete čo? Ja sa prezlečiem a ideme na raňajky!'' tiež som sa zasmiala.
,,Dobre, ty vodníčka!'' poznamela Rose. Prezliekla som sa do čistého habitu
a mokré veci dala sušiť. Na raňajkách sa zrazu postavila McGonnagalka.,,Počúvajte prosím!'' všetci sa utíšili.
,,Dnes by som vám potrebovala niečo oznámiť! Dnes sa stratila jedna študentka z Bystrohlavu. Je muklovského pôvodu, takže vám radím, dávajte si pozor.'' posadila sa. Celou veľkou sieňou sa ozýval šepot žiakov.
Ja som radšej odišla. Ľahla som si do postele, no zrazu som si spomenula, že musím napísať list rodičom. Vstala som z postele a vybrala pergamen.
Milí rodičia, určite Vás zaujíma, ako sa mám, mám sa dobre, no Malfoy je čím ďalej tým horší. Je to blb, ale nebudem tu kvôli nemu míňať pergamen. Počula som, že James si našiel miesto na ministerstve. Je pravda, že sa bude brať? Že bude ockom? Mimochodom, páči sa mi jeden chalan, nie, nie je to Malfoy! Je veľmi pekný a myslím, že sa mu tiež páčim. Vraj sa niečo deje, ohľadom žiakov muklovského pôvodu. Nemám sa čoho báť, no nechcela by som byť muklovského pôvodu. Zatiaľ pa, Vám praje:
ℒ𝒾𝓁𝓎 ℒ𝓊𝓃𝒶 𝒫ℴ𝓉𝓉ℯ𝓇ℴ𝓋𝒶
Zavolala som svoju sovu a poslala ju domov. Ešte som jej dala na cestu zopár pamlsok. Už bol skoro čas obeda, tak som sa vybrala do Veľkej siene.
Zrazu som videla Malfoya, ako sa
s niekým ocucáva. No fuj, idem preč!,,Čo, Potterová? Žiarliš?'' zasmiala sa...
Trápny začiatok, ale, tak čo?😂
Mimochodom, plánujem si dneska pozrieť film Ôsmaci neplačú.
Po prvé, aby som vedela vymyslieť, čo si budú robiť.
A po druhé, vraj je to super-smutné😭
Videla som trailer 😭
VOUS LISEZ
,,Pripravená Na Prehru?" ,,S Tebou? Nikdy!"
Roman d'amourLáska alebo nenávisť? Lili Luna Potterová sa s Scorpiusom Hyperionom Malfoyom pohádajú už v prvom ročníku, v Rokfortskom vlaku. Čo sa stane, ak sa do seba zamilujú? Najlepší ranking: #1 v #hate