✨ X. A nagy leleplezés ✨

196 46 33
                                    

~ Képtelenség igazán kiszeretni valakiből. (...) Azt hiszem, hogy ha szerelmes lesz az ember, igazán szerelmes, akkor az egy életre szól. Minden más csak élmény és
illúzió. ~

J. A. Redmerski

Az idő olyan lassan telt, minden perc egy órának tűnt. Amikor Dylan kiosztotta a feladatokat akkor még nem gondoltam bele, hogy az mennyi munkával fog járni. Egésznap megállás nélkül talpon vagyok, pedig nem rég még Atlas-t öntöttem le egy pohár hideg vízzel. Bár, ha belegondolok azóta eltelt legalább hat óra. Már most teljesen ki vagyok, mi lesz még pár órával később?

•••

- Dylan, most itt hagysz?- kiabaltam a távolodó alak után.
- Remek!- egyedül maradtam a hatalmas tömegben, ahol most jelenpillanatban nekem kéne bűvészkednem.

Éppen fel akartam állni egy kis színpadra, amikor hátulról valaki lefogott. Kiabálni sajnos nem tudtam, mert az illető befogta a számat. A tömeg miért nem vette észre, hogy ember rablás történik?

Nem nagyon láttam azóta, hogy elfogtak, csak annyira emlékszem, hogy egy nagy furgonba tuszkolnak be az akaratom ellenére.

- Ébressze fel!- hallottam egy ismerős hangot, de a szemem még csukva volt. Nem akartam kinyitni, mert tudtam, hogy megint Walter fogja vagyok, csak most nem egy hatalmas szobában.

A vállamnál éreztem, hogy valaki erősen lökködni kezd.

- Erre a lökdösésre semmi szügség nem volt!- néztem az izom tömegre szúros szemmel, majd Walterra emeltem a tekintetem. - Elárulná, hogy most miért vagyok itt?

- Ne aggódj, most semmit sem fogok csinálni veled!- mosolygott rám, amitől felfordult a gyomrom.

- Ez remek, de akkor miért is vagyok itt? Bocsánat, de nem igazán értem!

- Legyen annyi elég, hogy a Lovasok miatt! Előbb utóbb fel fog tűnni nekik, hogy eltűntél, és akkor halasztják a show-t.

- Azt hiszi, hogy miattam- mutattam magamra- elfogják halasztani a show-t? Sajnálom, de nincs igaza.

- De igenis igazan van, még pedig azért, mert Daniel lesz az első, aki észre veszi, hogy eltűnt!- nevetett fel cinikusan.

- Nem értem, hogy miköze ehhez Daniel-hez? Ha észre veszi is, hogy eltűntem akkor sem fog megkeresni, mert neki a show az első!- jegyeztem meg szomorúan.

- Láttam a szikrát, Daniel szemében. Tetszel neki, és ezt nem igen rejti véka alá.- szavain igen csak elgondolkodtam. Bár eddig semmilyen jelet nem vettem észre, ami arra utalna, hogy tetszenék Danielnek.

Némacsend uralkodott a furgonban, amit a telefonom rezgése szüntetett meg. Danieltől kaptam üzenetet.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Szemfényvesztők [𝗦𝗭𝗨̈𝗡𝗘𝗧𝗘𝗟]Where stories live. Discover now