După ce am ajuns acasă m-am dus in camera mea ,mi-am făcut baie la cap si m-am dus in pat.
Vroiam sa ii dau mesaj lui Hyunjin dar ceva ma făcut sa fiu trista.
M-am uitat la starea lui Hyunjin si am văzut o poza cu el si o fata.
Si m-ai jos scria 1 săptămână de când suntem împreună.Mi-am aruncat telefonul pe jos si mi-am băgat capul intr-o pernă.
In cameră a intrat Aya.
*Convorbirea*
Aya:Lu,ești bine?
Lu:Nu,nu sunt deloc bine!!
Aya:Spune-mi ce ai pățit.
Lu: -----~~~~~-----
Aya:Daca nu e iubita lui?
Lu:Nu are cum sa nu fie!!
Aya s-a dus si a luat telefonul de pa jos care era foarte spart dar inca mergea.
Aya:Poftim
Lu:Pot sa m-ai cumpăr alt telefon dar alt Hyunjin nu pot.
Aya:Fata aia nu este împreună cu el,înțelege!
Lu:Bine,gata!
Aya:Te rog sa nu m-ai fi supărata si sa nu m-ai arunci cu telefoane prin camera.
Lu:Ok...
Aya:Unnie,îmi promiți?
Lu:Îți promit
Aya:Bine,pa
Lu:Pa
*Convorbire terminata*
După ce a plecat Aya,am luat uscătorul de par si am venit in camera mea.
M-am pus pe pat si am băgat uscătorul in priză.
După ce m-am uscat la păr m-am îmbrăcat si am plecat in oraș.
După ce am ajuns la magazinul Apple am intrat si mi-am ales un telefon nou.
Fostul meu telefon era Samsung A10 așa ca m-am gândit sa îmi iau un IPhone X.
Sper sa nu m-ai vad poze cu Hyunjin si alte fete ca sa nu il sparg ca pe celalalt.