«Kan jeg komme inn»det var Harry som spurte. «Hvis du må»svarte jeg. Han lukket opp døra og kom inn. «Jeg vil bare si unnskyld for at jeg tok med meg en venn hjem dagen etter at vi flyttet inn til dere» «Det går så fint» Skyndte jeg meg å svare. «Sikker?» «Jaja, han må bare bli med deg hjem flere ganger om du føler deg ensom» sa jeg. «Ja, greit» Han så ut som et spørsmålstegn idet han gikk ut og lukket døra etter seg. Jeg reiste meg opp å gikk etter han. «Vent!» Harry snudde seg brått «Ja» «Ehm....jeg bare mener at.....vi kan jo prøve å bli venner.....hvis du vil?» spurte jeg «Ja! Selvfølgelig» svarte han «Om du vil, kan du ta følge med meg og Louis i morgen» spurte han. «Okei» svarte jeg og gikk inn på rommet og lukket døra etter meg. Louis! I morgen skulle jeg ta følge med Louis æææææ! Er jeg kanskje forelsket i han? Nei, det måtte være umulig. Viktoria kunne ikke ha rett, selv om hun hadde masse rett på prøver å sånt, hadde hun aldri klart å gjette riktig på hvem jeg likte.
«Beautiful you got a text message» det var mobilen min, melding fra Viktoria så tidlig på morgenen. Klokka var jo tross alt bare 07:00 Jeg tok fram mobile og skjekket den.
«Tar du følge noe viktig jeg må fortelle:D» sto det på den. Det kunne jeg jo ikke, jeg hadde jo lovt Harry. «Hmm...Vet ikke tror ikke jeg kan...lovet Harry...sorry Ps. Kan du fortelle det viktige på skolen? :(» tekstet jeg tilbake. «Beautiful you got a text message» Det var mobilen min igjen. Viktoria er verdensmester til å skrive raskt på mobil. «Helt greit, sikkert neste gang. Tar følge med Cedric. Ses på skolen, forteller det da:D Love you<3» Nå var det min tur igjen til å svare. «Gleder meg til å høre det viktige, Love you to<3»
«Tracy, kommer du? Louis venter utenfor» Det var Harry som ropte. «Kommer» svarte jeg. Kunne ikke han gi meg litt tid? Vent, var det Louis han sa som venta utenfor? Tror det. Jeg fant fram sekken å sprang i en fart nedover trappa. «Her er jeg» smilte jeg og samlet alt det brune lange håret på en side. «Se det» lo han.
«Hahh, det var på tide» sa Louis. «Ja, sorry» svarte han. «Har du bytta nummer igjen?» spurte Harry «Ja, det gamle ble ødelagt» «Kan jeg få nummeret til det nye» De to snakket bare i sammen det hadde ikke sagt et ord til meg hele veien og vi var nesten framme ved skolen snart. «Tracy? Tracy?» Jeg snudde meg brått det var Harry som pratet til meg (dessverre ikke Louis) «Hæ...ja..hva er det.» spurte jeg. Jeg kunne høre Louis som lo. Åhh måtte jeg drite meg ut? «Ditt nummer kan vi få det» Vi? Hvem var vi? «du og...?» spurte jeg. «Jeg og faren min, pappa mener at vi begge må ha det nå som vi er i familie. Pappa og Trine hadde vist snakket om det.» «Ehmm...ja» svarte jeg.