După ce am terminat de dansat m-am așezat pe canapeaua unde stăteau Hyunjin si Jeongin.
Mi-am deschis telefonul si am intrat pe YouTube ca sa vad cate vizionari are melodia noastră ****** ,deoarece ne-am chinuit sa facem acel dans.
Intre timp simt un aer cald pe gatul meu.Era Hyunjin care erau destul de aproape de mine si se uitau la acel videoclip de pe telefonul meu.
*Convorbirea*
Eu:Ce părere ai?
Hyunjin:De dans sau de video?
Eu:De ambele.Dar mă întâi spune-mi ce părere ai de dans.
Hyunjin:Dansul e foarte interesant.Îmi plac mișcările pe care le faceți la refren.
Eu:Aia e partea mea preferată.
Hyunjin:Cred ca si a mea.
Eu:Acum spune-mi ce părere ai despre video.
Hyunjin:Îmi place ca nu sunt foarte multe culori și ca se păstrează tema culorilor.
Eu:Mă bucur ca îți place.Am lucrat mult ca să iasă totul perfect.Nu am filmat noi,dar totuși am făcut o parte importanta.
Hyunjin:Așa e.Al câte-lea album e?
Eu:Avem multe.Am făcut trei ani de când am debutat luna trecuta.Urmeaza să punem inca unul luna asta.
Hyunjin:Sper să iasă bine.
Eu:Și noi sperăm.De aia am venit sa repetăm dinnou dansul.Vrem sa fie totul perfect.
Hyunjin:Pana acum va descurcați bine.
Eu:Mulțumim.
Las telefonul mai jos,Hyunjin continuă să se uite la video,iar eu mă uit la el.
Mă simțeam atât de bine când vorbeam cu el.
As vrea sa ii spun că e o persoană minunată,o persoana diferită,o persoana care ma face fericită,dar asta se poate afla iar cineva poate spune ca il plac.
Nu spun ca nu e adevărat,dar nu pot sa fac asta...nu o sa fie bine pentru noi.
Ușa se deschide,iar Cha intra în sală grăbită.
Cha:Lu.
M-am ridicat de pe canapea si m-am dus la ușă ,unde l-am văzut si pe Kyo.
Cha:Trebuie să mergem să mâncăm.
Eu:Putem să comandam pizza si sa mâncam toți aici?
Kyo:Pot sa se alature și ei,și o să fie interesant.
Cha:Adu-mi telefonul.Cate comand?
Kyo:10.
***************************************
Sper ca va plăcut capitolul!❤
***************************************