My step brother's best friend - Del - 10

97 10 6
                                    

«Hvilken film vil dere» spurte Viktoria, og så bort på guttene. «Tina Betina» Svarte jeg raskt. «Tracy da, det er en Jente film» Svarte Viktoria, mens hun lo. «Vi kan vel se ''Dødslekene''har faktisk hørt at den er bra» Sa Louis. «Ja! Det gjør vi, jeg vil virkelig se den!» Ropte Harry. «Som dere vil» svarte Viktoria og satte den på. Alt blir som Louis vil. Han er så ugh....ja du vet hva jeg mener.

«Tracy, gjør det nå» hvisket Viktoria. «Jeg reiste meg opp og gikk bort til Louis. «Sorry, for det istad» «Hah, det hadde jeg faktisk glemt. Det går fint det» sa han og smilte. Harry hadde nettopp gått på do, så det var bare oss 3 igjen.

«Hvordan kan denne filmen ha fått så masse skryt? Den er jo så dårlig» Spurte Harry. «Noe jeg fant på, jeg fikk bare lyst til å se filmen» svarte Louis. «Hahah» Det var Viktoria som lo. «Hva er det du ler av» Spurte jeg nysgjerrig. «Jeg ler av Louis» «Hvorfor det» «Han er bare så kul, husker du ikke jeg og gjorde det samme når vi var hos Tonje?» «Det var teit»svarte jeg og lo sammen med henne.

«Noen som har lyst på mat» spurte Bryan. Vi snudde oss mot hverandre og hoppet ut at sofaen. «Jaaaa» Ropte jeg mens jeg sprang ned trappa. «Yes, Taco» Smilte Harry. «Harry's favoritt» sa Bryan og smilte.

«Tusen takk for maten, det var kjempe godt» det var Louis. «Så bra du likte det» svarte mamma. Så typisk henne å si. «Kan vi gå fra bordet» spurte jeg. «Bare vent til Harry er ferdig» svarte hun. Harry satt og hev i seg. «Hvor mange har du spist» spurte jeg. «6 lefser og 4 skjell» svarte han , mens han rødmet. Alle begynte å le. Etter en liten stund ble endelig Harry ferdig med å spise. «Eh..jeg er ferdig, så kan vi gå fra bordet» «Ja, selvfølgelig» smilte mamma

«Det var virkelig godt» sa Harry og tok seg selv på magen. «Vi så du likte det» sa Viktoria. Da begynte alle og le igjen, mens denne gangen lo Harry med. «Må vi se videre på den filmen» spurte jeg Louis. «Nei, vi kan gjerne se ''Tina Betina'' hvis en er bedre en denne» lo han. «Vi kan vell prøve» sa jeg og smilte.

«Mye bedre enn ''Dødslekene''» sa Louis. «Mye bedre?! Hva er det du snakker om» spurte Harry, som holdt på å sovne. «Den er bedre enn ''Dødslekene'' men dette er jo en jentefilm.» «Begynte å lure på hva som gikk av deg» svarte Harry. «Noe spesielt dere vil finne på i morgen» spurte Viktoria. «Shoppe» svarte jeg raskt. «Ja, det gjør vi» sa hun og hoppet opp og ned. «Dette blir gøy» sa Louis og så trist ut. «Det er plasser der du kan gå å shoppe da.» sa Viktoria. «Ja, Jente shopper sammen, og du og meg» sa Harry og smilte. «Deal» sa Louis og så plutselig veldig glad ut.

Hva synes du?

My step brother's best friendWhere stories live. Discover now