18.Deo

30 5 0
                                    

(....)

Pocrvenela sam.Bila sam srecna.Iako ni iz najmanjeg iskusenja to nisam ocekivala,ipak,desilo se...
Bila sam pod utiskom.Nisam znala sta da kazem mojima ako me pitaju ,,Sta ti je"  ili ,,Sta se desilo",pa sam zato sela ispred kuce i razmisljala.Pitala sam se da li se kaje sto je to ucinio,ili bas nasuprot je svestan njegovog dela.Nisam znala sta da mislim.Sta ce na sve ovo reci Andrej?Iako se onako ponasao,nisam mogla da ga zaboravim...Ipak je tu negde ostao u mom secanju,i idalje postoji mesta...Ali posle ovoga,ne znam sta ce biti...Mozda,se jednog dana i pomirim sa Andrejem.Ali sta ce onda biti sa Viliamom?To je bilo previse pitanja,zabolela me je glava.Usla sam u kucu kada sam se malo pribrala.Pretvarala sam se kao da se nista nije desilo,a zapravo ne znam da li me je onaj poljubac ucinio srecnom ili tuznom,samo je probudio u meni neka secanja iz proslosti...
      ,,Da li si gladna srce?" -pitala me je mama
,,Mama je spremila odlicnu veceru" dodao je tata
,,Nisam",ali da li to znaci da su se mama i tata slozili oko necega?Da li to znaci da cemo ipak ziveti zajedno?
Otisla sam u svoju sobu,istusirala se i legla ranije nego inace.Nisam se osecala dobro,ali takodje nisam htela i nikome da kazem...Mozda je to samo privremena glavobolja...Nisam vise znala o cemu da mislim...Toliko se sve brzo izdesavalo,da ne mogu da stignem da sve pohvatam...Topla suza mi je potekla niz obraz..Sve mi je bilo previse,sve.

      Tina me je oko 10 pozvala na skajp.Javila sam se,ovog puta mi je trebalo drustvo.Nisam podnosila samocu.
,,Ejj,kako si" -je pitala pre nego sto me je pogledala zapravo,a onda je iznenada pogledala u kameru i rekla,,O za boga miloga,sta ti se desilo?!"
Pocela sam da placem iz cista mira i ispricala joj sve.Cak i za mamu i tatu,kako mi je svega dosta.Treba mi malo odmora.Od svega,pa i od skole...
,,Jao boze,tebi je bas gusto tamo?"
,,Jeste i ne znam vise sta da radim,a ako nesto odradim sledecih mesec dana cu se pitati da li sam ispravno postupila."
,,Sve ce proci,ne brini se nista"
Tinine reci su mi pomagale..ali ne toliko koliko bi i Andrejevo "izvini" ili "znam izneverio sam te,ali izvinicu ti se,samo da te pronadjem"
Tina mi je najbolja drugarica i sve to stoji,ali Andrejeve oci mi nedostaju.Te plave oci,boje mora.Nedostaju mi.Vise od svega na svetu.
,,Htela sam da te pitam nesto Sofi,ako se slazes naravno"
,,Da,reci"
,,Da li bi,za vreme ovog ludila dosla ovde kod mene,znas,u tvoj stari grad,Menhetn?"
,,Ne znam Tina,mozda bi mi to navelo jos problema,a valjda znas da su mi i ovi preko glave."
,,Znam,ali,ovde sam ja,tu sam u svako doba,mozes i da presednes kod mene nekoliko noci pa da se vratis na Island.Sta kazes?"
,,Ne znam,pitacu roditelje"
,,Vazi,a kada smo vec kod roditelja,moram da idem,zove me mama na veceru"
,,Tek sad jedes?"
,,Da,valjda znas da imam zakazano vreme kada se doruckuje,ruca i vecera,dobro samo sto jos uzinu nisu uveli,ponekad pomislim...Ali svakako,da skratim pricu...Prvo mi je vecera bila od osam,pa su je pomerili za 9:15,jer sam ja do pola devet imala casove klavira,i sada su je jos jednom pomerili za 10:10,jer moj tata radi do 9:45...I to je u sustini ta prica o veceri...
Odjavljujem se,caooo"
,,Cao"

Njene reci nekome nebi bile od velikog znacaja,ali meni je to bilo sve,ona mi je najbolja drugarica i verujem da sve sto ona kaze,to zaista i misli.

Zaspala sam nekoliko trenutaka nakon Tininog i mog razgovora.Sanjala sam Andreja.Zajedno sa mnom.Sanjala sam kako sam se vratila u rodni grad,i kako smo se setali pri zalasku sunca i......pricao mi je kako me voli svim svojim srcem,kako zeli da se pomirimo i opet postaneml onako bliski kao pre,da vratim njegovo poverenje nazad..ali se plasim da iskreno poverenje koje sam ja imala prema njemu se ne moze opisati recima,tako da je to isto ne moguce u potpunosti vratiti,ali deo tog istog poverenja je takodje bitan,a on moze da se vrati...i zbog toga sam bila jako srecna,ali i tuzna.Sta ce biti sa Viliamom ako se Andrej i ja pomirimo,da li to znaci da cu jednog od njih dvojce morati u potpunosti da zaboravim?To ne bih dopustila sebi ni u najgorem slucaju,oboje mi mnogo znace.Andrej je nastavio da prica...Pricao je kako ce me jednog dana odvesti na ,,Hawae" i kako ce mi kupiti ogroman sladoled,a pre toga ce mi reci u stvari pravi razlog njegovog ponasanja sa aerodroma...







Uskoro 19.Deo😉

____________________________________

OD SADA CE PARTOVI BITI MALO DUZI,NADAM SE DA CETE UZIVATI😊
AKO VAM SE SVIDEO PART OSTAVITE VOTE I KOMENTAR MNOGO BI MI ZNACILO ❤️❤️

____________________________________

Devojka sa IslandaWhere stories live. Discover now