,,Lily! Vstávaj! Dnes ideš na Rokfort princezná!" budil ma ocko, ktorý ešte nevedel, že som hore už pol hodinu
a som pripravená ísť do školy.Keď som zišla dole zistila som, že máme na raňajky toasty.
,,Ahojte!'' pozdravila som všetkých.
,,Ahoj!'' usmiala som sa na nich.
,,Tak čo? Tešiš sa na Rokfort?'' spýtal sa ma ocko, aj keď odpoveď poznal.
,,Čo si myslíš?'' objala som ho.
,,Myslím si, že aj áno.'' zasmial sa. Neskôr sme šli na nástupište 9 a 3/4.
,,Wow.'' bolo jediné na čo som sa zmohla.
,,Ponáhľaj sa Lily, lebo nestihneme." upozornil na ocko.
,,Dobre, bobre!'' zasmiali sme sa a objali. Zakývala som ešte rodičom a šla hľadať naše pottero-weasly kúpe.
,,Rose!'" pribehla som ku nej a objala ju.
,,Lili! Ako sa máš?'' tiež ma objala.
,,Výborne! Teším sa na Rokfort, predsa len, muklovská škola bola nuda.'' zasmiala som sa.
Chvíľu sme cestovali, až kým sa neotvorili dvere od kúpe.
,,Ahojte, nemohol by som si prisadnúť?'' spýtal sa nejaký chalan
,,Jasné." vstúpil.
,,Čau, Scorpius!'' pozdravil ho ako starého kamaráta James.
,,No, tak to už radšej idem.'' povedal chladne.
,,Prečo?" zaujímala som sa, čo som, ale nemala.
,,Weaslyovci nie sú problém, ani Potterovci chlapci, ale, že by som to
s tebou musel byť, tak to idem preč.'' povedal chladne. (V popisku bude, čo má proti nej😊),,Čo proti mne máš?!'' urazila som sa.
,,... Agresívna ... Čo som mohol čakať?'' odišiel.
,,Scorpiusa si tak neber, je to Malfoy.'' vysvetlil mi James.
,,Čo som mohla čakať.'' odfrkla som si. Vtom sa znova otvorili dvere.
,,Nemohla by som si k vám sadnúť?'' povedalo dievča, veľmi podobné Malfoyovi.
,,Ty si Malfoyová, však?'' pomaly prikývla hlavou.
,,Tak, ak nie si taká, ako tvoj brat, tak
v pohode.'' usmiala som sa na ňu. Sadla si vedľa mňa.,,Ja som Lili, Lili Potterová.'' podala som jej ruku.
,,Ja som Lexa.'' podali sme si ruky.
,,Toto sú moji degenerovaní bratia James," ukázala som na Jamesa, ,,a Albus.'' ukázala som na Albusa.
,,Odpusť mi môjho brata.'' zahanbene povedala Lexa.
,,To je v pohode, čo som mohla čakať od chalana s nosom dohora." zasmiala som sa.
,,To nie, on je milý, len si myslí, že budeš namyslená a hrdá." prekvapene som sa na ňu pozrela.
,,A to už prečo?'' vyprskla som do smiechu.
,,No, nejak si mu nesadla. Má na to vlastné dôvody, ktoré nikomu inému nepovie.'' znova som sa prekvapila.
,,Tak, nič.'' usmiala som sa. Neskôr sme sa len rozprávali, až nám nakoniec ubehla celá cesta.
Pred tým, než sme sa dostali na Rokfortské pozemky nás uvítal nejaký obrovský chlap.
Predstavil sa nám ako Rubeus Hagrid. Milý chlap, je to nejaký hájnik či čo.
Riaditeľka držala veľký, dlhý zbytok pergamenu, z ktorého čítala mená...
,,Lexiana Alexis Malfoyová!" prečítala meno mojej kamarátky z vlaku.
,,Hmm, Chrabromil!'' všetci boli prekvapení, no vtom niekto začal tlieskať a už tlieskal celý Chrabromilský stôl.
,,Lily Luna Potterová!'' posadila som sa na stoličku a McGonnagalka mi nasadila klobúk väčší, než moja hlava.
,,Chrabromil alebo Bystrohlav hmm." prosím Chrabromil, prosím Chrabromil nechala som si poradiť od otca, ktorý povedal, že, klobúk si ťa vypočuje.
,,Chrabromil!'' rozbehla som sa do Jamesovho náručia a po lícach sa mi kotúľali slzy šťastia.
Zistila som, že na izbe som s Rose
a Lexou, mali sme byť štyri, ale aj tak to je super.Tu máte moju novú knihu😘
Scorpius nemá rád Lily, lebo ju ešte nespoznal a myslí si, že bude zlá, Albus je v tejto fanfikcii o rok starší a skúsenejší James o dva.
Snaď tu bude toľko hlasov ako na Láska a nenávisť majú od seba ďaleko 😁
Trošku dlhšia na začiatok, ale, čo už.
Ľúbim vás papaaaa muck 😘🤣
ESTÁS LEYENDO
,,Pripravená Na Prehru?" ,,S Tebou? Nikdy!"
RomanceLáska alebo nenávisť? Lili Luna Potterová sa s Scorpiusom Hyperionom Malfoyom pohádajú už v prvom ročníku, v Rokfortskom vlaku. Čo sa stane, ak sa do seba zamilujú? Najlepší ranking: #1 v #hate