Paranormal Olay

25 2 0
                                    

Arkadaşlar bende sizlere şöyle bir hikaye anlatıyım o zaman burada sabırsız olan arkadaşlarımız var gördüğüm kadarıyla ben 9 yaşından sonra bilinmeyene, paranormal olaylara merak saldım.Gece yatarken yorganımın düştüğünü hissettim ve uyandım almak için gözlerimi açtığımda ayaklarımın ucunda bir kız çocuğunun bana bakarak gülümsediğini sessizce beni izlediğini fark ettim ne kadar süredir oradaydı bilmiyorum ama onu gördüğüm zaman sessizce arkamı dönüp bağırdığımı hatırlıyorum.Annem geldi ve durumu anlatmam biraz zor oldu kekeliyordum korkudan.Anneme anlattım ve onların 3 harfliler olduğunu söyledi. Ertesi gün annemin kılığında gördüm ama panik yapmadım sadece gözlerimi sımsıkı kapatıp sabaha kadar gitmesini bekledim.O yaşadığımız evde gerçekten ilginç olaylar oluyordu annemde oturma odasına tavandan beyaz ak sakallı bir dedenin gelip kızım her zaman böyle devam et dediğini söylediğini biliyorum.Bir de arkadaşlar baba tarafından geçen bazı psişik güçlerim var eşyaları hareket ettirebiliyorum enerjim fazla olduğu için bu tür varlıkları görme ihtimalin çok yüksek olduğunu duymuştum.İşin daha ilginç tarafı olayları bazen önceden hissedebiliyorum ve düşündüğüm şeyler oluyor.Bu bazen olumlu bazen ise olumsuz şeyler oluyor.Kimi zaman izlenildiğimi hissediyorum ama içimdeki inanç kuvvetli olduğu için artık o varlıklar kolay kolay görünmüyor bana. Sonra  bir şekilde dumanımsı görüyorum onları.Evde bir gün oturuyorduk arkadaşımla benim odamdaydık salonda televizyonun üzerinde 7 tane fil biblolarım vardı arkadaşımla konuşurken birden çok büyük bir ses geldi içeriden, kalkıp baktık filler mermerden yapıldığı için ağır olduğundan dolayı sesi fazla çıkarmıştı.Fil düşmüş ortadan ikiye kırılmıştı. Aklımızdaki soru işareti şuydu o fil nasıl düştü, televizyonun üzerinden düşmesi imkansız yerdeydi pencerede açık değildi ki rüzgardan etkilensin düşsün işte kimisi komik kimisi ürkütücü olaylar yaşadım.  

(Alıntı)

Korku Hikayeleri Ve BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin