✨ VI. Nagy bajban ✨

206 47 30
                                    

Minél többet vélnek látni, annál könnyebb lesz önöket becsapni. Mert mit jelent látni? Hiszen hiába néznek, valójában szűrik a látványt, értelmezik, jelentésekre vadásznak.

Szemfényvesztők c. film



A forró víz égette a börőmet. Mindig is imádtam meleg vízzel zuhanyozni. Teljesen átadtam magam az érzésnek, ki kapcsolódtam és hagytam, hogy a gondolataim át vegyék az irányítást a fejemben. Persze megint csak sikerült vissza kanyarodnom a mai napra, annyi mindent történt mostanában, és még alig két hete vagyok a csapat tagja.
Körülbelül egy negyed óra után végeztem a zuhanyzással, viszont egy problémám akadt, még pedig az, hogy nem volt mit felvennem. Felkutattam az egész fürdő helyiséget, és sikerrel jártam, mert ugyanis egy csomó női és férfi ruhát találtam a szekrényben. Különös érzéssel töltöttel az, hogy itt Makaóban szinte nyár van, otthon pedig röpködnek a mínuszok. Félreértés ne essék, itt is tél van, csak itt épp plusz fokok vannak. Gyorsan felvettem egy rövidnadrágot és egy pólót, a méret teljesen megegyezett, mintha rám szabták volna.
Egy ilyen hosszú és fárasztó nap után, jól esik bebújni az ágyba. Még az sem zavar, hogy Daniel mellett kell aludnom, mivelhogy egyszemélyes ágy van.

- Na végre, hogy ki jöttél, már azt hittem nem látlak többé! Persze, csak baráti értelemben! Egyébként, hány liter vizet folyattál le? Több órán keresztül bent voltál!- akadt ki.

- Azért ennyire nem kell túlozni! Max negyed óra volt, vagy esetleg egy kicsivel több!

- Jólvan, mindegy is! Li szólt, ha éhes vagy, akkor menj le hozzá, Jack és Merritt is lent vannak már.- mondta egyenes bele a szemembe.

- Okés. Te nem jössz?- kérdeztem tőle érdeklődve.

- De, majd megyek!- felelte, és be ment a fürdőbe.

Ezt követően lementem a fiúkhoz, mert már farkas éhes voltam.

- Na végre, hogy megjöttél!- állt fel az asztaltól Li, majd ki húzott egy széket, mint egy igazi úriember.

- Ó, nézzenek oda, egy gentlemannel van dolgunk!- szólalt meg Merritt.

- Köszönöm!- súgtam oda Linek.

- Daniel-t hol hagytad?- kérdezte Jack.

- Nem sokára jön, csak épp most fürdik, ha jól tudom...

- Akkor várjuk meg őt is!- mosolygott rám Li.

Rövid időn belül Daniel is megérkezett, majd egyből neki is láttunk a vacsorának.

•••

Tegnap este gyorsan elaludtam, mert teljesen ki voltam készülve, csakúgy, mint a többiek.

Amikor felébredtem, láttam, hogy Daniel még alszik, nem akartam felébreszteni, ezért lementem Lihez, mert tudtam, hogy ő már dolgozik.

- Jó reggelt!- köszöntöttem Linek.

- Neked is!- mosolygott rám kedvesen.- Milyen volt az éjszaka?- nézett rám pimasz vigyorral az arcán.- Ha jól tudom, akkor te Atlas-el voltál egy szobában, igaz?

Szemfényvesztők [𝗦𝗭𝗨̈𝗡𝗘𝗧𝗘𝗟]Where stories live. Discover now