23.Deo

21 4 0
                                    

(....)

,,Ne mogu da verujem da mi je telefon pao u vodu,šta sada da radim??"
Izvadila sam telefon onako mokrog iz kade i ostavila po strani.
Bilo je i vreme da izađem.Izašla sam iz kade umotala se u moj svetlo-plavi peškir i uvila kosu.Uzela sam telefon i obrisala ga o peškir.Upalila ga i na svu sreću je proradio.
,,Ne mogu da zamislim maminu reakciju da se nije upalio."
Jeste da je moja mama imala veliku platu.Kada kažem veliku mislim na oko 2300€ mesečno,ali je bila jako skromna žena i ne bi želela da mi kupuje opet nov telefon kada mi je već kupila za rođendan.
Popela sam se u sobu i obukla pidžamu.
Legla sam u krevet i pogledala jednu epizodu moje omiljene serije.
Kada se završila zatvorila sam laptop i zaspala.

•JUTRO

Mama ulazi u sobu i otvara zavese na prozorima.Bude me zraci sunca koji su ulazili i obasjavali moje oči.
,,Ajde ustaj ljubavi,ja moram da žurim na posao,već kasnim"
,,Okej mama,a kada si sinoć legla vidim imaš velike podočnjake"
,,Oko 4"
,,A koliko je sada sati?"  -pitala sam zevajući
,,Sada je 9:05"
,,Okej"
Mama je otišla na posao a ja sam otišla da objavim jutarnju rutinu.
Kada sam završila sa ,,jutarnjom rutinom" otišla sam do kuhinje i dograbila prvu stvar koja mi je pala pod ruku.
Ovog puta sam doručkovala krem.I da,vi sada zamišljate kako ljudi u inostranstvu uvek imaju pripremljenu i serviranu hranu(možda neko ko nije ja i moja neorganizovana porodica)...
Počela sam sa projektom negde oko 10.
Imala sam oko 50ak minuta.
Oko 10:40 sam počela da se spremam za školu.Uzela sam usku belu majicu na kratke rukave i uvukla je u farmerke(jedine ne iscepane u mom ogromnom ormaru).
Uzela sam dve kockice čokolade,ranac,obula crvene starke i krenula u školu.

Na putu do škole nisam srela Wiliama.To mi je bilo čudno jer obično idemo zajedno u školu.
Ali sam tu činjenicu brzo zanemarila i krenula prema bus stanici.Čekala sam autobus 5-10 minuta.
Kada sam stigla u školu prvog koga sam uočila bila je grupa popularnih devojaka čijoj su roditelji bogataši,koji umesto kuća imaju vile zajedno sa bazenima.
Bile su tamo njih 5,Marijana,Ela,Klara,Kris i glavna Viktorija.
Prevrnula bih oči na samu njenu pomisao.
Ali bože moj,takvi ljudi moraju postojati.
Poslala sam Wiliamu poruku.
,,Hej,gde si?Nisam te videla od jutros"
Vratila sam telefon u torbu i krenula prema kabinetu.Čas je počeo.Nastavnik istorije je bio previše iznerviran.Ne znam zbog čega.
Na pola predavanja nam je rekao da izvadimo dva lista i počnemo da pišemo pitanja za ocenu.Stvarno sam toliki baksuz?
Telefon u kadi,Wiliam se ne javlja još i ovo,ko zna šta će se sve desiti do kraja dana.
Test i nisam uradila toliko loše,čak mogu reći i da sam dobro prošla.

Kada su se završili i sva ostala predavanja krenula sam kući,Wiliama nije bilo ceo dan,ne znam šta se dešava, a sutra idem na utakmicu na koju i on treba poći.Usput trebam da završim i prezentaciju.
Čoveče šta se dešava?
Bila sam toliko umorna da sam se bacila na krevet čim sam stigla kući.
Volela sam tu reč ,,kući,kućica,dom i tako dalje" nekako se osećam kao da imam nekoga pored mene ko će uvek da me čuva.
Setila sam se kuće u Menhetnu i htela da pogledam moj album kada sam imala 5 godina.
Ako ćemo iskreno bila sam veoma slatko dete.
Moja mama i moj tata su tad bili u super odnosima,nisam imala puno obaveza kao ni ljubavnih problema...
Zašto je sve tako komplikovano??

___________________________________
AKO VAM SE SVIDEO PART OSTAVITE VOTE I KOMENTAR😘
NISAM BILA AKTIVNA U SKORIJE VREME,JEDNOSTAVNO MI JE TREBAO ODMOR....
LJUBIMM😘😘🖤✨
____________________________________





Devojka sa IslandaWhere stories live. Discover now