3.Deo

60 6 6
                                    

Posla sam kuci,onako pijana,po pljusku,jednostavno nije imalo smisla vise cekati...
,,Znala sam da ce se ovo desiti,mene niko ne voli"
Sela sam na prvu klupu onako sva mokra od kise i plakala.Nisam imala sta drugo da radim,to mi je izgledalo kao najbolje resenje.Zvala me je Tina jedno 10ak puta ja sam samo odbijala poziv.Nije mi trebalo drustvo.Nije mi trebao niko...

Neko je prilazio.Ne znam ko.Imao je kapuljacu.Ja sam i dalje plakala.Stao je ispred mene.Ja sam podigla pogled,on je spustio kapuljacu i tada sam otkrila ko je to zapravo bio.To je bio ON.Moj decko iz snova,moj princ na belom konju,jednom recju Andrej.Podigao me je i zagrlio.Ja sam stavila ruke oko njegovog vrata.Gledali smo se tako ja mokra od suza a on od kise.Poljubili smo se.Ljubili smo se na kisi.Osecala sam se kao u filmovima.Osetila sam da smo jedno za drugo.Nismo hteli da prestanemo.Jednostavno smo se voleli.Na trenutak je stao I rekao njegovim prelepim glasom:
,,Izvini sto sam kasnio"
,,Ma nista"-smejala sam se kao luda,jer sam naravno bila pijana
,,Volim te"
,,Cekala sam to citava 2 dana,i evo sacekala sam,volim i ja tebe"
Pustili smo se iz zagrljaja i on mi je dao svoju jaknu.Uhvatili smo se za ruke i on me je odpratio do kuce.Jos jednom smo se poljubili I svako je otisao na svoju stranu.Otisla sam da se okupam da me tata preko skajpa ne vidi ovakvu mokru i sa maskarom koja mi se sliva niz lice.Okupala Sam se vrelom vodom i obukla pidzamu.Sisla sam u kuhinju pa bih preko laptopa pricala sa tatom.

RAZGOVOR

,,Cao tata"
,,Cao dusice,kako je bilo u skoli?"
,,Super,popravila sam istoriju"
,,Bravo,sreco moja"
,,Sta ima kod tebe novo?"
,,Ma,trebam da uradim neku prezentaciju,a ako je ne uradim dobicu otkaz jer je jako bitno"
,,Pa jel si poceo?"
,,Nesto malo..Nego hteo sam jos nesto da te pitam,posto mi je sef rekao danas na poslu da je posao 80% stalan,da li bi zelela da I ti dodjes ovde kod mene?"
,,Pa ne znam...Kako cu da idem na fakultet?"
,,Ima i ovde fakulteta"
,,Ali drustvo..."
,,Razumem te...Ajde razmisli pa se cujemo"
,,Dobro,cao tata"
,,Caoo"

Sedela sam u dnevnoj sobi i gledala TV kada je neko zakucao na vrata.
,,Ko li je sada u 11 sati"
,,Cao"
,,Tina?"
,,Ja sam"
,,Sta radis u 11 sati na ulicama?"
,,Nije bitno,svratila sam da te pitam kako je prosao sastanak"
,,To nije moglo da saceka sutra,a?
,,Neee"
,,Pricam ti sutra u skoli ajde caooo"
,,Oh,dobro,cao"
,,I idi da spavas!"
,,Vazi bre"

Uzela sam telefon da proverim poruke i vidim od koliko sutra imam casove.
,,Ako mi casovi pocinju u pola tri,onda skolu zavrsavam oko 5,znaci mogu da svratim u prodavnicu da kupim nesto za veceru"
Pricala sam tako ja sama sa sobom,i odlucila da idem da legnem.U krevetu sam odlucila da gledam moju omiljenu seriju.Zaspala sam u 1.

•JUTRO

Probudila sam se negde oko 12 i otisla sam do pekare da kupim nesto za dorucak.Vratila sam se kuci i sela u kuhinju da jedem i cackam telefon.Tina mi je poslala poruku u kojoj je pisalo... ,,Ej Sofija,jel si vezbala za danaslji kontrolni iz matematike?Nadam se da jesi posto ja nista ne znam,vidimo se u skoli i do detalja mi sve pricas!🤭"
,,Ti mene zezas?Imamo kontrolni iz matematike a ja iz matematike imam 4,5,4 i ne smem da dobijem ni jednu cetvorku ili nize ako nameravam da imam 5 zakljucno."
Brzo sam pozvala tatu preko telefona:
,,Ej tata"
,,E sunce,pricaj brzo na poslu sam"
,,Tata danas imamo kontrolni iz matematike a ja to nisam znala I nisam nista vezbala"
,,Pa sto nisi vezbala?"
,,Pa nisam znala da imamo..."
,,Pa sta da se radi,nema veze"
,,Ali tata ne smem da dobijem nista manje od 5 ako nameravam da imam 5 zakljucno,i molim te da mi opravdas a ja da ne odem u skolu,MOLIM TE"
,,Dobro,ajde,pozvacu tvog razrednog danas popodne i recicu mu da nisi mogla da dodjes jer te je bolela glava"
,,Hvala ti puno,volim teee"
,,I ja tebe,caoo"

Dok sam pricala sa tatom stigla mi je poruka od Andreja:
~Dobro jutro lepotice😘~
Odgovorila sam mu sa:
~Dobro jutro💕~
~Da li si raspolozena da idemo zajedno u skolu?😚~
~Ne idem u skolu danas,boli me glava~
~Da nije od sinoc?🤨~
~Ne,zasto bi bilo od sinoc?~
~Pa ne znam...~
~Ti ces koliko ja vidim da zakasnis u skolu😂~
~Jao da haahaha,moram da idem,volim te najvise😘❤️~
~Volim i ja tebe ljubavi,cao💕🥰~

POPODNE

U podne sam sela da ucim matematiku,kako bih sutra radila kontrolni,i zapocela sam projekat iz hemije koj trebam da radim sa Tinom kada se vrati iz skole.Kada sam zavrsila matematiku i malo nesto uradila iz hemije,legla sam na kauc i gledala sam TV i vremenom zaspala...

VECE

Probudio me je jaka pucnjava necega sto je dopiralo sa prozora,prisla sam prozoru,i videla nesto neverovatno!To je bio....



Uskoro 4.Deo

Devojka sa IslandaWhere stories live. Discover now