17. Počuli ste to?!

762 39 4
                                    

Nuda.

Nuda.

Nuda.

(Literally moje slová počas karantény xD)

Keby tu bol Scorpius, tak by to až tak nuda nebola, ale nie je tu.

Už sme všetci karanténovaní asi týždeň. Stále si píšeme, no skôr je to nuda.

Len tu ležím a jem.

(Žiadna škola, bo oni len v druhom ročníku opakujú, takže by to mali vedieť)

Začala som pozerať dajaké filmy a to je všetko. Vlastne tu mám aj telku a pc.

Práve som pozerala jeden dokument, no zrazu niečo prerušilo vysielanie.

,,Všetci, čo máte televíziu počúvajte! (Inak by to nepočuli) Zistili sme, že nejakí smrtožrúti sa blížia! Videli sme ich v Londýne zabiť 5 muklov a dvoch čarodejníkov. Vírus je lož! Vírus je lož! Všetko sme si vymysleli, lebo sme mali podozrenie, že sa toto stane, tak, aby boli všetci doma. Dávajte si pozor! Hovoria, že chcú pomstu!'' povedala osoba a ja som ostala vystrašene sedieť.

Určite idú po nás. To otec zabil Voldemorta.

A teraz sme všetci v riti. Rozutekala som sa dole.

,,Počuli ste to?!'' spýtala som sa.

,,Čo? A prečo nie si v izbe?'' spýtal sa oco.

,,Všetko je lož! Hovorili to v telke! Vymysleli si ti, aby sme boli všetci doma! Sú to smrtožrúti! Chcú pomstu! Oco pomstu!'' povedala som a bála som sa.

,,Nemáš ty náhodou ten vírus?'' spýtala sa mama.

,,Toto nie je vtip! Prisahám, že to tak bolo,'' odpovedala som.

,,Dobre. Takže asi idú po mukloch a po nás,'' povedal oco.

,,Presne tak!'' prisvedčila som.

,,Čo tu vrieskate?'' spýtal sa nami zobudený Albus.

,,Aaaah! Proste po nás idú smrtožrúti
a vírus nie je realita!'' povedala som.

,,Dóbre, tak ja asi idem,'' (to dóbre tak je naschvál, akože to tak povedal)
povedal Al, ktorý si určite myslel, že som švihnutá.

,,Tak si choď! Zabijú ťa!'' povedala som. Boli sme v nebezpečenstve.

Čau. Mňau.

Prepáčte, že niekoľko 'mučivých' dní nevyšla kapitola, no začala som sa skôr zaujímať o YouTube.

Chcela by som si o nejaké tri roky založiť svoj kanál a natáčať.

Ide o to, že o tri roky môj brat pôjde na vysokú a pravdepodobne aj na ubytovne.

Vlastne ho vykopnem z domu, aby som mohla byť youtuberka.🤣

Už čakajte, jak budem slávna 😂

,,Pripravená Na Prehru?" ,,S Tebou? Nikdy!"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora