15.Deo

35 6 0
                                    

(.....)

Izasla sam iz kuce i krenula u skolu.Ovog puta sam krenula malo ranije jer sam htela da prosetam do skole a ne kao obicno da idem busom.Peske mi je trebalo oko cetrdeset minuta do skole,sto je za Island bilo malo.

•NEKO VREME KASNIJE

Hodala sam vec 10ak minuta kada sam preko puta ulice videla nekog decka koji me bukvalno guta pogledom.Imao je crni duks i kapuljacu pa nisam mogla da mu lepo vidim lice.Na prvi pogled sam se uplasila.Mislila sam da je neki stariji covek koji zeli da me otme ili nesto tome slicno,pa sam ubrzala hod.Kasnije sam videla da je moj vrsnjak i da nema cega da se bojim.A i ako toliko zurim u skolu sticicu pola sata ranije,sto mi se i nije bas dopalo.U koju god da sam ulicu skrenula,tamo je i on skrenuo.
Bila sam negde na 15ak minuta do skole,a on je i dalje isao za mnom,ali sve vreme preko puta ulice.Nije mi nista bilo jasno.On me je i dalje gledao,a ja nisam znala sta da radim.Pre skole sam trebala da svratim u prodavnicu kako bih kupila nesto da pojedem pre kontrolnog i za odmor.Tako sam i uradila.Ali on nije usao,seo je na klupu preko puta prodavnice.Kupila sam cokoladicu i dve krofne.Izasla sam iz prodavnice i nastavila ka skoli.Kako sam ja izasla iz prodavnice tako je i on ustao sa klupice.Ne znam sta taj decko zeli od mene ali ocito je da nesto zeli.Stigla sam u skolu i dala svoju karticu za potvrdu da idem u tu skolu,a zatim je on usao istim principom kao ja.Usla sam u glavni hodnik kad me je neko od jednom povukao za moju koznu jaknu.
,,Sofija"
,,Ko si ti?I zasto si me pratio sve vreme do skole"
,,Tako sam i mislio..Znao sam da me ne poznajes"
Kada je to rekao,razbistrila mi se glava,i potsetilo me je na onu poruku koju sam dobila sa nepoznatog broja,noc pre nego sto je Tina otisla.
,,Cekaj,ti,poruka?"
,,Da to sam ja"
Skinuo je svoju crnu kapuljacu i ono sto sam videla me je zaprepastilo.
Lepe sjajne oci boje neba,plava cista kosa,jednostavno lepota prsti iz njega.
Ostala sam bez reci.Progutala sam knedlu koja mi se zadrzala u grlu i progovorila.
,,Drago mi je,Sofija,mislim znas kako se zovem,a kako se ti zoves?"
Bila sam totalno zbunjena,nisam znala sta pricam.
,,I meni je drago,ja sam Viliam"
To ime.Ta rec.Jednostavno me je obarala s nogu.Decko mi se toliko dopao da...Necu sad da zalazim bas u detalje.
,,Pa,odakle me znas?" -pitala sam
,,Kada si dosla prvi put u nasu skolu,odnosno pre dve nedelje,odmah sam te uocio i dopala si mi se.-to je eto cela ta prica."
,,Pa eto,drago mi je sto smo se upoznali,bar sada znam ko je onaj broj koji mi je poslao poruku."
Oboje smo se nasmejali.
,,U kom si odeljenju?"
,,A5"
,,Ja sam u A2"
,,Nema veze,mozemo za vreme odmora da se druzimo"
,,To je lako reci,a tesko ispuniti"
,,Kako to mislis?"
,,Valjda vidis kolika je skola,sanse su 2 prema 100 da se nadjemo."
,,Mozemo da se dogovorimo gde i onda tako,nisi razmisljao o tome?"
,,Jesam ali...Ako mene neki profesor zadrzi na predavanju,onda ces ti mene da cekas,a to nebi bilo pristojno s'moje strane..."
Boze,dusa-pomislila sam kada je to rekao.Nikada nisam videla pristojnijeg decka.
,,O boze,nema potrebe za sramotom,navikla sam..."
To sto sam rekla me je potsetilo na Andreja,i kako ce reagovati kad cuje za Viliama...Ipak mi se izvinio za njegovo ponasanje...
Prekinulo nas je skolsko zvono i otisli smo na cas.Dogovorili smo se da se za veliki odmor nadjemo na klupici ispod ,,stare vrbe".Studenti su obozavali to mesto,ne znam iz kog razloga,verovatno su tu cuvali mnogo uspomena...

____________________________________
AKO VAM SE SVIDEO PART OSTAVITE VOTE I KOMENTAR MNOGO BI MI ZNACILO ❤️❤️

Devojka sa IslandaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora