«Få med dere koffertene» ropte Bryan. «Kommer» ropte jeg og Harry i kor. Harry gikk nedover trappa med kofferten i bare den ene hånda, mens jeg ikke fikk til med begge en gang. Han stoppet midt i trappa og spurte: «Skal jeg ta din også kanskje?» «Ja gjerne» sa jeg og gav den til Harry. Han hadde med en i hver han, det hadde jeg aldri klart. Når vi var kommet ned trappa spurte han: «Om du ikke klarer å trille de, kan jeg trille de for deg» lo han «Haha, nå var du utrolig morsom» sa jeg på en litt frekk måte.
«Hva er det dere hører på» spurte Louis nysgjerrig. Jeg og Harry hadde en øreplugg i hvert øre, siden jeg hadde glemt min. «Love somebody» sa vi i kor. «Hah, hører på det sammen her» «Døds bra, ikke sant?»spurte jeg «Best» svarte han
''I know you'r inside, you're feeling so hallow'' Det var Viktoria som ringte. «Hei» sa jeg «sitter mellom to gutter du» sa hun «Hvem har sagt det» «Du, vi kjører jo rett bak dere, og ser alt du gjør» Jeg snudde meg raskt for å se, og bak kom de kjørende med den svarte bilen sin. «Oja, okey....» «Skremte jeg deg» spurte hun «Hva...nei? Hade» sa jeg å la på. Hun skremte meg faktisk litt!
«Noen som er sultne» spurte Bryan. «Vet ikke om noen som er sulte, men jeg vet om noen som må på do og det er meg» sa Louis. «Hahah, da stopper vi her» lo han med den mørke stemmen sin.
Da vi alle hadde vært på do, møtte vi Viktoria sin familie og vi alle gikk i sammen inn på Mcdonalds å bestilte oss Hamburgere. «Hmm... dette smakte godt» sa mamma, det var typisk mamma å si. «Ja, utrolig godt» sa Harry «Helt enig» sa faren til Viktoria. «Er det noe i det hele tatt som gleder seg» spurte moren til Viktoria. «Mamma slutt! Du er så barnslig» man kunne høre at Viktoria var irritert. Alle begynte å le og høyest av alle lo Viktoria selv. Hvorfor lo hun egentlig?
«Få dere inn i bilen» ropte mamma. Alle hoppet inn i bilen, siden det var utrolig kaldt ute. «Vil du høre mere» spurte Harry. «Ja, gjerne» svarte jeg og tok i mot den ene ørepluggen.
Da hadde våknet så jeg at jeg lå helt inntil Harry. Jeg hoppet vekk fra han. «Du trenger ikke å hoppe vekk fra han nå, du har allerede sovt helt inntil han i 4 og en halv time» sa han å lo utrolig godt. «Haha, dårlig humør»spurte jeg irritert. «Kanskje det, Overtrøtt?» spurte han «Ughhh» du er så irriterende skrek jeg. Jeg skrek så høyt at Harry våknet. «Hva er problemet» spurte han «Louis er problemet» sa jeg irritert « Hhahha, jenter altså» nå lo han enda høyere.
Jeg sov i ca 4 timer, så våknet jeg igjen på samme måte. Jeg lå inntil han igjen og det som var ekstra flaut denne gangen var at han ikke sov! Jeg våknet å hoppet vekk fra han igjen. Men heldigvis lo ikke Louis denne gangen. Han sov.