Plec de lângă pătuțul loc deoarece Mocha a terminat de mâncat si după ce mănâncă trebuie sa doarmă.
Urc scările si merg in camera mea.
Acum e noapte,plouă si miroase a aer curat.
Intru in camera,închid ușa de la balcon si trag perdelele.
Aprind lumina si ma duc la baie.
Îmi fac baie pe cap si pe corp si ma îmbrac in pijamale.
După ce ma îmbrac in pijamale îmi usuc părul si ma pun in pat.
Îmi bag telefonul la încărcat si na culc.
********************************
Ma trezesc pe la ora 08:00 si ma duc la baie.
Îmi fac rutina si ma îmbrac.
Cobor scările si ma duc in bucatarie.
Fac mâncare si aștept sa se trezească Mario si Aya.
Cat timp aștept am ales sa ma uit la un film.
~~~~~-----~~~~~
Peste 20 de minute o vad pe Aya coborând scările si peste încă 5 minute il vad pe Mario coborând scările.
După ce vin amândoi in bucătărie ma duc in bucătărie.
Ne așezam la masa si mâncam.
După ce mâncam spăl vasele si iau 2 pliculețe cu mâncare de câini si pun in 2 boluri(bolurile cainilor😂😂).
Iau bolurile si le pun pe jos.
Ma duc in camera mea,o iau pe Tuny de acolo si ma duc in camera Ayei sa o iau pe Mocha.
După ce le iau plec cu ele in bucătărie(ma duc sa fac mâncare din ele😂).
Le las lângă bolurile lor si plec in camera mea.
Intru in cameră si închid ușa.
Îmi fac patul,îmi pun hainele pe umerașe si le pun in dulap(v-am mai spus ca dulapul meu este o cameră).
********************************
Capitol cam scurt.
Îmi pare rău...dar nu mai am ideiiiiiii,nu stiu ce sa mai fac,nu îmi vine nimic in minte.
A început școala si cred ca asta e vina,ca pana acum 2 zile aveam o grămadă de idei,iar acum nu stiu ce sa mai scriu ca sa fac un capitol....
Îmi pare rău..❤..am văzut ca încep sa nu mai am voturi si comentari si nu stiu daca mai pot continua...nu mai am idei.
Daca o sa am idei, in weekend o sa mai scriu câteva capitole.
Ne vedem in următorul capitol...daca o sa mai fie un următor capitol.😢⚠
********************************